פרסום באינסטגרם לעסקים קטנים – טיפים להצלחה

אינסטגרם היא רשת חברתית המאפשרת לבעלי עסקים לספר את הסיפור שלהם, לתקשר עם לקוחות ולגרום לאנשים נוספים להכיר אותם מקרוב. אם גם אתם רוצים לפרסם באינסטגרם כמו מקצוענים, יצרנו עבורכם תוכנית פעולה

מאת: 
זמן קריאה: 00:57 דק

אינסטגרם נחשבת לפלטפורמה מובילה עבור עסקים שרוצים לפרוץ קדימה. עסקים קטנים משתמשים בה כדי לבנות את המותג, להגיע לקהל יעד גדול יותר ולהדגיש את הייחודיות שלהם. מעוניינים לנצל את כל היתרונות שאינסטגרם מציעה? סיכמנו בשבילכם את הטיפים העיקריים שמרכיבים תוכנית פעולה מצליחה:

1. הגדירו את קהל היעד שלכם

כדי להגיע לתוצאות, אתם חייבים להחליט לא רק מה לפרסם אלא גם למי לפרסם. תחת לשונית ה-Insights בפרופיל העסקי מחכה לכם Your Audience, שם תוכלו למצוא מידע רלוונטי בנוגע לעוקבים. החל ממיקום גיאוגרפי, קבוצת גיל ומגדר, ועד לשעות במהלכן העוקבים פעילים במיוחד. היכרות עם המסך הזה תאפשר לכם להבין מי מתעניין בתכנים שלכם, כדי להגדיר את הקהל שתרצו לפרסם עבורו. אם החשבון שלכם פופולארי בעיקר בקרב אנשים שלא יהפכו ללקוחות משלמים – כנראה שתרצו לחשב מסלול מחדש.

2. מקסמו את הפוטנציאל של הפרופיל

הפרופיל הוא כרטיס הביקור של העסק. כדי לוודא שהעוקבים יקבלו את כל המידע שהם מחפשים לגביכם, ודאו שבראש העמוד מופיעים הפרטים הבאים:
• תיאור מדויק של העסק, כולל כתובת (למי שמנהל חנות פיזית)
• קישור לנכסים הדיגיטליים החשובים (כמו למשל אתר האינטרנט שלכם)
• פרטי יצירת קשר
• תמונת פרופיל איכותית ומקצועית

3. אל תוותרו על הסטורי

סטורי יכול לעזור לנתב תנועה לאתר או לחנות שלכם, אבל הוא גם דרך נוחה לוודא שהעסק שלכם פעיל. לקוחות שנכנסים לעמוד אינסטגרם של בית עסק מסוים ורואים שמזמן לא הייתה בו שום פעילות, עלולים לחשוב שיצאתם לחופשה או שאתם פשוט לא מקבלים לקוחות חדשים.

4. השתמשו במודעות אינסטגרם

יתרון מרכזי ששמור לבעלי חשבונות אינסטגרם עסקיים הוא האפשרות לפרסם באינסטגרם באופן ממומן. הוסיפו את העמוד שלכם אל Meta Ads Manager, ותוכלו ליצור את המודעה שתהיו מעוניינים בה. מדובר כמובן בתהליך עבודה מורכב, שכולל כתיבה, עיצוב גרפי, ניהול קמפיין ועוד, ולכן עסקים רבים פונים אל בעלי מקצוע כדי לקבל ליווי בכל אחד מהשלבים.

5. חשבו על שיתופי פעולה

שיתופי פעולה הם חלק משמעותי מהפרסום בפלטפורמות חברתיות. תוכלו לעלות ללייבים של בעלי עסקים בתחומים רלוונטיים, להרכיב חבילות מוצרים משותפות עם בעל עסק נוסף וכמובן גם להציע שיתוף פעולה למשפיענים.

הטיפים שהזכרנו יעזרו לכם לעשות את הצעד הראשון, ואין לנו ספק שהוא יוביל אתכם להישגים מקצועיים חדשים.

B144 עסקים
פתרונות פרסום דיגיטליים

כתבות נוספות בנושא
פרסום באינסטגרם

 דילוג לתוכן