פרסום בגוגל דיסקבר

דמיינו שאתם מגיעים ללקוחות פוטנציאליים עוד לפני שהם מחפשים אתכם באופן אקטיבי. זה לא דימיוני כי זה בדיוק מה שעושה גוגל דיסקבר. הכירו את הפלטפורמה הייחודית הזאת וגם את גוגל דיסקברי, הפלטפורמה המיועדת לפרסום ממומן, ותתחילו להרוויח

מאת: 
זמן קריאה: 00:59 דק

גוגל דיסקבר (Google Discover) היא פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית המציעה תוכן מותאם אישית למשתמש ומופיעה כפיד תוכן אישי בדף הבית של אפליקציית גוגל באנדרואיד ובאייפון ובדף הבית של Google.com במחשב. המידע מוגש למשתמש שלא ביוזמתו. במילים אחרות, אם אתם כמשתמשים רגילים להיכנס למנוע החיפוש, לכתוב שאילתה ולצפות לתוצאות החיפוש הרי שבמקרה של גוגל דיסקבר, אתם תקבלו תכנים שמעניינים אתכם מבלי שאפילו חיפשתם אותם באופן אקטיבי. גוגל מנסה לתפוס אתכם בשלב מוקדם של מסע הלקוח, לפני שגיבשתם כוונה ספציפית לרכישה. אם, למשל, אתם מתעניינים בטיולים, גוגל עשויה להציג לכם מודעה על מלון או טיול מאורגן ליעד מסוים, עוד לפני שחיפשתם טיסות או מלונות באופן אקטיבי. המודעות עצמן מעוצבות בצורה ויזואלית ומושכת, עם תמונות גדולות וכותרות מעניינות.

 

איך גוגל דיסקבר יודעת מה מעניין את הגולשים שלכם?

היסטוריית חיפושים: גוגל מתעדת את כל החיפושים שביצעו הגולשים במנוע החיפוש שלה. מידע זה מספק לה תמונה ברורה של תחומי העניין שלהם, השאלות שמעסיקות אותם והנושאים שעליהם הם מחפשים עליהם מידע.

היסטוריית מיקומים: באמצעות שירותי גוגל מפות ומעקב מיקום במכשירים ניידים, גוגל יודעת היכן הגולשים ביקרו, אלו עסקים עניינו אותם ואלו מקומות חיפשו. המידע מאפשר להציע להם הצעות רלוונטיות לעסקים, מסעדות ואטרקציות בסביבתם.

שימוש באפליקציות: גוגל עוקבת אחר השימוש של העוקבים באפליקציות במכשירי אנדרואיד. היא לומדת אלו אפליקציות הם משתמשים בהן, באיזו תדירות ולאלו מטרות. מידע זה מסייע לה להבין את ההעדפות שלהם ולהציע להם אפליקציות דומות או רלוונטיות.

אינטראקציה עם אנשי קשר: גוגל אוספת מידע על האופן שבו הגולשים מתקשרים עם אנשי הקשר שלהם, בעיקר דרך מכשירי אנדרואיד. היא לומדת את מי אתם מחפשים, למי אתם מתקשרים ולמי אתם שולחים הודעות. מידע זה יכול לשמש אותה כדי להציע לכם הצעות לחברים או לאנשי קשר חדשים.

יומן גוגל: גוגל עוקבת אחר הפגישות, האירועים והתכנים של הגולשים ביומן הגוגל שלהם. מידע זה מספק לה תובנות על סדר היום שלהם, הפעילויות שלהם והתחומים שמעניינים אותם.

גוגל דרייב: גוגל סורקת את הקבצים שהגולשים שומרים בגוגל דרייב כדי להבין את תחומי העניין שלהם והנושאים שהם עובדים עליהם.

חנות Google Play: גוגל עוקבת אחר האפליקציות והתכנים שהגולשים מורידים מ-Google Play. מידע זה מסייע לה להבין את ההעדפות שלהם ולהציע להם אפליקציות ותכנים דומים.

Google Photos: גוגל מנתחת את התמונות שהגולשים שומרים ב-Google Photos כדי לזהות את האנשים, המקומות והאובייקטים שמופיעים בהן. מידע זה מסייע לה לארגן את התמונות שלהם ולהציע להם הצעות רלוונטיות, כמו יצירת אלבומים או סרטונים.

YouTube: גוגל עוקבת אחר הסרטונים שהגולשים צופים בהם ב-YouTube. היא לומדת את סוגי הסרטונים שהם אוהבים, את הערוצים שהם עוקבים אחריהם ואת הנושאים שמעניינים אותם. מידע זה מסייע לה להציע להם סרטונים דומים או רלוונטיים.

