מהו תוכן שיווקי ואיך משתמשים בו?

בואו ונכיר את התוכן השיווקי ואת הדרכים לרתום אותו למטרות העסקיות

מאת: 
ינואר 2018
זמן קריאה: 01:27 דק'
מהו תוכן שיווקי ואיך משתמשים בו?
המלך של השיווק הדיגיטלי

2018-01-23

https://www.b144biz.co.il/digital-presence/website-developement/%d7%9e%d7%94%d7%95-%d7%aa%d7%95%d7%9b%d7%9f-%d7%a9%d7%99%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%99-%d7%95%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%9e%d7%a9%d7%aa%d7%9e%d7%a9%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%95/

על פי נתונים רשמיים, במנועי החיפוש מופיעים יותר מ-4.6 מיליארד אתרים. בפלטפורמה שבה המידע מציף אותנו מכל עבר, קשה מאוד להתבלט. אז איך בכל זאת עושים את זה? הדרך לנצח במלחמה הזאת עוברת דרך לב הקורא. זו הסיבה שתוכן שיווקי נחשב לאחת מאסטרטגיות השיווק היעילות ביותר כיום

 

מה זה תוכן שיווקי?

בניגוד לפרסומות, שבהן אנחנו "דוחפים" את המסר ללקוח בצורה מאוד פשוטה וברורה, התוכן השיווקי מבוסס על עיקרון שונה לחלוטין. זהו תוכן שנשען על חיבור עמוק עם הלקוח. ביצירת תוכן כזה, אנחנו למעשה מציעים לאנשים משהו בתמורה לזמן שלהם – לכן כשיוצרים תוכן שיווקי ננסה לרגש, ללמד, לייעץ או לבדר – כל זאת במטרה להגיע למצב שבו הקהל רוצה לצרוך את התוכן ולא מחויב לכך.

 

צרו תוכן שכיף לקרוא

צרו תוכן שכיף לקרוא (צילום: shutterstock)

 

איך מייצרים תוכן שיווקי חכם?

לפני שניגשים לייצר תוכן שיווקי חשוב להבין מהם ערכי המותג שלכם, איזו תועלת אתם יכולים להביא ללקוחות שלכם ואילו רגשות אתם רוצים שיהיו מקושרים עם העסק שלכם. ברשת הסופרמרקטים האמריקנית Whole Foods לדוגמה, חיפשו דרך לקשר בין חוויית הקנייה שלהם לבין אורח חיים בריא. אז הם הפכו את האתר שלהם למאגר מידע על הרגלים בריאים, טיפים לתזונה נכונה ומדריכים שמסבירים איך לקנות בזול בלי להתפשר על הבריאות. החיבור העמוק בין התוכן לערכים המרכזיים של המותג הביא תועלת רבה יותר מכל פרסומת עם סלוגן קליט.

 

רוצים ליצור תוכן שיווקי אפקטיבי? קבלו הצעה משתלמת מהמומחים של B144

 

באילו פלטפורמות אפשר לייצר תוכן שיווקי?

פרסום באינטרנט מאפשר הזדמנויות רבות להצגת התוכן שלכם, הנה חלק קטן מהאפשרויות העומדות לרשותכם:

 

פרופילים ברשתות החברתיות – מאפשרים לתקשר עם הגולשים בגובה העיניים בצורה שאינה פרסומית, אלא בעלת ערך כלשהו בעבורם.

מאמרי אורח בכלי תקשורת – אם תייצרו תוכן מעניין עם זיקה חזקה למותג שלכם, ניתן בהחלט להציע אותו לכלי התקשורת המרכזיים להגברת החשיפה לעסק שלכם.

ניהול בלוג באתר – בו ניתן לשתף מידע רלוונטי, שונה ומעניין מזווית שאינה שיווקית.

הפקת סרטונים – וידאו הוא דרך נהדרת לצבור ויראליות. סרטונים מרגשים, מצחיקים או ייחודיים יזכו לתפוצה רחבה וחינמית ברשתות החברתיות.

הפצה במערכות המלצות תוכן – כלים כמו Outbrain או Taboola מציגים את התוכן שלכם באתרים רבים עם רלוונטיות לקהל היעד ולתחום העיסוק שלכם.

שימוש במובילי דעה – מחקרים מראים שלמשפיענים ברשת יש כוח שכנוע יעיל ביותר. ניתן בהחלט לאתר מובילי דעה שהערכים שלהם תואמים את ערכי המותג שלכם ולהציע שיתוף פעולה שיתרום לשני הצדדים.

 

 

 

 

 


B144 דיגיטל אחת מהחברות המובילות בתחום הפרסום בדיגיטל עם תג איכות של גוגל פרטנרס (Google Partner).
כחברה העובדת בשותפות קבועה עם גוגל, אנחנו מבינים את עולם השיוק הדיגיטלי ויודעים בדיוק איפה הקהל שלכם נמצא ומה הם מחפשים.
תנו למומחים של B144 דיגיטל למצוא לכם את חבילות הפרסום המשתלמות ביותר, כלי פרסום דיגיטליים חדשניים ופתרונות שיווק במטרה להגדיל את כמות הלקוחות שלכם.     לחבילות הפרסום שלנו לחצו כאן >>>

גוגל פרטנרס

 

B144 עסקים
פתרונות פרסום דיגיטליים

כתבות נוספות בנושא
הקמת אתר שיווקי

 דילוג לתוכן