כל התורה על רגל אחת: למה כל עסק חייב דף נחיתה
הוא כלי שיווקי מעולה, מגדיל המרות, אוסף לידים, חושף אתכם ללקוחות חדשים ומחזק את המותג שלכם – במילים אחרות, דף נחיתה. נעים להכיר
תוכן עניינים; ניתן לדלג לתוכן הרלוונטי
נתחיל מהסוף: הלקוח רוכש מוצר או שירות מהעסק שלכם. עכשיו בואו נלך אחורה כמה צעדים, מאילו שלבים הורכב תהליך הקניה שלו? בלי להיכנס יותר מדי לעומק בתורת השיווק והמכירה, לכל עסק צריך להיות משפך שיווקי – כלומר, תהליך שעובר כל לקוח, מהרגע שבו הוא נחשף לעסק, למותג או לשירות הנמכר, ועד הרגע שהוא רוכש בפועל.
חיזור איטי או סחרור מהיר? כל עסק והמשפך השיווקי שלו
לפעמים תהליך הרכישה הוא מהיר והחלטי, ולפעמים (בדרך כלל) הוא איטי יותר וכולל חיזור ראשוני, למשל כשהלקוח נחשף לפוסטים של העסק בפייסבוק.
כשהלקוח מבשיל יותר לקנייה ולהתעניינות במוצר מסוים שאתם מציעים – זה השלב שבו הוא זקוק למידע נוסף שישכנע ויעודד אותו לבצע את הרכישה. בשלב הזה מגיע דף הנחיתה.
מה הוא דף נחיתה? דף שעומד בפני עצמו, לא כחלק מהאתר שלכם – וממוקד במוצר, בשירות או בהצעה ספציפית וביתרונות שלה. המטרה של דף הנחיתה והאפקט שהוא אמור לעורר הוא לעודד את הלקוח לנקוט בפעולה (לרכוש, להירשם, להשאיר פרטים וכו'). דפי הנחיתה משמשים כעמודים בקמפיינים קידום בגוגל או לחילופין תהליכי פרסום בפייסבוק.
המבנה של דף נחיתה שיעשה את העבודה
דף נחיתה איכותי ממוקד בהצעה (ולא בעסק עצמו), פונה לקהל ספציפי, קצר וידידותי למשתמש ומשמש כמעיין חנות מקוונת – כלומר בלי פסקאות ארוכות ומנוסח בשפה מובנת שפונה ללקוח בגובה העיניים.
על רגל אחת, דף הנחיתה שלכם צריך להכיל את 4 המ"מים (אי אפשר בלעדיהם, נכון?):
מה – מידע על המוצר.
מי – מי אתם ומה הופך אתכם לעסק שכדאי לרכוש ממנו. כמו כן, עבור מי – דף נחיתה חייב להיות ממוקד בקהל ספציפי, לפנות אליו, ולדבר על הצורך שלו במוצר. במילים אחרות: להציף את הבעיה.
מתי – אם מדובר בהרצאה למשל, מתי ואיפה זה קורה.
מדוע– זה צריך להיות העיקר. כל הסיבות והיתרונות שברכישת המוצר או השירות שאתם מציעים.
אל תשכחו הוכחה חברתית – המלצות מלקוחות, מספר הלקוחות שרכשו את המוצר או כל דבר שיוכיח ללקוח שהחברים שלהם (או החברים של החברים שלהם) ועוד רבים אחרים כבר רכשו את המוצר.
רוצים דף נחיתה מרשים שיאסוף לכם הרבה לידים? המומחים של B144 ישמחו לבנות אותו עבורכם!
למה כל בעל עסק צריך דף נחיתה?
מקובל לחשוב שדף נחיתה הוא רק כדי לחשוף שירות או מוצר ספציפי, אבל למעשה השימוש בדף נחיתה הוא רחב יותר:
1. עידוד פעולת רכישה
דף הנחיתה מאורגן בצורה שמעודדת פעולה. להבדיל מאתר אינטרנט שבו יש דפים רבים ואפשר לשוטט בתוכו, וממנו החוצה – לאתרים נוספים, דף הנחיתה ממקד את הלקוח, והזרימה שלו מובילה לרכישה, ליצירת קשר או להשארת פרטים (איזו פעולה שתרצו לכוון אליה).
2. איסוף לידים לרשימת תפוצה ולרימרקטינג
היתרון של דף הנחיתה הוא שבסופו של דבר, גם מי שלא רכש נשאר ברשימת התפוצה שלכם. תוכלו להמשיך ולשמור איתו על קשר ולעדכן בנעשה בעסק שלכם או לנסות למכור לו שוב (רימרקטינג) באופן טלפוני או במייל.
3. חלוקת מוצר או הרצאה חינמית
אם אתם רוצים להיחשף לקהל חדש, תוכלו לחלק מוצר או שירות כלשהו (הרצאה או מסמך, למשל) ללא תשלום, תמורת השארת פרטים. זוהי דרך נהדרת לאיסוף לידים חדשים לעסק שלכם כדי להרשים לקוחות פוטנציאלים עם דף נחיתה שעושה רושם טוב ומקצועי. דף הנחיתה הוא מעיין אתר מכירה לכל דבר.
4. העלאת האמינות וחיזוק המותג שלך
כשאתם מציגים ללקוח דף נחיתה מדויק, שנוגע בצורך או בבעיה שלהם וממוקד בהם כקהל, אתם מעלים את האמינות שלכם כעסק. כשדף הנחיתה שלכם נראה טוב ומשדר מקצועיות, אמינות, אכפתיות או כל ערך אחר שעומד מאחורי המותג שלכם, אתם למעשה מחזקים את המותג שלכם.
B144 דיגיטל אחת מהחברות המובילות בתחום הפרסום בדיגיטל עם תג איכות של גוגל פרטנרס (Google Partner).
כחברה העובדת בשותפות קבועה עם גוגל, אנחנו חיים יום יום את עולם השיוק הדיגיטלי ויודעים בדיוק איפה הקהל שלכם נמצא ומה הם מחפשים.
תנו למומחים של B144 דיגיטל למצוא לכם את חבילות הפרסום המשתלמות ביותר, כלי פרסום דיגיטליים חדשניים ופתרונות שיווק במטרה להגדיל את כמות הלקוחות שלכם. לחבילות הפרסום שלנו לחצו כאן >>>