Google Play Music: גוגל עוקבת אחר המוזיקה שהגולשים מאזינים לה ב-Google Play Music. היא לומדת את סוגי המוזיקה שהם אוהבים, את האמנים המועדפים. מידע זה מסייע לה להציע להם מוזיקה דומה או רלוונטית.

 

 

אז כיצד נפרסם בגוגל דיסקבר

כדי לענות על שאלה זו עליכם להכיר את גוגל דיסקברי. גוגל דיסקברי (Google Discovery Ads) היא פלטפורמת פרסום ממומן בתוך Google Ads, שמאפשרת לעסקים להציג מודעות ויזואליות עשירות בפיד של גוגל דיסקבר, ביוטיוב ובג'ימייל.

 

מה היתרונות של קמפיין גוגל דיסקברי?

  • מיקוד הקמפיינים לקהל יעד ספציפי על סמך מגוון רחב של פרמטרים, מה שמבטיח שהמודעות שלכם יגיעו לאנשים שיתעניינו בהן.
  • המודעות הן בעלות אופי ויזואלי בולט, מה שמאפשר לכם להציג את המוצרים או השירותים שלכם בצורה אטרקטיבית שתמשוך את תשומת הלב של הגולשים.
  • הקמפיינים יכולים לסייע בבניית מודעות למותג בקרב קהלים חדשים.
  • גוגל אדס מספקת כלים מקיפים למדידה וניתוח של ביצועי הקמפיינים, מה שמאפשר לכם לבצע אופטימיזציה ולשפר את התוצאות.
  • מודעות רלוונטיות יכולות להפנות תנועה איכותית לאתר שלכם, מה שיכול להוביל להגדלת מכירות או ליצירת לידים חדשים.

 

איך תוכלו ליצור קמפיין דיסקברי לעסק שלכם?

  1. היכנסו לחשבון הגוגל אדס שלכם. אם אין לכם חשבון, תצטרכו ליצור אחד.
  2. לחצו על כפתור "קמפיין חדש" ובחרו במטרה שיווקית. קמפיין דיסקברי מתאים למטרות כמו "מכירות", "לידים" או "תנועה לאתר".
  3. מתוך רשימת סוגי הקמפיינים, בחרו "דיסקברי".
  4. תנו שם לקמפיין, בחרו את שפות היעד והגדירו את התקציב היומי שלכם.
  5. הגדירו את קהל היעד שלכם על סמך תחומי עניין, גיל, מיקום, היסטוריית חיפושים ועוד. בחרו את שיטת הצעת המחיר המתאימה למטרות שלכם והכינו מראש תמונות וסרטונים באיכות גבוהה, כותרות ותיאורים משכנעים.
  6. צרו קבוצות מודעות שונות, כל אחת עם מיקוד וקריאייטיב שונים. הכינו מספר וריאציות של מודעות, על מנת לבדוק אילו מהן מניבות את התוצאות הטובות ביותר.
  7. לאחר הפעלת הקמפיין, עקבו אחר ביצועי המודעות ובצעו אופטימיזציה שוטפת.

 

 

צידה לדרך:

  1. צרו תוכן מעניין, רלוונטי ומושך מבחינה ויזואלית באתר שלכם. זה יכול לכלול פוסטים בבלוג, מתכונים, טיפים מקצועיים, סיפורים מאחורי הקלעים, סרטונים קצרים ועוד. אם, למשל, אתם עוסקים בתיירות, צרו מדריך טיולים מצולם ליעד פופולרי.
  2. ודאו שהאתר שלכם מותאם באופן מושלם לתצוגה במכשירים ניידים.
  3. השתמשו בתמונות וסרטונים איכותיים כדי לתפוס את תשומת הלב של הגולשים ולבלוט בפיד.
  4. עדכנו את האתר שלכם באופן קבוע עם תוכן חדש ורענן כדי לשמור על עניין ולעודד את גוגל להציג את התוכן שלכם.
  5. עודדו את הגולשים לקיים אינטראקציה עם התוכן שלכם על ידי שאלת שאלות, יצירת סקרים, הוספת כפתורי שיתוף לרשתות חברתיות ויצירת תוכן שמעודד תגובות. מעורבות גבוהה מאותתת לגוגל שהתוכן שלכם רלוונטי ובעל ערך, ובכך מגדילה את סיכויי החשיפה שלו.

 

 

כתבות נוספות בנושא
פרסום ממומן בגוגל

 דילוג לתוכן