5 סיבות: למה דפי הנחיתה לא מייצרים המרות?

הנה 5 טעויות נפוצות בבניית דף נחיתה שמורידות את יחסי ההמרה

מאת: 
זמן קריאה: 01:39 דק'
5 סיבות: למה דפי הנחיתה לא מייצרים המרות?
בטוח שהמראתם למקום הנכון?

עסקים רבים מייצרים דף נחיתה – משקיעים בעיצוב, במסר, בקידום – אבל דף הנחיתה עדיין לא מייצר המרות. למה זה קורה?

 

כותרת בעייתית, או אין כותרת

חשוב להבהיר – כותרת בדף נחיתה היא לא אופציה, היא חובה. הדבר הראשון שגולשים המבקרים בדף יחפשו זה את המסר המרכזי – וזו הכותרת שלכם. כדאי שהכותרת, המאפשרת למבקרים להבין מיד לאן הגיעו, תהיה תמציתית, ברורה, תכיל מסר חיובי, תעורר סקרנות, ואפילו שתהיה בעלת אופי של סלוגן אותו ניתן לזכור בקלות.

 

על הכותרת להופיע בחלקו העליון של הדף, בפונט גדול ובצבע בולט. דרכים לכתיבת כותרת מוצלחת:

  • הצגת היתרון של המוצר או השירות – "הלבנת שיניים מושלמת ב-10 דקות!"
  • שאילת שאלה – האם גם השיניים שלכם זקוקות להלבנה מקצועית?
  • ציון התועלת עבור הגולש (ולאו דווקא דיבור על המוצר) – השיניים שלך יכולות להיות לבנות ב-10 דקות וללא הפתעות!

 

על תוותרו על כותרת

על תוותרו על כותרת (צילום: Roman Samborskyi, shutterstock)

 

עודף טקסט

דף נחיתה הוא דף ממוקד, ברור ופשוט להבנה. חשוב להבין כי מבקרים בדף נחיתה לא נשארים יותר מכמה שניות ובטח שלא קוראים הרבה מלל – אלא מחפשים מסר מרכזי אחד תמציתי. כאשר מנסים למכור מוצר או שירות, מאוד מפתה לפרט עליו כמה שיותר. אבל, הימנעו מכתיבת מגילות. השתמשו בכותרת מרכזית אחת בולטת, 2-3 תתי כותרות (במידת הצורך) ובולטים (bullets) לצורך פירוט. הטיפ שלנו – השאירו את הגולשים סקרניים וגרמו להם לגלות יותר באמצעות כפתור הנעה לפעולה המוביל לאתר שלכם.

 

רוצים דף נחיתה אטרקטיבי שיביא המרות? קבלו סיוע ממומחי הדיגיטל של B144

 

קריאה לפעולה מבלבלת או לא בולטת

כאשר אומרים פרסום באינטרנט, צמד המילים "קריאה לפעולה" באים יחד ובלתי נפרדים. דף נחיתה נועד לייצר המרות, כלומר לגרום לגולשים לבצע פעולות שונות כגון הורדת קובץ, הרשמה לרשימת תפוצה או רכישת מוצר. אם אין קריאה לפעולה המתייחסת בדיוק למטרה הספציפית הזו, או אם הקריאה לפעולה מסתתרת בתחתית הדף או כתובת באופן לא ברור – איך הגולשים ידעו מה הם אמורים לבצע?  במילים אחרות – הקפידו על קריאה לפעולה ברורה, בולטת ומזמינה אשר אינה מבלבלת את הגולש ומופיעה בראש הדף.

 

הפעם הגזמתם עם הטופס

הפעם הגזמתם עם הטופס (צילום: Ollyy, shutterstock)

 

הגזמתם עם הדרישות

נכון, טופס למילוי פרטים בדף הנחיתה זה רעיון מצוין. אבל אם תבקשו מהם יותר מדי פרטים – זה לא יעבוד. ברב המקרים, השארת שם וכתובת מייל תספיק. אם זה חיובי להשלמת הפעולה – אפשר להוסיף גם כתובת וטלפון. פרטים נוספים כמו תאריך לידה, מגדר, מספר אשראי וכו׳ – תרתיע, תסרבל את התהליך ותגרום לגולשים לבצע פניית פרסה מהדף שלכם.

 

אין תמונות

מחקרים מראים כי המוח האנושי קולט טוב יותר אלמנטים ויזואליים. לכן שימוש בתמונות בדף נחיתה הוא יעיל ואטרקטיבי, ושימוש בתמונות טובות, נכונות ובאיכות גבוהה – יכול לעשות את כל ההבדל. וודאו כי דף הנחיתה שלכם מכיל לפחות תמונה אחת מושכת ויזואלית, גדולה וחדה מספיק, ובעלת קשר לתוכן המופיע בדף הנחיתה. בנוסף, שימו לב כי התמונה בולטת לעין, מעוררת לפעולה ולא מאטה את טעינת דף הנחיתה או מפריעה בגלילה.

 

כמובן שישנם פרמטרים נוספים המפריעים לייצור המרות של דף נחיתה, אולם ידיעת 5 הכללים הללו תהווה בסיס טוב למניעת טעויות מיותרות. בניית דף נחיתה היא ללא ספק מומחיותם של מקצוענים בתחום, לכן ההמלצה היא לפנות לחברה המתמחה בבניית דפי נחיתה ולא לעשות זאת לבד.

 

B144 עסקים
פתרונות פרסום דיגיטליים

כתבות נוספות בנושא
דף נחיתה

 דילוג לתוכן