למה אין לכם לידים?

האתר העסקי שלכם לא מקודם כמו שצריך, חווית הגלישה לא טובה, אתם מפספסים את קהל היעד, בטלפון הנייד אי אפשר לראות אתכם. סיבות אלו ואחרות עלולות לגרום לתוצאה שבכותרת. איך מתמודדים איתן? בשביל זה אנחנו כאן

מאת: 
זמן קריאה: 00:51 דק

בניתם אתר, יצרתם דף נחיתה ואתם בטוחים שאוטוטו הלידים, אותם לקוחות פוטנציאלים, ימלאו פרטי התקשרות ויגיעו אליכם אבל בפועל זה לא קורה. הסיבות לכך מגוונות ולכל סיבה יש פתרון אפשרי. מומלץ להתייעץ עם מומחה לשיווק דיגיטלי, שיבצע ניתוח מעמיק של האתר שלכם, יזהה את נקודות התורפה ויספק לכם המלצות ספציפיות לשיפור.

הסיבה: חוסר התאמה בין האתר לקהל היעד

פתרונות אפשריים:

  • הגדירו את קהל היעד שלכם בצורה מדויקת: מי הם האנשים שאתם רוצים שיגיעו לאתר שלכם? מה הצרכים והרצונות שלהם? ודאו שהאתר שלכם מתמקד בצרכים ובבעיות של הקהל שלכם.
  • השתמשו במסרים ברורים וקולעים: ודאו שהמסרים שלכם מעבירים בצורה ברורה את הערך שאתם מציעים ומה הלקוחות יקבלו מכם.
  • הוסיפו קריאה לפעולה ברורה: תנו לגולשים לדעת מה אתם רוצים שהם יעשו, בין אם זה להשאיר פרטים, להוריד קובץ או ליצור קשר.
  • השתמשו בשפה שהקהל שלכם מבין.

 

הסיבה: האתר שלכם לא עולה בתוצאות החיפוש של גוגל או ברשתות חברתיות

פתרונות אפשריים:

  • השקיעו בקידום אתרים (SEO): ודאו שהאתר שלכם מותאם למנועי חיפוש ושהוא מופיע בתוצאות החיפוש הרלוונטיות.
  • השתמשו בפרסום ממומן ברשתות החברתיות ובמודעות Google Ads.
  • הציעו תמריצים ללקוחות כדי שישאירו את פרטי ההתקשרות שלהם (כמו ספר אלקטרוני חינם או הנחה על המוצר או השירות שלכם).

 

הסיבה: הגולשים "בורחים" מהאתר שלכם

פתרונות אפשריים:

  • ודאו שהאתר שלכם נטען במהירות ובצורה חלקה.
  • השתמשו בתמונות ובסרטונים כדי להפוך את האתר שלכם למעניין יותר ולשמור על מעורבות הגולשים.
  • ודאו שהאתר שלכם מעוצב בצורה מושכת וקל לשימוש: האתר צריך להיות נגיש, קל לניווט ובעל עיצוב נעים לעין.
  • ודאו שהטקסט קל לקריאה.
  • השתמשו בבדיקות A/B: נסה גרסאות שונות של האתר שלכם כדי לראות מה עובד ומה לא.
  • קבלו משוב מהלקוחות שלכם. שאלו אותם מה הם חושבים על האתר שלכם ומה ניתן לשפר.

 

הסיבה: האתר שלכם לא מותאם לטלפון הנייד

פתרון אפשרי:

  • ודאו שהאתר שלכם מוצג בצורה תקינה בכל המכשירים, כולל מחשבים, טאבלטים וסמארטפונים.

 

 

הסיבה: תהליך לקוי של יצירת לידים

פתרונות אפשריים:

  • קצרו את הטופס להשארת פרטים, שאלו רק את המידע הדרוש לכם.
  • ודאו שניתן ליצור איתכם קשר במגוון דרכים, כגון טופס באתר, דוא"ל ומספר טלפון.
  • ודאו שהקישורים שלכם פועלים. קישורים שבורים (קישורים שמובילים לדף שאינו קיים כגון "404 לא נמצא") גורמים לתסכול אצל גולשים ועלולים לגרום להם לעזוב את האתר.

הסיבה: אתם לא עוקבים מספיק אחר הלידים שכן מתקבלים

פתרונות אפשריים:

  • עקבו אחר הלידים שלכם וחזרו אליהם בהקדם האפשרי.
  • טפחו את הלידים שלכם, הישארו איתם בקשר גם אם הם לא מוכנים לקנות כרגע. שלחו להם מידע בעל ערך ועדכונים על המוצרים או השירותים שלכם, הציעו להם הצעות מיוחדות והנחות.

 

הסיבה: תחרות גדולה בתחום שלכם

פתרונות אפשריים:

  • בדלו את העסק שלכם מזה של המתחרים שלכם. הסבירו מדוע המוצר או השירות שלכם טוב יותר מזה של המתחרים.
  • הציעו שירות לקוחות טוב, שיעזור לכם לבנות לקוחות נאמנים לכם.
  • השתתפו באירועים בתעשייה שלכם: זוהי דרך טובה להכיר אנשים חדשים ולהעלות את המודעות למותג שלכם.
  • כתבו מאמרי אורח באתרי אינטרנט ובפרסומים רלוונטיים.
  • השתמשו ביחסי ציבור כדי להשיג כיסוי תקשורתי בחינם ולשפר את המוניטין שלכם.

 

כתבות נוספות בנושא
פרסום ושיווק דיגיטלי

 דילוג לתוכן