ארבע דרכים בהן ג'ינגל עסקי יכול להעלות את ההכנסות שלכם

ג 'ינגל עסקי או טלפוני, הוא אותו ג 'ינגל שאתם שומעים בטלפון, בזמן שאתם ממתינים לנציג מכירות או שרות.

מאת: 
זמן קריאה: 00:55 דק'

בתכנון וביצוע נכונים, ג 'ינגל כזה יכול לא רק להרגיע את הלקוח הממתין על הקו, אלא אפילו להעביר לו מסרים שונים שיסתכמו בסופו של דבר ביותר מכירות.

אל תעצבנו תהיו רגועים

כשאתם כותבים ומתכננים את הג 'ינגל שלכם, זכרו שהלקוח שעל הקו לא מעוניין לשמוע אותו.

הוא רוצה להגיע לנציג שרות.

נגנו מוסיקה רגועה אם צריך, כזו שתנעם לכל מי שמאזין ולא רק לחלק מהאוכלוסייה.

קחו קריין נעים ולא צעקני, במיוחד אם קהל הלקוחות שלכם מבוגר יותר.

אם הג 'ינגל יהיה רגוע ונעים, לפחות תצליחו שלא לעצבן עוד יותר את הלקוח שכבר ממתין על הקו.

גוונו את המסרים

אל תחזרו כל הזמן על אותו מסר. גוונו אותו.

הקליטו מסרים קצרים יחסית, הכניסו מוסיקה בין קטע קריינות אחד למשנהו והזכירו ללקוח מדי פעם שהוא יכול לפנות אליכם גם באמצעים אחרים.

זכרו שלקוח שרוצה לדבר אתכם בטלפון, רוצה לדבר אתכם בטלפון. יש להניח שהוא יודע שהוא יכול גם לשלוח מסר באתר, אבל הוא לא רוצה; הזכירו את האופציה, אבל אל תעצבנו.

שאל אותנו על אודות המבצע שלנו עבורך

השתמשו בג 'ינגל כדי לחשוף בפני הלקוח הצעה שיווקית מפתה:

אנחנו מצטערים שאתה נאלץ להמתין. בתום השיחה, נשמח להציע לך מבצע במיוחד עבורך שאל את נציג המכירות.

במצב כזה, מאוד יכול להיות שהלקוח יהיה מוכן להמתין עוד קצת בלי להתרגז רק כדי לשמוע מהי ההצעה המיוחדת שתוצע רק לו.

יצירת תדמית ספרו משהו על העסק שלכם

בכל מקרה, השתמשו בג 'ינגל כדי להעביר מסר על אודות העסק שלכם:

אתם יכולים לספר ללקוח שלכם על הוותק שלכם בשוק או על סיבות אחרות לכך שעושים אתכם עסק.

עשו את זה בצורה קצרה וממצה, בלי להישמע נפוחים מחשיבות או 'שוויצרים '.

זכרו, שמי שממתין על הקו הוא לא בהכרח לקוח מרוצה ויכול להיות שסיפורי הצלחה שלכם יתקבלו בצד השני בחוסר אמון, שלא לדבר על ציניות. שמרו על צניעות, היו ענייניים ואל תתחכמו.

כתבות נוספות בנושא
ייעוץ עסקי

 דילוג לתוכן