הכל על מיתוג קולי: איך זה עוזר לעסק שלכם?

כשמשווקים עסק צריך לפנות לכל החושים, גם לחוש השמיעה. אל תוותרו על הקול שלכם

מאת: 
זמן קריאה: 01:13 דק'

בעסקים, בדיוק כמו עם אנשים, יחסים מתחילים לרב במבט, אך מתפתחים וגדלים באמצעות דיבור ושיחה. כדי להצליח בשוק עמוס ורווי, גישות השיווק והמיתוג המודרניות צריכות ״לגעת״ בנו – כלומר הן צריכות להביע את השילוב המושלם של אינטלקט ורגש. מיתוג קולי מאפשר זאת: בואו נבין איך עושים את זה.

הקול האנושי מתוכנן מבחינה ביולוגית לעשות בדיוק את זה – שהרי לא לשווא הוא ממוקם בין הראש (מרכז השכל) לבין הלב (מרכז הרגשות). מתי בפעם האחרונה שמעתם שיר שנגע בכם? מתי בפעם האחרונה נתקע לכם שיר בראש? נכון, זה קורה כל הזמן. וזה בדיוק סוד ההצלחה של מיתוג קולי.

 

המותג שלכם מדבר – תנו לו קול

המותג שלכם כבר מדבר, יש לו צליל ואמרה משלו בעולם. אך מה הוא באמת אומר ללקוחות שלכם – במודע, ואף יותר מכך, ברמה לא מודעת? מיתוג קולי הוא שימוש אסטרטגי ותכליתי בקול, על מנת לחזק ולשפר את חווית המותג ולגרום למוצרים שלכם, לשירותים שלכם ולעסק שלכם להישמע משכנעים באותו אופן כפי שהם נראים ומרגישים.

 

מיתוג קולי

הי, מישהו שומע אתכם? (צילום: Syda Production, shutterstock)

 

מה כולל מיתוג קולי?

מיתוג קולי כולל את מגוון התשדירים והג׳ינגלים אשר עומדים לרשות חברות עסקיות, בהתאם לצרכים ולתקציב השיווק: ג׳ינגלים לרדיו, פרסומות ותשדירי חסות; קריינות לסרטוני תדמית; צליל המתנה לניידים (פאנטון/צליל עסקי); קריינות מקצועית למרכזיה, לניתוב שיחות ועוד.

 

רוצים להגביר את החשיפה ברשת? דברו עם מומחי הדיגיטל של B144

 

התועלת העסקית של מיתוג קולי

  • מיתוג קולי וקליט, ערוך ומופק כראוי על ידי בעלי מקצוע מנוסים, יכול לסייע לכם במספר אופנים:
  • העברה וחידוד של מסרים שיווקיים בדרך מקורית ומהנה
  • מיתוג איכותי ושיפור תדמית העסק בצורה חיובית ואפקטיבית
  • קידום העסק באמצעי יעיל, זכיר ונעים
  • יצירת בידול והפרדה ממתחרים
  • יצירת רושם ראשוני ייחודי ומקורי

 

מיתוג קולי

הקול שלכם קובע (צילום: Sergey Nivens, shutterstock)

 

עולם העסקים המודרני הוא מהיר ודינמי – לפיכך ישנה חשיבות מכרעת לרושם ראשוני שמקבל הלקוח, והוא זה אשר קובע את המשך האינטראקציה (או חוסר האינטראקציה) עם העסק שלכם. ממש כמו שנכנסים לחנות יוקרה בקניון ומיד עולה ריח נעים, כאשר נכנסת למשרד מהודר ורואים עיצוב מרהיב – כך פעמים רבות נקודת המפגש הראשונה של הלקוח היא באמצעות צלילים. ולכן חשוב שהצליל הראשון אותו שומעים הלקוחות שלכם – בין אם בטלפון, ברדיו, בטלוויזיה, בסלולר או כל פלטפורמה רלוונטית אחרת – יהיה נעים, מזמין, ומסקרן.

 

כתבות נוספות בנושא
ייעוץ עסקי

 דילוג לתוכן