אתגר מספר 1 לבעלי עסקים: איך להביא לקוחות חדשים לעסק?

כל עסק חייב לידים כדי להתקיים ולשגשג. הנה כל הדרכים הבטוחות ליהנות מעוד הרבה לקוחות

מאת: 
נובמבר 2019
זמן קריאה: 01:37 דק'

2019-11-28

https://www.b144biz.co.il/digital-marketing/%d7%90%d7%aa%d7%92%d7%a8-%d7%9e%d7%a1%d7%a4%d7%a8-1-%d7%9c%d7%91%d7%a2%d7%9c%d7%99-%d7%a2%d7%a1%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%9c%d7%94%d7%91%d7%99%d7%90-%d7%9c%d7%a7%d7%95%d7%97%d7%95/

משפך שיווקי או לא, מיתוג פשוט או מתוחכם, יעדים ואסטרטגיה לעסק – כל אלו חשובים מאד, אין ספק. אבל בסופו של דבר ללא לקוחות חדשים שפונים לעסק שלכם באופן שוטף – לא תהיה לכם הכנסה והקיום של העסק לא יצדיק את עצמו. אז  איך משיגים עוד לקוחות?

 

לידים חדשים לעסק ייצרו עבורכם עוד הכנסה ויביאו את העסק לשגשוג ופריחה מקצועית

לידים חדשים לעסק ייצרו עבורכם עוד הכנסה ויביאו את העסק לשגשוג ופריחה מקצועית

 

האמת היא, שבעולם הישן זה היה עניין לא פשוט. בעלי עסקים נאלצו לפרסם באלפי שקלים בעיתונים מקומיים, לשפוך כסף על פלאיירים שנזרקים לפח דקה אחרי שנשלפו מתיבת הדואר או  לשלם לנציגי טלמרקטינג נבוכים שלקוחות זועמים טרקו בפניהם את הטלפון.

היום, לעומת זאת, עולם השיווק בדיגיטל הביא איתו אפשרויות מדהימות לעסקים. כל עסק יכול ליהנות מזרם לקוחות בלתי פוסק על ידי פנייה לקהל הנכון, בזמן הנכון, ובפלטפורמה הנכונה.

 

איך משיגים עוד לקוחות?

רוצים את זה בצורה יותר מעשית? הנה כל הדרכים שלכם להשיג, תוך זמן קצר, לידים חמים – כלומר, קהל לקוחות רלוונטי לעסק שלכם, שמעוניין ברכישה. מוכנים?

 

1. דף נחיתה – מכונת לידים משומנת

תחשבו על זה כך: דף הנחיתה שלכם עובד עבורכם שעות נוספות ומגיע בדיוק למקומות הנכונים כדי לשווק אתכם בצורה מיטבית. תנו למומחים של B144 לבנות עבורכם דף נחיתה ממוקד וחכם, שמתאר את כל היתרונות שבמוצר או השירות שאתם מעוניינים לפרסם. הוא יציג אתכם לקהל חדש ורלוונטי, יותיר רושם מקצועי ואיכותי – ובשורה התחתונה, יעודד את הגולשים להשאיר פרטים או לרכוש.

 

2. אתר עסקי – מישהו מחפש אותך

רגע לפני שהלקוח פונה אליך, הוא מחפש עוד מידע, עוד פרטים. עוד משהו שישכנע אותו ויפיג חששות. בדיוק בנקודה הזאת מגיע האתר שלכם, איכותי ומעוצב, ו"מחמם" את הלקוח לקראת רכישה. כמובן, אתר עסקי הוא אחד מהנכסים הדיגיטליים המושקעים והמשמעותיים יותר ובעזרת הניסיון של המומחים של B144 תוכלו להציג אתר שיווקי מרשים שיניע את הלקוח ליצור איתכם קשר.

 

3. מודעות ממומנות בפייסבוק – לקוחות חדשים בדרך

רוצים עוד לידים? תתחילו לפרסם בפייסבוק. זו כבר מזמן לא רשת שמחברת בין חברים, אלא כלי עסקי שיעזור לכם להגיע לקהל המדויק עבור העסק שלכם. תנו למומחים של B144 לפרסם מודעה ממומנת שמטורגטת לקהל היעד שלכם.

מודעה שמכילה תמונה מושכת וטקסט שיווקי וברור לצד טרגוט חכם (היכולת למפות את הקהל שיראה את המודעה שלכם) תחשוף את העסק שלכם לאנשים הרלוונטיים ביותר, בדיוק בזמן הנכון.

 

שילוב של כל הדרכים שמובילות בהצלחה אל הלקוח הבא

שילוב של כל הדרכים שמובילות בהצלחה אל הלקוח הבא

 

4. מודעות גוגל – המקום הנכון בזמן הנכון

אם יש למישהו שאלה, הוא מיד מחפש תשובה ב… גוגל! מודעות פרסום גוגל הן סופר אפקטיביות כי הן נמצאות במנוע החיפוש הזה, שבו מתבצעים המון – המון חיפושים ביום. עם B144 המודעה שלכם בגוגל תחשוף אתכם למגוון לקוחות חדשים ותקבלו עוד ועוד לידים, במחיר אטרקטיבי.

 

5. כרטיס עסק ב- B144 – נותנים לכם? קחו!

יש מצב שעוד לא פתחתם כרטיס עסק ב-B144?! למה זה כדאי? כי כשמישהו מחפש בעל עסק, הוא סומך על B144, עם היציבות, הניסיון והמוניטין של האתר שמרכז את כל בעלי העסקים בארץ, בחיפוש קל ונוח. כשאתם פותחים כרטיס עסק ב-B144, לקוחות חדשים שנכנסים לאתר יוכלו למצוא אתכם בקלות ומשם לנווט לאתר שלכם או לעמוד הפייסבוק העסקי. אגב, זה חינם. אתם עוד פה?

כתבות נוספות בנושא
פרסום ושיווק דיגיטלי

 דילוג לתוכן