היתרונות והחסרונות של משרדי פרסום גדולים

משרדי פרסום גדולים עלולים לגבות מחירים גבוהים עבור השירותים שלהם, או לא להתייחס בצורה המקצועית ביותר ללקוחות קטנים. מצד שני, יש יתרונות רבים למשרדים גדולים מול המדיה, למשל. שם המשחק הוא איזון

מאת: 
זמן קריאה: 01:04 דק'

משרד גדול צוות גדול

במשרד פרסום גדול, צוות האנשים יחסית גדול, ויש אנשים שעוסקים כל אחד בתחום שלו. המומחיות הזו יכולה להועיל לכם לרוחב השירותים השונים, כולל כמובן תכנון מדיה, רכש מדיה וניתוח הפרסום.

מצד שני, צוות גדול צריך לפרנס, מה שאומר שהשירותים שיעניקו לכם עלולים לעלות יותר כסף מאשר במשרד קטן, שהתקורות שלו נמוכות יותר.

חסרון נוסף הוא שבהרבה מקרים אותם תקציבאים, אנשי קריאייטיב או מתכנני מדיה עובדים על כמה קמפיינים במקביל.

אם התקציב שלכם אינו גדול או חשוב למשרד מסיבות אחרות, יכול מאוד להיות שידחקו אתכם לסוף התור.

היכנסו ובחרו חבילת פרסום מעולה במחיר משתלם במיוחד

משרד גדול יכולות קריאטיביות גדולות?

את המשרדים הגדולים מובילים לעיתים קרובות מנהלי קריאייטיב מעולים, מנוסים ובעלי ניסיון.

האנשים האלה מביאים איתם יכולות גבוהות בתחומים היצירתיים, אבל כמו תמיד, השאלה היא האם הם באמת אלה שמטפלים בתקציב שלכם.

החיסרון של משרד גדול בהקשר הזה, הוא שהוא ינסה להטיל את הטיפול השוטף בתקציב קטן על אנשי קריאייטיב צעירים ופחות יקרים.

משרד גדול גדול מול המדיה

לעיתים קרובות, משרדי פרסום גדולים עושים גם רכש מדיה עבור הלקוחות שלהם.

היות והם רוכשים מדיה בכמויות גדולות, הם יכולים לכאורה לקבל דילים והצעות טובים יותר ממה שיקבלו הלקוחות באופן ישיר או דרך משרדים קטנים יותר.

כבר דובר לא מעט על כך שלא כל ההנחות האלה עוברות ללקוחות, בסופו של דבר, ולכן רצוי לאזן בין נושא העמלות מקניית המדיה, והעלות בפועל של התכנון והרכש.

מצד שני, כאמור, בהחלט יכול להיות שתקבלו דילים טובים במשרד פרסום גדול.

משרד גדול קשרים ושיתופי פעולה

משרדי פרסום גדולים, שעובדים נכון, יכולים לחבר בין הלקוחות שלהם וליצור שיתופי פעולה במגוון תחומים.

ההיכרות האינטימית והאסטרטגית של המשרד עם הלקוחות, היכולות שלהם מצד אחד והתקציבים והצרכים שלהם מהעבר השני, יכולה לתת תמריץ לא רע בכלל בתחומי הפיתוח העסקי.

גם פה, חשוב שהלקוח יידע לדרוש את השירות הזה ממשרד הפרסום שלו, ולהפעיל אותו בתחום.

משרד גדול פחות גמישות

זו נקודה שהשארנו לסוף: בגלל הצוותים הגדולים יחסית, הנהלים השונים והמורכבות שבניהול אופרציה כמו משרד פרסום גדול, הגופים האלה נוטים להיות איטיים.

ייצור מודעה או העלאת קמפיינים 'קטנים ' ומהירים עלולים להיות איטיים מאוד במשרדים גדולים בדיוק מהסיבה הזו. הקוץ שבאליה, אם תרצו, כשמדובר במשרד פרסום גדול.

כתבות נוספות בנושא
ייעוץ עסקי

 דילוג לתוכן