איך לפרסם בפייסבוק בצורה נכונה? כל הטיפים שבעלי עסקים צריכים
יש שיטות שונות לפרסום אפקטיבי בפייסבוק, כדי לסייע לעסקים רבים לפרסם נכון בפייסבוק המומחים שלנו הכינו למענכם טיפים חשובים לפרסום עסקים ברשת החברתית המובילה
תוכן עניינים; ניתן לדלג לתוכן הרלוונטי
צוות המומחים של 144B ילוו אתכם בתהליך פרסום העסק ויעזרו לכם ללמוד איך לפרסם בפייסבוק בצורה נכונה וכיצד למקסם את תוצאות הקמפיינים וקידום העסק ברשת החברתית הפופולרית.
בואו נתחיל לפרסם בפייסבוק
כולם רוצים לדעת איך לפרסם בפייסבוק עסקים ואיך להשיג את היעדים שנקבעו בתחילת הקמפיין. לכן, כדאי לדעת כי הדרך הבטוחה והיעילה ביותר לפרסום עסקים בפייסבוק היא בעזרת המומחים המנוסים של 144B. האסטרטגיה שלנו מבוססת על הקמת עמוד עסקי על ידי אנשי מקצוע וניהול הפרופיל בעזרת המומחים. לאחר הקמת עמוד עסקי ברשת החברתית ניתן לשלב פוסטים ממומנים (בתשלום) במטרה לזכות בחשיפה גדולה וליצור מעורבות עם הגולשים.
לפוסטים הממומנים יש חשיבות עבורכם, אך בדרך כלל האפקטיביות שלהם יחסית נמוכה בהשוואה לשיטות פרסום אחרות בפייסבוק, והמומחים שלנו ממליצים להשקיע חלק גדול מתקציב הפרסום בניהול קמפיינים ברשת החברתית ובניהול יעיל ונכון של העמוד העסקי.
לאחר בניית דף עסקי בעיצוב מקורי חשוב לעדכן פרטים אודות העסק ולהעלות תכנים מקוריים, מעניינים ובעלי ערך לעוקבים. הדף העסקי בפייסבוק הוא נכס דיגיטלי משמעותי עבורכם, עליכם לזכור כי יש מיליארדי משתמשים פעילים ברשת החברתית (בישראל יש מיליוני משתמשים פעילים המבקרים בפייסבוק לפחות פעם ביום), כלומר אתם יכולים לחשוף את העסק שלכם בפני קהל יעד עצום. מומלץ להעלות תוכן חדש אחת ליומיים שלושה, ויש להקפיד על מענה מהיר לגולשים, להעלות תכנים היוצרים מעורבות עם העוקבים ולתזמן נכון את העלאת הפוסטים, התמונות והסרטונים.
טיפים והמלצות לפרסום נכון של עסקים בפייסבוק
- מומלץ לבנות דף עסקי בפייסבוק בעזרת מומחים, חשוב למתג את הדף העסקי ולבנות אותו כך שהוא יתאים לפרסום ברשת החברתית.
- כדאי להעלות סרטונים לדף העסקי מאחר והם זוכים לעניין רב ויוצרים יותר מעורבות עם העוקבים.
- כאשר מתכננים קמפיין מסוג פרסום ממומן בפייסבוק כדאי להוסיף תוכן הכולל נגיעה אישית כדי לייצר יותר מעורבות ולגעת ברגש אצל העוקבים.
- הפרסום בפייסבוק מאפשר לכם לנהל תקשורת ישירה עם לקוחות פוטנציאליים לכן כדאי לעודד את מי שנחשף למודעת הפרסום שלכם להגיב או לבצע פעולה מסוימת, לדוגמה השארת פרטים בדף נחיתה, פניה לעסק, שיתוף המודעה וכדומה.
- יש לטרגט נכון את קהלי המטרה לפני תחילת הקמפיין בפייסבוק. טרגוט מדויק יבטיח לכם קמפיין מצליח, תוצאות מעולות, חשיפה רחבה ושיפור משמעותי ביחס ההמרה.
- מומלץ לבצע A/B Testing על מספר מודעות פרסום כדי לבחור את המודעה האפקטיבית ביותר. כמו כן, מומלץ ליצור מודעות פרסום שונות לקהלי יעד שונים.
- המטרה שלכם צריכה להיות לפחות 5% הקלקות מסך כל החשיפה של מודעת הפרסום.
בחירת סוג המודעה
מערכת הפרסום של פייסבוק מתקדמת וכוללת מגוון אפשרויות וכלים. כדי להפיק ולנהל קמפיינים שבאמת עובדים נדרש ידע ולא מעט ניסיון, לכן מומלץ תמיד לפנות למומחים כדי שהם ינהלו את הקמפיינים וישיגו את התוצאות הרצויות לעסק שלכם. במערכת הפרסום יש אופציות מתקדמות ואתם יכולים לבחור מראש את סוג המודעה בהתאמה מושלמת למטרת הקמפיין.
סוגי המודעות והקמפיינים במערכת הפרסום של פייסבוק הם קמפיין שמטרתו להביא לגידול משמעותי בטראפיק לאתר העסק, קמפיין לידים, קמפיין מודעות וידאו, קמפיין לחשיפת מוצר חדש ולקידום מכירות, קמפיין ליצירת מעורבות גדולה, קמפיין פרסום באמצעות המסנג'ר ועוד.