מוכנים לנחיתה? כל מה שרציתם לדעת על דפי נחיתה ואיך הם יגרמו לעסק שלכם להמריא גבוה
מה זה בעצם 'דף נחיתה', למה צריך אותו, איך בונים אחד ובמה זה יכול להועיל לעסק שלכם? הכל על הכלי החשוב הזה שכולם מדברים עליו בלי סוף
תוכן עניינים; ניתן לדלג לתוכן הרלוונטי
נפתח בדוגמה: דנה היא יועצת עסקית שמסייעת לעסקים מתחילים בתחילת דרכם לבנות תכנית עסקית ולהיות יעילים ומכניסים יותר. דנה מאד מוכשרת במה שהיא עושה, אבל לדנה יש בעיה – אין לה מספיק לקוחות לשירות הזה שהיא מציעה. עסקים ותיקים דווקא נעזרים בה הרבה והיא גם מרצה מבוקשת. אבל לתחום של העסקים המתחילים היא עדיין לא הצליחה להיכנס.
אגב, דנה משווקת את שירותי הייעוץ שלה דרך פרסום בפייסבוק, בבאנרים ברחבי הרשת ובמודעות פרסום גוגל. הבעיה היא, שבמודעה נכנס מעט מאד טקסט, וזה לא מספיק כדי לשכנע, לתת מידע, להסביר למה השירות שלה כל כך חשוב לעסקים מתחילים ומה הוא כולל.
הפתרון: שיווק ממוקד
מה תעשה דנה? דנה בונה דף אינטרנט יחיד. לא אתר, שבו אפשר ללכת לאיבוד בין אפשרויות הניווט השונות, אלא דף יחיד שכולו מוקדש אך ורק לשירות שהיא רוצה לשווק – ייעוץ לעסקים מתחילים. בדף הזה היא מפרטת לגבי השירות, היתרונות שלו, למי הוא מיועד, העלות שלו, המלצות מלקוחות של דנה המהוות "הוכחה חברתית", והכי חשוב – יש בו קישור להשארת פרטים ולהרשמה. במילים אחרות, דנה בונה דף נחיתה.
מי ינחת בדף של דנה? כל מי שיקליק על המודעה שלה – בגוגל או בפייסבוק. בדרך זו הוא גם יקבל יותר מידע, וגם יוכל להשאיר פרטים כדי שדנה תיצור איתו קשר או תכניס אותו למאגר הלקוחות הפוטנציאליים שלה ותשלח לו מודעות נוספות, מידע ודיוורים ברשימת התפוצה שלה.
אז, מה זה בעצם דף נחיתה?
כמו שהבנתם מהדוגמה של דנה, דף נחיתה הוא דף אינטרנט – כמו מיני אתר כזה של עמוד אחד, שמגיעים אליו מקישור של מודעות פרסום שונות, והוא משמש כמו עלון או ברושור – הוא נותן מידע קצר וקולע, כשהמטרה היא קבלת לידים, הרשמה לשירות כלשהו או רכישת מוצר ספציפי. דף הנחיתה הוא חלק בלתי נפרד מתהליך הפרסום באינטרנט.
רוצים דף נחיתה מרשים שיביא לכם לידים לעסק? פנו עכשיו למומחים של B144
למה דף נחיתה?
לדף נחיתה יש מספר יתרונות חשובים על פני אתר אינטרנט. חשוב להדגיש שלא מדובר במוצר מתחרה, אלא בכלי נוסף לשיווק, שכאמור מיועד למוצר או שירות ספציפי.
דף נחיתה חייב להיות ממוקד מאוד במסר שלו, כשהמטרה היא להשיג כמה שיותר המרות – כלומר שאחוז גבוה ככל האפשר מתוך סך האנשים שביקרו בדף ישאירו פרטים או ירכשו את המוצר (בהתאם לפעולה המבוקשת בדף).
אז מה הם היתרונות של דף הנחיתה?
1. פרסום יעיל וממוקד
דף הנחיתה מאפשר לכם להתמקד ולשכנע את הגולשים מדוע הם כדאי להם לרכוש מוצר או שירות ספציפי. בדף תוכלו לפרט את כל היתרונות, להוסיף ביקורות אוהדות והוכחה חברתית מלקוחות שקנו את המוצר שלכם, לשים סרטון או תמונות ממחישות, וכמובן, לעודד פעולה – רכישה, חיוג ישיר או השארת פרטים.
2. יותר לידים
לא כל הגולשים ירכשו את המוצר שאתם מציעים, זה נכון. אבל חלקם פשוט ישאירו פרטים, ותוכלו ליצור איתם קשר בהמשך כדי לתת להם הזדמנות נוספת לרכוש. את אלו שלא ישאירו פרטים בדף הנחיתה תוכלו לטרגט במודעות הפייסבוק שלכם, למשל, באמצעות הפיקסל של פייסבוק, שמאפשר לכם לבנות קהל למודעות שלכם לפי מי שביקר באתר מסוים ברשת.
3. לא יקר
בשונה מאתר אינטרנט שדורש תקציב, זמן והשקעה רבה, דף נחיתה ניתן לבנות בתקציב נמוך הרבה יותר, ובקלות בעזרת חברה לבניית אתרים. כמובן, הכל תלוי ברמת ההשקעה שאתם מכוונים אליה.
4. יוצר רושם מקצועי
דף הנחיתה מאפשר ללקוחות להכיר אתכם ואת היתרונות של המוצר או השירות שאתם מציעים בדרך קצרה, ממוקדת ועניינית. הוא מחמיא, משכנע, מרשים ויוצר אימפקט חיובי.
אני רוצה כזה, איך מתקדמים?
בקלות, האמת היא שאתם לא צריכים לעשות יותר מדי, רק ליצור קשר עם המומחים של B144, לענות על כמה שאלות חשובות, ותוך זמן קצר יהיה לכם דף נחיתה מושלם וסופר- דופר אפקטיבי משלכם.
B144 דיגיטל אחת מהחברות המובילות בתחום הפרסום בדיגיטל עם תג איכות של גוגל פרטנרס (Google Partner).
כחברה העובדת בשותפות קבועה עם גוגל, אנחנו מבינים לעומק את עולם השיוק הדיגיטלי ויודעים בדיוק איפה הקהל שלכם נמצא ומה הם מחפשים.
תנו למומחים של B144 דיגיטל למצוא לכם את חבילות הפרסום המשתלמות ביותר, כלי פרסום דיגיטליים חדשניים ופתרונות שיווק במטרה להגדיל את כמות הלקוחות שלכם. לחבילות הפרסום שלנו לחצו כאן >>>