כרטיס עסק מנצח: כך עושים את זה

בסופו של דבר הרושם הראשוני הוא שיקבע את התדמית של העסק. אז איך לשווק את עצמכם נכון?

מאת: 
זמן קריאה: 01:20 דק'
כרטיס עסק מנצח: כך עושים את זה
להיראות בצורה הטובה ביותר

ממש כפי שהקלישאה אומרת, כולנו אוכלים, שותים ובייחוד קונים עם העיניים. פתחתם כרטיס עסקי ב-B144? כמובן שחשוב להקפיד על עדכון פרטי העסק, המוצרים ושעות הפתיחה, להציע קופונים אטרקטיביים וגם לעודד לקוחות קבועים להשאיר חוות דעת אוהדות וחיוביות. אז מה הקשר לתמונות?

כרטיס העסק שלכם צריך לכלול תמונות מקצועיות שמראות אותו מבפנים ומבחוץ, כמו גם צילומים של מוצרים ייחודיים שמושכים את העין. עם זאת, חשוב להבין שאחד הגורמים המרכזיים שגורמים ללקוח לעזוב את המחשב ולהגיע עד אליכם הוא האווירה.

 

ללכוד את הסיפור המיוחד שלכם

אנשים מתחברים לאנשים, לסיפורים ולחוויות. לכן, חשוב לנסות להעביר את החוויה של העסק שלכם גם בתמונות בכרטיס. צלמו את העובדים, את תהליכי העבודה ואת הדברים שאתם עושים בשביל הכיף בהפסקות.

השתדלו לייצר תכנים אותנטיים ככל הניתן, נטולי אווירת בימוי מאולץ לצרכי תמונה שיווקית ואטרקטיבית. זוהי ההזדמנות להשהות לכמה רגעים את הניסיון למכור ולהביא משהו אמיתי שהגולשים יוכלו להתחבר אליו.

 

כרטיס עסק מנצח: כך עושים את זה

אז איך תצאו הכי טוב? (צילום: shutterstock)

 

הקלף השיווקי החזק ביותר שלכם

כבעלי עסקים, אתם בטח מבינים איזה כוח אדיר יש לעדויות הלקוח במאמצי השיווק שלכם. כצרכנים, נעדיף לשמוע מהלקוח עצמו, יותר מאשר מבעל העסק שיש לו אינטרס ברור להציג את עצמו באור החיובי ביותר. הפרופיל של B144 מאפשר גם ללקוחות שלכם להעלות תמונות של המקום ולספר את הסיפור שלכם מנקודת המבט הייחודית שלהם – השתמשו בזה.

 

לא צילמתם עדיין את תמונת השער של העסק שלכם? פנו למומחים של B144

 

אל תפחדו לבקש

זו לא בושה לבקש מהלקוחות שלכם, בייחוד הקבועים שבהם, שמעריכים את העבודה שלכם ומלווים אתכם זמן רב, לתעד, לצלם ולשתף ברשת את החוויה שלהם. אתם יכולים גם לבקש מבני משפחה, מחברים ומעמיתים לשתף תמונות מהעסק בכרטיס שלכם ב-B144, כדי לחזק את האמינות של הפרופיל ולעודד עוד אנשים לבקר במקום.

 

אל תתפשרו על איכות

קודם הדגשנו כמה חשובה האותנטיות, אך לצד התוצרים שיצרתם בעצמכם, חשוב גם להפיק תמונות מקצועיות ומרשימות. כדי לעשות זאת, כדאי להיוועץ עם גורם מקצועי עם "עין" טובה וניסיון בהצגת הצדדים היפים ביותר של עסקים מתחום העיסוק שלכם. צוות מקצועי שיודע כיצד הלקוחות חושבים ומה מניע אותם, בהחלט יכול ללוות אתכם בתהליך כדי להגביר את האפקטיביות של התמונות. זה ידרוש השקעה כספית ראשונה, אך התמונות המקצועיות ילוו אתכם זמן רב, ישמשו אתכם גם בקמפיינים עתידיים ויוכלו להראות את הזווית היפה ביותר של העסק שלכם.

לסיכום, כרטיס עסק הינו דבר משמעותי עבור העסק שלכם. ישנם פתרונות רבים היוצרים מעיין כרטיסי עסק כאשר הבולט בניהם הוא גוגל לעסק שלי. פרסום בגוגל לעסק שלי מאפשר יצירת כרטיס עסק המופיע בגוגל המתפקד כנס דיגיטלי לכל דבר. כרטיס עסק יכול לעשות הבדלים משמעותיים בעסק, להגביר את החשיפה לעסק ומשוך לקוחות פוטנציאלים.

 

B144 עסקים
פתרונות פרסום דיגיטליים

כתבות נוספות בנושא
כרטיס עסק ב-B144

 דילוג לתוכן