פרסום בפייסבוק

הופכים לייקים ללקוחות

רוצים לדעת איך לגייס לקוחות חדשים? השירות שלנו לניהול קמפיינים בפייסבוק יגיע בדיוק לקהל היעד שלכם ויעצים את המותג שלכם ברשתות החברתיות.
השירות שלנו מתאים במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים שרוצים להגדיל את המכירות שלהם בצורה יעילה וחכמה בלי להשקיע שעות בפעילות שיווקית.

רוצים לגלות איך העסק שלכם יכול להצליח בפייסבוק? צרו איתנו קשר עוד היום וקבלו ייעוץ ראשוני ללא התחייבות!
גוגל אדס

מה זה פרסום בפייסבוק?

פרסום בפייסבוק הוא כלי שיווקי חזק של הרשת החברתית הפופולרית בעולם, המאפשר לעסקים קטנים ובינוניים להגיע לקהל היעד שלהם באופן מדויק ויעיל. באמצעות פלטפורמת הפרסום של פייסבוק, Meta Ads Manager נוכל ליצור עבורכם מודעות ממוקדות שיוצגו למשתמשים רלוונטיים, בהתאם לתחומי העניין, ההתנהגות והדמוגרפיה שלהם. בזכות ניסיוננו הרב בתחום השגנו תוצאות מצוינות לעסקים רבים.

מוכנים להתחיל? צרו איתנו קשר עוד היום!

איך זה עובד?

פרסום בפייסבוק מאפשר להציג מודעות ממוקדות לקהל ספציפי שאתם מגדירים. תוכלו לבחור קהל לפי גיל, מיקום, תחומי עניין, התנהגות ועוד. ניצור לכם מודעות מתאימות ומושכות ונקבע תקציב יומי או כולל לקמפיין. פייסבוק תציג את המודעות שלכם בפיד החדשות, בסטוריז ובמקומות נוספים בפלטפורמה והמומחים שלנו יעקבו אחר ביצועי המודעות בזמן אמת וישנו את הקמפיין בהתאם לתוצאות.

מוכנים להתחיל? צרו איתנו קשר עוד היום!

הקמפיינים של פייסבוק

קמפיין מכירות

המטרה
הגדלת מכירות.
יתרונות
ממוקד במכירה מיידית, מדידה מדויקת של ROI (החזר על השקעה).
מתאים
למוצרים או שירותים שדורשים החלטת רכישה מיידית, מבצעים, הנחות.
איך זה עובד?
נאתר את הקהל הרלוונטי ביותר עבור העסק שלכם. ניצור מודעות ייחודיות ומעוצבות, שיבלטו בפיד של הגולשים ויעוררו את סקרנותם. לאחר שהגולש ילחץ על המודעה הוא יופנה ישירות לדף הנחיתה באתר שלכם או לדף המוצר הרלוונטי.
>

קמפיין לידים

המטרה
יצירת לידים איכותיים.
יתרונות
הגעה לקהל מדויק, בניית מאגר לקוחות פוטנציאליים.
מתאים
למוצרים או שירותים שדורשים מחקר יסודי יותר, שירותים מורכבים.
איך זה עובד?
באמצעות מודעות ממוקדות בפייסבוק נגיע לגולשים הרלוונטיים ביותר עבורכם ונעודד אותם למלא טופס קצר עם פרטי ההתקשרות שלהם. המידע שייאסף יעזור לכם ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את המכירות.
>

קמפיין תנועה

המטרה
הגדלת תנועה לאתר.
יתרונות
הגדלת חשיפה, בניית מודעות למותג.
מתאים
להשקת מוצר חדש, אירועים, בלוגים, דפי נחיתה.
איך זה עובד?
ניצור עבורכם מודעות פרסום ייחודיות ומעוצבות, שיבלטו בפיד של הגולשים ויעוררו את סקרנותם להיכנס לאתר.
>

קמפיין ווטסאפ

המטרה
יצירת קשר אישי עם לקוחות, שיתוף מידע, עידוד לפעולה (רכישה, הרשמה).
יתרונות
פנייה ישירה, מעורבות גבוהה, הודעות מותאמות אישית.
מתאים
לעסקים המעוניינים בתקשורת אישית עם לקוחות, שירות לקוחות, מבצעים מיוחדים.
איך זה עובד?
שליחת הודעות ווטסאפ ממומנות לקהל יעד מוגדר, עם קישורים וכפתורים לפעולה.
>
אז אפשר להתחיל? נהדר!
כאן אפשר להכניס פרטים, כדי שמומחה פרסום יחזור אלייך:

    הודעה נשלחה בהצלחה! מומחה פרסום יחזור אליך בהקדם.

