מי מפחד מדיגיטל? המדריך למתחיל בשיווק העסק באינטרנט
ברוכים הבאים לעולם הדיגיטל. מאיפה מתחילים ואיך אפשר לשחות בתוך ים המידע הקיים בלי לטבוע? מהי הדרך הטובה ביותר לשווק את העסק שלכם בדיגיטל? כל המידע פה
תוכן עניינים; ניתן לדלג לתוכן הרלוונטי
עולם השיווק הדיגיטלי הוא עולם ומלואו, אם אתם קוראים את הכתבה הזאת, בטח כבר הבנתם עד כמה הוא יכול לתרום בשיווק אפקטיבי לעסק שלכם. את הצעד הראשון כבר עשיתם, בהחלטה להתחיל בנוכחות דיגיטלית לעסק. עכשיו נותר לנו לעשות לכם קצת סדר. שנתחיל?
נעים להכיר – כרטיס עסק באתר B144
הכי טוב להתחיל במוצר החובה, הוא גם לא יעלה לכם אפילו שקל אחד, הוא גם פשוט מאוד לביצוע וגם מוכח כשיווק יעיל לעסקים – כרטיס עסק באתר B144.
זוכרים את הימים שפתחנו את ספר הטלפונים כדי למצוא שרברב זמין באזור חיפה או מעצבת תסרוקות בבאר שבע? היום מחפשים עסקים באתר B144. כרטיס העסק שלכם מכיל את כל המידע שחשוב שידעו עליכם – תיאור ולוגו העסק, תחומי הפעילות, ימים ושעות הפתיחה, מפת הגעה, תגובות והמלצות מלקוחות (תוכלו גם אפשרות להוסיף גלריית תמונות ותיאור של המוצרים בתשלום).
הבונוס: כשהעסק שלכם מקודם בכרטיס עסק באתר B144 אתם לא רק זמינים עבור מי שמחפש באתר עצמו, אלא גם העסק שלכם מופיע במקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל.
חובה לכל עסק: אתר אינטרנט
כן אתר, לא אתר – האמת היא שאין מה להתלבט. כל עסק זקוק היום לאתר. השאלה היא – איזה אתר. יש אתרים גדולים ומתוחכמים, יש כאלו שהם מצומצמים יותר (מיני סייט), אפשר להשקיע עשרות אלפים באתר, ואפשר להסתפק בכמה אלפים. בסופו של דבר, חשוב להכיר בכך שהאתר הוא חלון הראווה של העסק שלכם, כל מי שרוצה לדעת עליכם עוד, כל מי ששומע עליכם, כל מי שמעוניין בשירות – יחפש אתכם בגוגל. אז תהיו שם, ותיראו טוב!
רוצים לבנות אתר מרשים במחיר נוח ומשתלם? פנו עכשיו למומחים של B144
משווקים מוצר או שירות? דף נחיתה הוא הפתרון עבורכם
אי אפשר לדבר על אתרים בלי לומר מילה או שתיים על דף נחיתה. דף נחיתה הוא כמו אתר, אבל מדובר בעמוד אחד, שמרכז את כל היתרונות והמידע על מוצר מסוים, סדנה או שירות שאתם רוצים לשווק. הרעיון הוא שהלקוחות יגיעו לדף הנחיתה מתוך הפרסום שלכם בגוגל או בפייסבוק (תיכף נגיע לזה, לא לדאוג).
בשונה מאתר, לא כל עסק חייב דף נחיתה. אבל אם אתם מעוניינים למכור משהו ספציפי – זה המוצר עבורכם. הדרך הטובה ביותר לבנות דף נחיתה היא לפנות לגורם מומחה בפרסום הדיגיטלי, שיש לו מספיק ידע וניסיון לבנות עבורכם דף נחיתה שיפיק תוצאות – לא פחות ממעולות.
הלקוחות יתחילו לזרום: פרסום בפייסבוק
הו! הגיע הזמן לדבר על פייסבוק. אנשים נוטים לראות בפייסבוק רשת חברתית שבה משתפים תמונות, חוויות ורשמים אישיים. למעשה, פייסבוק היא זירת שיווק מטורפת. אפשר בהחלט לומר שבעל עסק שלא שם – לא קיים.
איך מתחילים? אתם צריכים שיהיה לכם עמוד פייסבוק עסקי משלכם – קל מאד לעשות זאת בעצמכם, ולהתחיל לפרסם שם פוסטים, תוכן ומידע שקשור לתחום שלכם. לאט לאט תצברו לייקים ועוקבים.
הדרך הטובה ביותר לפרסם בפייסבוק היא באמצעות הפרסום הממומן. הפרסום בפוסט ממומן פונה לאנשים שלא שמעו עליכם מעולם. הדבר המדהים הוא שאפשר לכוון ספציפית בדיוק לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם: גברים או נשים, טווח גילאים, סטטוס, תחומי עניין, מקום מגורים ועוד. זהו כלי מדהים של פייסבוק שמאפשר לעסקים לשווק את העסק בצורה סופר אפקטיבית, במינימום עלות.
מישהו מחפש אותך! פרסום בגוגל
בתקווה שאתם לא מרגישים מוצפים – הנה הדבר האחרון שחשוב שתדעו. גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר ברשת . אחרי שיש לכם אתר או דף נחיתה, או שניהם – אתם צריכים קידום בגוגל כדי לעודד תנועה לאתר, כלומר – כניסות מלקוחות. המודעות של גוגל מופיעות בתחילת תוצאות החיפוש או בצד העמוד.
מוכנים? צאו לדרך!
לא פשוט להתחיל ולצלול פנימה – תנו לעצמכם זמן ולאט לאט תיחשפו לעוד ועוד דרכים לשווק את העסק בדיגיטל. התחילו בצעד אחד קטן – עם כרטיס עסק ב-B144 המשיכו בגוגל ולאחר מכן התחילו לתכנן את האתר שלכם. ו… עצה אחרונה – אם יש משהו שייקח לכם הרבה זמן ללמוד או להבין, תמיד כדאי להיעזר במומחים לשיווק דיגיטלי. בהצלחה!