מורה נבוכים לדיגיטל: המושגים שאתם פשוט חייבים להכיר
תום דביר, מנהל הפרסום של B144, מסביר על כל המושגים בדיגיטל שבעלי עסקים חייבים להכיר! צפו בסרטון ותבינו מה ההבדל בין CPC ל-CTR?
מכירים את זה שמנהל הקמפיין שלכם זורק איזה מושג באנגלית – אבל ביננו, אין לכם מושג על מה הוא בדיוק מדבר? אז בשביל זה אנחנו כאן! כדי להסביר לכם את כל המושגים בדיגיטל שאתם חייבים להכיר.
לא משנה אם אתם עסק קטן או גדול, חשוב שתכירו את עולם המושגים בקמפיינים בדיגיטל, במיוחד אם אתם לא מנהלים לעצמכם את הקמפיין.
אז, מה ההבדל בין CPC לו-CTR? איך יודעים אם המודעה ממירה, ומה הדבר שהכי חשוב שיהיה לכם מהקמפיין? צפו בסרטון וגלו.
רוצים להבין יותר מושגים בדיגיטל?
תום דביר, מנהל הפרסום של B144, מסביר על המושגים הכי חשובים בדיגיטל.
צפו בסרטון, תעברו על הנתונים של הקמפיין שלכם ותבינו איך הקידום שלכם בדיגיטל עבד.
לחבילות הפרסום של B144 לחצו כאן >>
תום דביר:
תום דביר מנהל את פעילות B144 במשרד הפרסום גו. הוא בעל 10 שנות ניסיון בעולם הפרסום. עבד בעבר במשרדי פרסום שונים בתפקידי תקציבאות ומנהל לקוחות.