    יתרונות הפרסום בפייסבוק

    מיקוד מדויק

    Google Ads מספק נתונים מדויקים על ביצועי הקמפיינים שלך, כמו מספר הקליקים, ההמרות והחזר על ההשקעה (ROI).

    ניתן להשתמש בנתונים אלו כדי לשפר את הקמפיינים שלך ולהשיג תוצאות טובות יותר.

    גמישות

    אפשרות לפורמטים שונים של מודעות (תמונה, וידאו, קרוסלה), יצירת מודעות אינטראקטיביות, קטלוגים ועוד.

    חסכון

    עלויות נמוכות לעומת ערוצי פרסום אחרים. תשלמו רק על פעולות שהוגדרו מראש (לחיצה, המרה, הצגה).

    מעקב ושליטה

    אפשרות לעקוב אחר ביצועי הקמפיינים ולבצע אופטימיזציה מתמדת של הקמפיין להשגת תוצאות טובות יותר.

    שליטה על שיווק העסק

    אפשרות לקדם מוצרים ושירותים ספציפיים ולהציע הנחות וקופונים אטרקטיביים ללקוחות.

    קשר ישיר עם לקוחות

    אפשרות להעביר מסרים שיווקיים, לבנות תדמית מותג חיובית ולעורר שיח סביב המוצר או השירות.

    חשיפה רחבה

    הגעה לקהל רחב מאוד של לקוחות פוטנציאליים, תוך אפשרות מיקוד מדויק לקהלי יעד ספציפיים.

    חוויה משולבת

    ניתן לשלב את הפרסום עם כלים אחרים של פייסבוק, כמו מסנג'ר, כדי ליצור חוויה מותאמת אישית.

    הניסיון שלנו בפייסבוק – ההצלחה שלכם!

    בזכות ניסיון רב שנים בניהול קמפיינים בפייסבוק, נהפוך את ההשקעה שלכם לרווח.
    במשך השנים בנינו מאגר נתונים ענק המבוסס על עסקים רבים שקידמנו ונסיוננו עם הלקוחות שלהם, העדפותיהם, מה עובד עליהם ומה מוכר יותר.

    צוות המומחים שלנו יבנה אסטרטגיית פרסום מותאמת אישית, שתמקסם את החזר ההשקעה שלכם.
    אנחנו נדאג לכל פרט, החל מהגדרת קהל היעד ועד למעקב אחר ביצועים. אנו נבטיח שהקמפיין שלכם יגיע לקהל הנכון בזמן הנכון.
    אנו לא רק ספק שירות אלא גם שותפים אמיתיים להצלחה שלכם. נלווה אתכם צעד אחר צעד, נעדכן אתכם באופן שוטף על התקדמות הקמפיין ונבצע אופטימיזציה בזמן אמת כדי להבטיח שההשקעה שלכם תניב את התוצאות המקסימליות.

    אנו מאמינים בשקיפות מלאה. תקבלו מאיתנו דו"חות מפורטים על ביצועי הקמפיין, כך שתוכלו לעקוב אחר ההתקדמות ולהבין בדיוק היכן אתם עומדים.

    אז למה לחכות? צרו איתנו קשר עוד היום ותתחילו להרוויח!
    פרסום בפייסבוק

    לקוחות מרוצים

    שלבי הקמפיין

    1

    התחברות למערכת ניהול המודעות

    דרך חשבון הפייסבוק העסקי שלכם נעבור אל מנהל המודעות (Meta Ads Manager) דרך התפריט הראשי.
    2

    הגדרת מטרת הקמפיין

    המומחים שלנו יעזרו לכם לבחור את מטרת הקמפיין. חשוב שהמטרות תהיינה מדידות (הגדלת מכירות, יצירת לידים, העלאת מודעות למותג, או הגדלת מעורבות).
    3

