מה חשוב שיהיה בסרטון תדמית לעסק שלך?
אם אתם עומדים להפיק סרטון תדמית כדאי שתדעו מה חשוב שהוא יכלול - על מנת שיהיה אפקטיבי ומועיל לעסק. כל הטיפים ליצירת סרטון תדמית מוצלח לעסק שלך
תוכן עניינים; ניתן לדלג לתוכן הרלוונטי
סרטוני תדמית הם כלי עבודה יוצא מן הכלל – אבל חשוב מאוד שיופקו כהלכה ויכילו דברים רלוונטיים.
אז, איך יוצרים סרטונים מוצלחים?
דבר ראשון – שמים דגש על איכות הסרטון תדמית. איכות הפקה, איכות דיבור והתנהלות מול המצלמה ואיכות המסר: הסרטון חייב להתאים לקהל היעד שלכם ולהיות רלוונטי.אתם יכולים להפיק באופן עצמאי סרטון שלכם עומדים ומדברים, או לצלם לקוח, אבל הסרטון צריך להיות מצולם בצורה טובה, הוא צריך להכיל כתוביות תמלול וחשוב מאוד שמי שמצטלם יהיה לבוש בצורה מכובדת וידבר בשפה טובה ונכונה.
דבר שני – להגדיר למי הסרטון פונה? האם העסק שלכם פונה לקהל פרטי או עסקי? זאת מכיוון שסוגי התכנים עשויים להיות שונים. אבל דבר אחד חשוב שיהיה בהם: יתרון ללקוח. זכרו שהלקוח הפוטנציאלי שלכם מחפש לדעת למה הוא צריך ומדוע שווה לו לעבוד אתכם או לקנות את המוצרים שלכם, והסרטון חייב ליצור אצלו תחושת ערך ויתרון.
טיפים ליצירת סרטון מוצלח:
הציגו את העובדים! נכון, לא כולם אוהבים להצטלם, אבל לאנשים חשוב מאוד לדעת עם מי ומול מי הם עובדים. לכן, מצאו דרך מקורית ויצירתית אבל לא טיפשית להציג את העובדים שלכם בפני המצלמה, להראות אותם בזמן עבודה ולשמוע אותם אומרים משהו על אודות התפקיד והניסיון שלהם.
כבר יש לכם סרטון תדמית? חבילת פרסום בפייסבוק תסייע בקידום החשיפה שלו
אודות החברה – מה הופך את החברה שלכם לייחודית? מדוע אתם טובים מאחרים וממתחרים שלכם ולמה שלקוחות ישימו את כספם על המוצרים או השירותים שלכם? השתמשו בסרטונים מסוג זה כדי להעביר את המסרים האלה באמצעות החזון והמטרות של החברה.
ראיינו מובילי דעה – צרו קשר או יחסי עבודה טובים עם מוביל דעת קהל בתחום שלכם, וראיינו אותם לסרט תדמית. אם יש מומחה שיכול להעיד למצלמה על איכות המוצר שלכם או על צורך בשרות שאתם מוכרים מעולה.
קחו פרזנטור – אם הסרטון מיועד לקהל מקצועי, הפרזנטור צריך להיות מומחה מקצועי, ולא שחקן. אופציות נוספות יכולות לכלול ראיונות עם לקוחות מרוצים, סיפורים שקרו ועוד.
מחפשים דרכים לקדם את העסק?