איך תקדמו את ערוץ היוטיוב של העסק שלכם ?
כרטיסי ביקור, ברקודים וניירת
לכל ערוץ וידאו או סרטון יש כתובת (URL) משלו. התחילו בהפצת הכתובת הזו בערוצים הפרסומיים השונים שלכם: הדפיסו את הכתובת על גבי כרטיסי הביקור שלכם, על ניירות המכתבים שלכם ועל העלונים השונים. אם הכתובת ארוכה, קצרו אותה בעזרת שרות מסוג TinyURL או דומים לו. בנוסף, אתם יכולים ליצור ברקוד מסוג QR Code, שבו תקדדו את כתובת ערוץ היוטיוב שלכם. את הברקוד הזה אפשר לסרוק בכל טלפון חכם או טאבלט בעל מצלמה.
רשתות חברתיות
קדמו את הערוץ שלכם בכל רשת חברתית שאתם פעילים בה. שימו את הכתובת לערוץ בחלק ה אודות שלכם, ותקשרו את הכתובת כאשר אתם מעלים פוסטים או תגובות רלוונטיות לסרטונים או לסרטון מסוים.
זכרו להיות אתם ולא חברה
יוטיוב מאפשר להפעיל כל חשבון בצורה אישית, בה נוצרת שיחה אמיתית עם הגולשים שמבקרים או מגיבים לתוכן, בדומה לתגובות בבלוגים או ברשתות החברתיות. השתמשו בסגנון האישי . צפו והגיבו בסרטונים של הגולשים המגיבים אצלכם בערוץ. תנו להם לייק כשאפשר לעשות זאת וזכרו כי הסוד להצלחה הוא באמצעות שיתוף פעולה עם אנשים אחרים.
פנו למומחי פרסום של B144 להפקת סרטון שיווקי מנצח
היו חברים של החברים שלכם
חפשו ומצאו מה מניע את הגולשים להגיב לווידאו שלכם והשיבו להם בהתאם: צלמו סרטונים נוספים שעונים על הצרכים ושאלות הגולשים וכך תגבירו את המעורבות שלהם בתוכן ואת הסיכויים שהם יפיצו אותו.
הגיבו על תגובות לווידאו שלכם
אל תכנסו לוויכוחים עם גולשים. ענו על שאלות בצורה עניינית ומקצועית וגם על ביקורת שמעלים כלפיכם. אם אתם מתקשים בכך, תנו למישהו אחר לטפל בתגובות.
קדמו את ערוץ היו טיוב בבלוגים ואתרים שונים
אתרו כמה בלוגרים טובים ומעניינים בתחום שלהם והפכו זאת לנוהג – גלשו באתרים שלהם. אתם יכולים להגיב לכתבות שונות שהם מעלים, לחזק או לחדד נקודות ולומר דברים ענייניים ומועילים. ב חתימה שלכם (שם, אימייל וכתובת אתר) אתם יכולים לצרף את הכתובת של ערוץ היוטיוב. טיפ נוסף – הוסיפו בחתימה שלכם כתובת של סרטון וידאו רלוונטי לנושא הכתבה או המאמר בבלוג. האפקט יהיה חזק שבעתיים.
מאמרים אורחים
הציעו לבעלי בלוגים מובילים לכתוב מדי פעם מאמר אורח אצלם בבלוג. בלוגרים רבים אוהבים את זה, כיוון שזה מעלה את הנראות והעניין בבלוג שלהם, ושני הצדדים מרוויחים. כמובן שבסיום המאמר תציינו את כתובת האתר וכתובת הוידאו שלכם.
השתמשו בביטויים נכונים בתיאור ובכותרת
יוטיוב הוא מנוע חיפוש כמו כל מנוע חיפוש והוא מתבסס על התיאורים שלכם, כדי להתאים את התוכן למה שגולשים מחפשים. השתמשו בכותרות טובות וענייניות לכל וידאו ותיאורים שיכילו מילות מפתח רלוונטיות. אלה יעלו אתכם בדרוג התוצאות בחיפוש.
השתמשו בביטויים זהים בכותרות, מילות מפתח ותאורים
אל תסמכו על מנגנון החיפוש של יוטיוב. קשרו בין הכותרות, תיאורי הווידאו והתגים השונים בעזרת אותן מילים. למשל, תיאור לווידאו עם כותרת בשם: הכנת שוקולד איכותי , צריך להיות בסגנון הזה: המדריך המלא להכנת שוקולד איכותי בבית, בקלות ובמהירות . התגים יהיו הכנת שוקולד, שוקולד איכותי וכו '.
השתמשו בהאשטאגס (#)
בוודאי ראיתם אותם ברשתות החברתיות: #hashtags. התגים האלה מאפשרים למעשה חיפוש לפי נושא, כמו #שוקולד או #שיעורי_גיטרה . חפשו האשטגים רלוונטיים לנושאים שלכם והשתמשו בהם כדי להגדיל את הסיכוי שיגיעו לווידאו שלכם.
הטמעת הוידאו
לעיתים עדיין ניתן להיתקל בסרטוני וידאו שבעליהם לא מאפשרים לאחרים לפרסם אותם באתרים שלהם. אפשרו תמיד להטמיע את הסרטון גם באתרים אחרים. הסרטון תמיד יהיה שלכם, ישא את השם שלכם והקידום שלכם יגדל.
עודדו את שיתוף הווידאו
באותו אופן של הטמעה עודדו שיתוף של הסרטון, הן במילים והן במעשים (לדוגמא – שתפו את החברים שלכם וזכו בפרס).
?