    קביעת קהל היעד

    נשתמש בכלי הפילוח המתקדמים של פייסבוק כדי להגדיר את קהל היעד שלכם. נבחר קריטריונים רלוונטיים כגון גיל, מיקום, תחומי עניין התנהגות ועוד.
    4

    בחירת מיקומי המודעות

    נבחר היכן להציג את המודעות שלכם (בפיד החדשות, בסטוריז, באינסטגרם, במסנג'ר ועוד).
    5

    קביעת התקציב

    נקבע את התקציב היומי או הכולל להשקעה בקמפיין ואת משך הזמן הרצוי לפעילותו.
    6

    עיצוב המודעות

    ניצור מודעות פרסום מושכות ויזואלית עם מסרים שיווקיים חזקים וקריאה לפעולה ברורה. נבחר תמונות או סרטונים באיכות גבוהה ונתאים את העיצוב למטרה ולקהל היעד שלכם.
    7

    מעקב ובקרה

    לאחר הפעלת הקמפיין, נעקוב אחר ביצועיו באמצעות מנהל המודעות. ננתח את הנתונים, נבצע אופטימיזציה ונשפר את הקמפיין בהתאם לצורך.
    8

    המרות

    נתקין את פיקסל פייסבוק בדף הנחיתה כדי לעקוב אחר המרות ולבצע אופטימיזציה לקמפיין

    לאורך כל הדרך הזו, אנחנו שמים דגש על תקשורת שקופה.

    המטרה שלנו היא שתרגישו בכל רגע שאתם יכולים לסמוך עלינו שנעשה את הכי טוב עבורכם

    ושהפרסום בפייסבוק הולך להיות ההשקעה הכי משתלמת שעשיתם.

    שיתופי הפעולה שלנו

    10 טיפים להצלחת הפרסום בפייסבוק

    טרגטו את קהל היעד

    פלחו את הקהל לפי מאפיינים דמוגרפיים והתנהגותיים, וצרו קהלים דומים לקהל הקיים.

    צרו ויז'ואל איכותי

    השקיעו בתמונות וסרטונים ברזולוציה גבוהה, השתמשו בפורמטים מגוונים (תמונות, סרטונים קצרים, GIF ועוד).

    צרו תוכן איכותי

    כתבו כותרות קצרות, תמציתיות ומעוררות סקרנות, השתמשו בטקסט ברור ומובנה, הדגישו את היתרונות שלכם.

    קראו לפעולה

    כמו 'רכוש עכשיו והתחל לחסוך', 'הרשם לניוזלטר וקבל הטבה' או 'למד עוד וגלה איך לשפר'.

    השוו גרסאות

    נסו סוגים שונים של מודעות, כותרות, תמונות וקהלים. השוו בין גרסאות שונות של המודעות (TESTING (A/B.

    שפרו את התוצאות

    עקבו בקביעות אחר ביצועי המודעות שלכם באמצעות כלי הניתוח של פייסבוק וערכו שינויים בהתאם לנתונים.

    קבעו תקציב ריאלי

    עקבו אחר הביצועים בזמן אמת והתאימו את ההשקעה בהתאם לתוצאות. ניתוח הנתונים יאפשר למקסם את הרווחיות.

    נתחו נתונים

    עקבו אחר ביצועי המודעות והתאימו את האסטרטגיה שלכם בהתאם לתוצאות, כך תזהו הזדמנויות לשיפורים.

    הישארו מעודכנים

    התאימו את התוכן לעונות השנה, חגים ואירועים מיוחדים. הישארו מעודכנים במגמות השיווק החדשות בפייסבוק.

    היו עקביים

    שמרו על עקביות בויזואליות, בטון ובמסרים שלכם. עקביות תבטיח חווית משתמש אחידה ומקצועית.
    אז אפשר להתחיל? נהדר!
    כאן אפשר להכניס פרטים, כדי שמומחה פרסום יחזור אלייך:

      הודעה נשלחה בהצלחה! מומחה פרסום יחזור אליך בהקדם.

