רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

רגע של השראה: 5 קמפיינים בשילוב טכנולוגיית AR שפשוט אי אפשר להתעלם מהם

שיווק דיגיטלי מעולה נשען על יצירתיות ועל קידמה, קבלו כמה קמפיינים שעשו שימוש נכון בשני המשאבים הללו והתוצאות מעוררות השראה

2021-04-29

https://www.b144biz.co.il/digital-presence/%d7%a8%d7%92%d7%a2-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%94-5-%d7%a7%d7%9e%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%a9%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%91-%d7%98%d7%9b%d7%a0%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%92%d7%99/

מאת: | זמן קריאה: 2:45 דק | אפריל 2021 | מערכת B144 דיגיטל |

  • מציאות רבודה (AR) זכתה לצמיחה רבה בשנים האחרונות. יותר ויותר מותגים מפרסמים בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת הזאת, כדי ליצור קמפיין שהוא יותר מ"פרסומת", הוא חוויה.  

    כשיש פיצוח נכון והטכנולוגיה מתגייסת לטובת צורך של קהל היעד – הקמפיין אפילו מוצלח עוד יותר, כפי שנראה בחלק מהקמפיינים שברשימה. הצפי הוא שהטרנד הזה יתפוס תאוצה, יותר אפליקציות, קטלוגים, פרסומות ואריזות של מוצרים יעשו שימוש במציאות הרבודה. קיימות אין סוף אפשרויות, צריך רק רעיון טוב, ותקציב.

    אז גם אם סביר להניח שלא תוכלו להרשות לעצמכם לעולם לעשות שימוש עבור העסק שלכם בטכנולוגיית AR, שווה לקחת קצת השראה מ-5 קמפיינים מרחבי העולם, שעשו במציאות הרבודה שימוש מקורי ומרשים:

    בשביל למדוד לא צריך לצאת מהבית: אדידס

    שופינג אונליין הופך ליותר ויותר פופולרי ועדיין – קיימים תחומים שבהם קיים יותר קושי או בעייתיות לקנות אונליין. אחד מהם, הוא הנעליים. אדידס השיקה קולקציית נעלי ריצה חדשות, ואפליקציה מיוחדת שבעזרתה תוכלו להסתכל דרך עדשת הנייד על הרגליים שלכם, ו"למדוד" את הנעליים החדשות, לדמות איך הן יראו עליכם, גם בעת תנועה. נכון, זה לא ממש פותר את הבעייה – לא תדעו עד כמה הן נוחות על הרגל, ומצד שני, תוכלו לקבל אינדיקציה טובה לגבי המראה שלכם עם הנעליים של אדידס, וזה, כשלעצמו – שווה לא מעט.

    פיצה האט ופקמן

    לחובבי הנוסטלגיה, פיצה האט יצאה בקמפיין שבו על קרטוני הפיצה יש QR קוד, אם סורקים אותו, אפשר לשחק בפקמן, המשחק המיתולוגי, במציאות רבודה ממש על הקופסא. מי שמשתף את התוצאות שלו במשחק, יכול לזכות במשחק וידאו- ארקייד נוסטלגי של פקמן.

    רוצים קמפיין מקורי ואפקטיבי בפייסבוק? צרו קשר עכשיו עם המומחים של B144 וקבלו הצעה שאי אפשר לסרב לה!

    התאמה מושלמת בין הרהיט לחדר: איקאה

    בשנת 2017, איקאה השתמשה בטכנולוגיית AR לקמפיין קריסמס מיוחד. הרעיון היה להציג בפני הלקוח איך יראו עצי האשוח של חג המולד בתוך הבית שלהם. למעשה, היכולת הזאת קיימת גם עם הדמיית הרהיטים של איקאה במרחב הביתי שלכם, בעזרת אפליקציה שהשיקה איקאה. האפליקציה מאפשרת למשתמש להזיז את המצלמה בבית שלו ולמקם את הרהיטים של איקאה. הרעיון, גם לגבי העצים וגם לגבי הריהוט – הוא נהדר, זהו שימוש בטכנולוגיה שמאפשר ללקוחות לבדוק את ההתאמה של הרהיט/ עץ האשוח שהם רוצים לקנות בתוך המרחב הביתי, מזוויות שונות.

    בנק N26 ליום האישה

    בבנק N26 ציינו את יום האישה בצורה מקורית ויוצאת דופן. הם בחרו להתייחס לכך שנשים מעטות בלבד מוצגות על שטרות האירו והדולר האמריקאי. הם יצרו אפליקציה בשיתוף פייסבוק, עם אפקט AR ש"מתקן את העוולה". איך זה עובד? סורקים שטרות באמצעות האפליקציה המיוחדת וצופים בג'ורג' וושינגטון הופך לאשת מופת, מרוזה פארקס ועד אמיליה פרדו בזאן. מקורי, מעניין ועם הרבה אמירה וערך – כמו שצריך כדי לבנות מותג מנצח.

    לשרוף את המודעות המתחרות: בורגר קינג

    בורגר קינג ברזיל יצרה קמפיין שמאתגר את מסעדות המזון המהיר היריבות: היא עודדה את אוהדי רשת ההמבורגרים 'לשרוף' את המודעות של המתחרים. לא לדאוג, לא מדובר בוונדליזם אמיתי – אלא באפליקציה שהם השיקו, שמאפשרת להפנות את הסמארטפון אל עבר מודעות של המתחרים ולצפות בהן עולות באש – במציאות רבודה, והופכות למודעות של בורגר קינג. ולמה בעצם שהלקוחות ישתפו פעולה? מי שמעלה באש את המודעות המתחרות זוכה להתענג עם וופר חינם בסניף הקרוב. יצירתי, פרובוקטיבי, ומעודד לקוחות חדשים לאכול בבורגר קינג.

  • דילוג לתוכן