שיתוף הפעולה של טיקטוק ושופיפיי מגיע לישראל, וכך גם העסק שלכם יוכל להשתלב
מה זה שופיפיי, כמה משתמשים גולשים כיום בטיקטוק, ולאיזה בעלי עסקים כדאי לנצל את שיתוף הפעולה ביניהן? כל המידע בפנים
תוכן עניינים; ניתן לדלג לתוכן הרלוונטי
נתחיל מהסוף: שיתוף פעולה מבטיח בין שופיפיי ובין טיקטוק יאפשר לבעלי חנויות אונליין בשופיפיי לפרסם בטיקטוק בקלות. עכשיו, בואו נתחיל מההתחלה ונסביר מה זה בעצם אומר ולמה יש כאן הזדמנות נהדרת עבור בעלי העסקים.
אז מה זה בעצם שופיפיי?
קבלו כמה נתונים קצרים על שופיפיי. החברה הוקמה ב-2004 על ידי שלושה קנדים. מדובר בפלטפורמת מסחר אלקטרוני פופולרית ביותר, המחזיקה בנתח שוק של 20% מהחנויות אונליין.
בפועל – מדובר בפלטפורמה נוחה שמאפשרת לכל אחד, גם אם הוא לא מומחה מחשבים או מתכנת, להקים חנות אינטרנטית בקלות יחסית, ולנהל אותה בצורה גמישה ונוחה. הלקוחות של שופיפיי כוללים גם את המותגים הגדולים: פפסי, יוניליוור, נסטלה ורד בול. התשלום לשופיפיי הוא תשלום חודשי קבוע (תלוי בתוכנית שאתם בוחרים), שנחשב נוח יחסית.
אוקיי, ולמה לה לשתף פעולה עם טיקטוק?
אם חשבתם שטיקטוק היא בסך הכל רשת חברתית לבני נוער ולזמרי רוק – תחשבו שנית. מדובר ברשת חברתית עם צמיחה מהירה מאוד, אולי המהירה ביותר שראינו. הסרטונים בטיקטוק לפעמים מצחיקים ולפעמים מוזרים, אבל הם ללא ספק ממכרים. מי שמשתמש בטיקטוק לא רואה בה רק משהו להעביר איתו את הזמן – אלא סוג של תרבות, ומקום שבו אפשר להביע את היצירתיות שלנו.
קצת מספרים על טיקטוק: כיום לטיקטוק יש 689 מיליון משתמשים פעילים בכל רחבי העולם (מ-155 מדינות שונות!). 2 מיליארד איש הורידו את האפליקציה עד היום, מה שהופך אותה לאפליקציה הפופולרית ביותר בחנות האפליקציות במכשירי אפל (מיד אחריה יוטיוב, אם שאלתם). בממוצע, הגולשים מבלים 52 דקות ביום באפליקציה.
הקהל של טיקטוק מתבגר
ומה לגבי גילם של המשתמשים? ובכן, כן – עדיין מדובר ברשת החברתית עם המשתמשים הצעירים היותר, 62% מהמשתמשים בארה"ב, לדוגמה, נעים בין הגילאים 10 -29. אבל, שימו לב: במהלך השנה וחצי האחרונות מספר המשתמשים הבגירים בטיקטוק בארה"ב הוכפל פי 5.5. אין לנו סטטיסטיקות דומות לגבי המצב בישראל, אבל אפשר בהחלט להניח שזה קורה גם כאן: יותר ויותר צעירים מעל גיל 18 מורידים את האפליקציה ומתחילים להשתמש בה.
טיקטוק היא האפליקציה מספר אחת בהורדות בחנות אפל, וגיל המשתמשים עולה בהתמדה
כשמלכת האיקומרס פגשה את מלך הפופ
אז מה קורה כשפלטפורמה פופולרית למסחר אלקטרוני משתפת פעולה עם רשת חברתית משגשגת שהיא הכוכב העולה? קורים דברים טובים. הרגלי הצריכה כבר השתנו בצורה קיצונית בשנה האחרונה. רבים מהצרכנים רואים מודעה ברשתות החברתיות – ניגשים באופן ישיר לחנות הוירטואלית וקונים במהירות ונוחות. האתגר הוא בחשיפה – המטרה של כל בעל עסק היא לחשוף את הגולשים ברשתות החברתיות למוצרים בחנות שלו. על הצורך הזה בדיוק עונה השת"פ בין שופיפיי וטיקטוק.
חולמים על הקמת חנות אונליין בפלטפורמה חכמה ונוחה לניהול? זה הזמן לפתוח חנות ב-B144 ולקדם אותה במחירים משתלמים
איך עובדת מערכת הפרסום המשותפת?
בתוך פלטפורמת שופיפיי, תוכלו לבנות מודעות בכמה קליקים בלבד, ולשתף אותן בטיקטוק בקלות. מערכת הפרסום כוללת מספר יתרונות:
- הפקת מודעות פשוטה: ממש בתוך פלטפורמת שופיפיי, תוכלו לבנות מודעות בקלות, גם אם אין לכם ניסיון בשיווק דיגיטלי או בפרסום.
- טרגוט גולשים: ממש כמו בפייסבוק, גם בטיקטוק מבטיחים פילוח חכם של הגולשים שיחשפו למודעה שלכם, כך שאתם מפרסמים לקהל היעד המדוייק ומעלים את הסבירות להמרות ולהצלחה בקמפיין.
- בלי להסתבך: אם ניסיתם בעבר להתקין את הפיקסל של פייסבוק, אתם ודאי מכירים בכך שזו פעולה לא – כל -כך פשוטה (בלשון המעטה). הפיקסל, הוא קוד שמטמיעים באתר או בעמוד הנחיתה שלכם, והוא מאפשר לכם לעקוב אחר ההמרות בקמפיין וגם לצבוע קהלים (כלומר לפנות במודעות לגולשים שנכנסו לאתר). טיקטוק מבטיחים התקנה קלה ופשוטה של הפיקסל – בלחיצת כפתור. איזה כיף.
לסיכום, זו הזדמנות נהדרת לכל בעל עסק לזכות ביותר חשיפה לקהל צעיר יותר, ששוהה זמן רב מהיממה ברשתות החברתיות. כדאי לנצל את החשיפה המבטיחה בטיקטוק ולהעלות מודעות למערכת הפרסום החכמה בצורה נוחה ואינטואיטיבית וליהנות מהפירות של השת"פ הזה.