      שאלות נפוצות

      אילו כלים פרסומיים כדאי לי לשלב בפרסום בפייסבוק?
      רצוי מאוד לשלב עבודה עם קופונים, קמפיינים של "העבר הלאה" ופוסטים ויראליים אחרים, כמו סרטונים, סקרים וכמובן הצעות שיווקיות שונות - מבצעים, הטבות, מידע על מוצרים ושירותים חדשים וכן הלאה.
      מה ההבדל בין קמפיין פייסבוק לקמפיין גוגל?
      קמפיינים של גוגל אדס מופנים לאנשים שמחפשים במפורש אחר משהו, בעוד שקמפיינים של פייסבוק מופנים לאנשים שעשויים להיות מעוניינים במוצר או בשירות שלך, גם אם הם לא מחפשים אותו באופן פעיל.
      מה צריך להיות המסר שלי?
      אם אתה מתקשה להחליט לגבי המסר עבור מסע הפרסום שלך בפייסבוק, הנה כמה נקודות שיעזרו לך להמציא מסר משכנע עבור קהל היעד שלך: מיהו קהל היעד, מהם צרכיו מה כואב לו ומה מניע אותו? מה יתרונות המוצר/שירות שלך על פני המתחרים? שמור על מסר ברור- תמציתי וקל להבנה. השתמש ברגשות: הומור, פחד, שמחה או אמפתיה יכולים לעזור להתחבר עם הקהל שלך ברמה עמוקה יותר.
      האם אוכל לערוך את המודעה שלי בזמן שהיא פועלת?
      כן, אתה יכול לערוך את המודעה שלך בזמן שהיא פועלת בפייסבוק. פייסבוק מאפשרת לך לבצע שינויים במודעות, בקבוצות המודעות ובקמפיינים שלך בכל עת, גם אם הם כבר פעילים.
      יש לי מוצרים שונים לקהלים שונים. האם אוכל להשתמש בקמפיין אחד כדי לעשות זאת?
      בהחלט. פייסבוק מאפשרת ליצור סטים של מודעות עבור מוצרים וקהלים שונים בקמפיין אחד. לכל סט מודעות תוכל לבחור תקציב ולוח זמנים משלו, ולמקד אליו את קהל היעד המתאים. כך תוכל להגיע לקהלים שונים עם מודעות, מסרים והצעות שתואמים ספציפית להם.
      מה צריכה להיות מטרת הקמפיין שלי?
      שיעור הקליקים (CTR) הוא אחוז הגולשים שלחצו על המודעה שלכם מתוך מספר הפעמים שהיא הוצגה. CTR גבוה מעיד על כך שהמודעה שלכם רלוונטית ומעניינת עבור הגולשים. גוגל מעניקה עדיפות למודעות עם CTR גבוה, מה שיכול להוביל להורדת מחיר הקליק.
      מה אם הקמפיין שלי לא מצליח?
      ראשית, לא להתייאש! יש גורמים רבים שמשפיעים על הצלחת הקמפיין וקרוב לוודאי שעליך פשוט לשפר את הקמפיין. האם מטרת הקמפיין ממוקדת או רחבה מדי? האם המודעה שלך מושכת את העין? האם המודעה שלך ממוקמת באופן יעיל? האם המחירים שאתה מציע סבירים?
      כמה זמן הקמפיין צריך לרוץ והאם הוא חייב להיות רצוף?
      זמן הריצה של הקמפיין  תלוי בתקציב ובגודל קהל היעד. תוכל לסנן את קהל היעד שלך ובאופן הזה לצמצם את זמן הריצה ולהתאימו לתקציבך. עם זאת, כדאי לשקול את היתרונות והחסרונות של ביצוע פעולה זו, מכיוון שאתה גם מגביל את התוצאות של קמפיין. הקמפיין לא חייב להיות רצוף ותוכל להגדיר שהוא ירוץ רק בשעות ובימים מסוימים בשבוע.
      כמה זמן לוקח לקמפיין לעלות לאוויר?
      בדרך כלל, לוקח לפייסבוק עד 72 שעות לאשר את המודעות של קמפיין חדש. תהליך האישור כולל את בדיקת תוכן המודעה, קהל היעד והתאמה למדיניות הפרסום של פייסבוק.
      כיצד אמדוד את הצלחתי בקמפיין?
