מקסימום שיווק, מינימום זמן: למה פרסום בגוגל צריך להיות הצעד הבא שלך

העסק שלכם יכול לזנק קדימה בקלילות, בעזרת מודעות גוגל חכמות שמשתמשות במילות מפתח נכונות, אז בואו נדבר על זה רגע

מאת: 
ספטמבר 2019
זמן קריאה: 02:06 דק'

2019-09-26

https://www.b144biz.co.il/digital-marketing/google-ads-and-ppc/%d7%9e%d7%a7%d7%a1%d7%99%d7%9e%d7%95%d7%9d-%d7%a9%d7%99%d7%95%d7%95%d7%a7-%d7%9e%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%9e%d7%95%d7%9d-%d7%96%d7%9e%d7%9f-%d7%9c%d7%9e%d7%94-%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%91%d7%92/

נפתח בשאלה, כמה מכם– חיפשתם אי פעם משהו באינטרנט ללא גוגל? התשובה די ברורה. אפשר בהחלט להניח שאחוז אפסי בלבד מעדיף מנוע חיפוש אחר, ואולי הוותיקים והמבוגרים מביניכם חיפשו אי אז בשנות ה-90 במנועי חיפוש אלטרנטיביים כמו יאהו.

כשיש למישהו שאלה, כשהוא מחפש מידע, אתר, שירות או מוצר – הוא מיד מחפש אותו בגוגל. אפשר להתווכח אם זה טוב או רע, אבל צריך להכיר בזה. וכשיש תופעה גורפת כל כך – זה יהיה ממש פשע לא לנצל אותה לטובת העסק שלכם.

 

היתרונות של פרסום מודעות בגוגל

כאשר מדברים על פרסום בגוגל יש כמה יתרונות חשובים במודעות של גוגל, נפרט אותם כאן בקצרה:

 

1. יה! בדיוק מה שחיפשתי

המודעה שלכם מופיעה רק למי שמחפש משהו רלוונטי לתחום שלכם. אם העסק שלכם לדוגמה, הוא חנות מזון לבעלי חיים המודעה תופיע כשמישהו יחפש בגוגל ביטויים כמו: "דוגלי", "כמה פעמים ביום להאכיל את הדגים?" או "אוכל לחתולים". כך, אתם מופיעים בדיוק בזמן ובמקום הנכון ללקוח שמחפש אתכם – ממש כמו לקוח שנכנס לחנות פיזית בחיפוש אחר מוצר.

איך זה עובד? לפני שבונים מודעה עושים מחקר מילות מפתח, מאתרים את המילים שאותן מחפשים הכי הרבה בתחום שלכם, וגם מתחשבים במספר החיפושים. מילה עם הרבה חיפושים שיש לה גם הרבה תחרות (כלומר, מודעות רבות משתמשות בה כמילת מפתח) תעלה יותר כסף, אך לאו דווקא תהיה בהכרח אפקטיבית. לכן, צריך להגיע להרכב נכון של מילות מפתח על מנת שהמודעה תהיה אפקטיבית באופן אופטימלי.

 

חבל לחכות! לקמפיין גוגל אפקטיבי שמביא תוצאות עם המומחים של B144הקליקו כאן>>

 

המודעה שלכם מופיעה בזמן הנכון ובמקום הנכון למי שמחפש משהו בתחום שלכם

 

2. לא הקליקו? לא שילמתם!

גם בגוגל, כמו במודעות פייסבוק – אם הלקוח לא יקליק על המודעה שלכם, אתם לא תשלמו. תחשבו עד כמה זה שונה ממודעה שמופצת בעיתון, למשל. בגוגל יש לכם אפשרות לעקוב אחרי ביצועי המודעה, לבחון את האפקטיביות שלה, והתשלום עולה ככל שאחוז ההתעניינות במודעה עולה. אפשר לומר שבמידה מסוימת המודעה מופיעה "בחינם", כל עוד לא הקליקו עליה.

 

3. הרבה יותר המרות

בואו נדבר רגע על שיווק. המטרה של שיווק העסק שלכם היא שיותר אנשים שהקליקו על המודעה יכנסו לדף הנחיתה או האתר ויבצעו פעולה מסוימת – ישאירו פרטים או ירכשו. הנתון הזה נקרא המרה. כשמדברים על יחס המרה הכוונה היא כמה גולשים מתוך 100% שהקליקו על המודעה, אכן נכנסו ועשו את הפעולה המתבקשת. ככל שיחס ההמרה גבוה יותר, כך דף הנחיתה שלכם והמודעה יעילים יותר, מה שהופך את התשלום על המודעה למשתלם יותר.

מודעת גוגל היא אמצעי נפלא להעלות את יחס ההמרה ולהיחשף להרבה יותר לקוחות. הלקוח מחפש אתכם או מישהו דומה לכם בגוגל, נתקל במודעה שלכם עם טקסט שיווקי ומושך – והופ, הוא כבר בפנים. זאת המטרה.

 

4. אני זוכר אותה, אני זוכר אותה מהמכולת

הנה עוד טיפ קטן בשיווק. לפעמים ללקוח לוקח זמן להבשיל. כלומר, הוא רואה את המודעה שלכם פעם, פעמיים, שלוש – ועדיין לא מקליק. רק בפעם הרביעית שהוא נתקל בשם העסק שלכם הוא מחליט להקליק. זהו חלק מההתנהגות הצרכנית שלנו, ולכן מודעת גוגל חשובה לא רק ליצירת לקוחות בטווח המיידי, אלא להעלאת החשיפה והמודעות למותג ולמוצר שלכם.

 

כל משפך שיווקי מתחיל בשלב החשיפה למותג

 

השתכנעתי. איך מתחילים?

זה פשוט. המומחים של 144B בונים עבורכם מודעה עם מסר שיווקי חכם ומנצח, המבוססת על מחקר מילות מפתח מקצועי שיבוצע עבורכם. המודעה שלכם מנוהלת בתקציב ידוע מראש – כך שאין פה סיכונים. המודעה שלכם תהיה במקומות הראשונים בגוגל, כך שכל מי שמחפש משהו בתחום שלכם יראה אותה מיד. כמובן, לכל אורך הקמפיין מוקד תמיכה אנושי יעמוד לשירותכם עם כל שאלה שתעלו.

 

דף נחיתה במתנה, מתאים לכם?

כשאתם מנהלים קמפיין עם מודעת גוגל חשוב שהמודעה תוביל לאתר שלכם או לדף נחיתה. תוכלו לבנות גם דף נחיתה עם המומחים של B144 ולדאוג לכך שהמשפך השיווקי יהיה מדויק יותר ואחוזי ההמרה יהיו גבוהים יותר – כך שגם אחרי שהגולשים יגיעו אל דף הנחיתה הם יסיימו את התהליך ברכישה או ביצירת קשר.

במהלך אוקטובר 2019, תוכלו ליהנות ממבצע מיוחד למזמינים קמפיין גוגל עם B144, במסגרתו אתם מקבלים במתנה דף נחיתה למשך חצי שנה. לכם נשאר רק לנצל את המתנה הנדיבה, ולהקפיץ את העסק קדימה בכמה וכמה רמות.

B144 עסקים
פתרונות פרסום דיגיטליים

כתבות נוספות בנושא
פרסום ממומן בגוגל

 דילוג לתוכן