      לכל סוג של קמפיין בפייסבוק יש מדדים משלו להצלחה. אם למשל, בחרת בקמפיין המרות, המדדים יהיו: מספר ההמרות (למשל: כמה אנשים מילוי טופס), אחוז ההמרות (אחוז האנשים שמילאו את הטופס), עלות להמרה (כמה כסף הוצאת בממוצע על כל טופס שנשלח אליך במסגרת הקמפיין), החזר על הוצאות פרסום (הכנסתך מהקמפיין ביחס לכסף שהשקעת בו) ושיעור קליקים ( אחוז האנשים שלחצו על המודעה שלך לאחר שראו אותה).
      האם יכולים להיות לי שני חשבונות פייסבוק?
      פייסבוק אוסרת להחזיק יותר מחשבון אחד תחת אותה זהות. כמו כן אסור ליצור חשבונות תחת שם משתמש מזויף.   עם זאת, תוכל ליצור חשבון לעסק שלך או ליצור קבוצות כמעט ללא הגבלה (עד 5,000 קבוצות!).
      איך אני יודע שחשבון הפייסבוק שלי הוא עסקי?
      אם יש לכם חשבון עסקי בפייסבוק, תראו את הכיתוב "עסק" מתחת לשם שלכם בפינה השמאלית העליונה של הדף הראשי שלכם.   בנוסף, תראו אפשרויות ותכונות מיוחדות שנועדו לעסקים, כגון:
      • יצירת דף עסקי
      • ניהול מודעות
      • ניתוחים
      • שליחת הודעות
      האם אפשר להשתמש בדף עסקי בפייסבוק גם אם לעסק אין אתר?
      כן, אפשר להשתמש בדף עסקי בפייסבוק גם אם לעסק אין אתר. דף עסקי בפייסבוק הוא כלי יעיל לקידום העסק, גם אם אין לכם אתר.
      האם פתיחת דף עסקי בפייסבוק היא בחינם?
      כן!
      איך אני יוצר דף עסקי בפייסבוק?
      כדי ליצור דף עסקי בפייסבוק, עליכם לבצע את השלבים הבאים:
      1. היכנסו לחשבון הפייסבוק האישי שלכם.
      2. פתחו את התפריט  שבפינה השמאלית העליונה של הדף.
      3. לחצו על "דף"
      4. הזינו את שם הדף, קטגוריה, כתובת אינטרנט (אם יש) ועוד.
      5. לחצו על "צור דף"
      לאחר שתסיימו ליצור את הדף, תוכלו להתחיל לערוך אותו ולהוסיף תוכן.
      האם לכל דף פייסבוק יש חשבון עסקי?
      לא.
      מה ההבדל בין דף פייסבוק רגיל לדף פייסבוק עסקי?
      אין הגבלה למספר החברים, בעוד בדף אישי יש הגבלה ל 5,000 חברים. דף עסקי מאפשר לך להוסיף מודעות, לצאת עם קמפיינים ספציפיים לקהל יעד, ליצור אירועים ועוד אפשרויות שיווקיות שאין לדף פייסבוק רגיל. דף עסקי מציע ניתוחים מקיפים על הביצועים של הדף, כגון כמות הצפיות, הלייקים והשיתופים.
      מה זה דף עסקי בפייסבוק ואיזה יתרונות הוא מציע?
      דף עסקי בפייסבוק הוא דף מעוצב שנועד לעסקים, ארגונים וגופים ציבוריים. הוא מאפשר לבעלי העסק ליצור נוכחות מקוונת, להתחבר עם לקוחות פוטנציאליים וקבועים, ולקדם את העסק שלהם. לדף עסקי בפייסבוק יתרונות רבים, והוא מאפשר לך:
      • להיחשף לקהל רחב של לקוחות פוטנציאליים.
      • ליצור קשר עם לקוחותיך, לענות לשאלותיהם ולקבל משוב על העסק.
      • לקדם את המוצרים והשירותים של העסק באמצעות פוסטים, תמונות, סרטונים, מודעות ועוד.
      • למתג את העסק.
      אז אפשר להתחיל? נהדר!
      כאן אפשר להכניס פרטים, כדי שמומחה פרסום יחזור אלייך:

        הודעה נשלחה בהצלחה! מומחה פרסום יחזור אליך בהקדם.

         דילוג לתוכן