רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

5 דברים שכל בעל עסק חייב לדעת על פרסום בדיגיטל

אי אפשר להתעלם מהיתרונות שתהליך השיווק בדיגיטל יכול לעשות לעסק שלכם. דניאל זריהן, מומחה קידום אתרים, מסביר על הדברים שכל בעל עסק חייב לדעת על פרסום בדיגיטל

2021-04-11

https://www.b144biz.co.il/digital-marketing/all-about-digital-advertising-for-business/

מאת: | זמן קריאה: 01:30 דק | אפריל 2021 | מערכת B144 דיגיטל |

  • פתחתם עסק אינטרנטי חדש אבל הלקוחות הפוטנציאליים עדיין לא יודעים עליו? סביר יהיה להניח ששקלתם לפרסם את בית העסק בערוצים הדיגיטליים השונים, ואולי, מאחר שאתם לא אנשים טכנולוגיים נרתעתם מן העניין. אז בדיוק לשם כך התכנסנו כאן היום: הנה 5 דברים שלא ידעתם על פרסום בדיגיטל וחשוב יהיה מאוד שתכירו.

    כל מה שבעל עסק צריך לדעת על פרסום בדיגיטל

    פרסום בדיגיטל הוא מדיד

    אחד היתרונות הגדולים ביותר של הפרסום בדיגיטל הוא האפשרות למדוד כל פרמטר אפשרי אשר רלוונטי לניהול הקמפיין. באמצעות ניהול מושכל של קמפיין דיגיטלי תוכלו להבין מהי עלות הגיוס של כל לקוח שלכם, אילו ערוצים עובדים טוב יותר ואילו פחות, אילו מודעות גורמות לשיעורי המרה גדולים יותר, מתי דפי מכירה ארוכים הם מוצלחים יותר מדפי נחיתה קצרים ומתי להפך ועוד ועוד.

    באמצעות מדדים שונים בדיגיטל שתעשו בהם שימוש תוכלו להבין אילו אזורים גאוגרפיים מספקים לכם לידים טובים יותר, מהן שעות הפעילות שבהן הכי נכון מבחינתכם לפרסם לקהל היעד, ומהי הפלטפורמה הטובה ביותר להציג את המסרים השיווקיים שלכם.

    כשאתם יודעים כל כך הרבה על הביצועים של הקמפיין, תוכלו להתאים אותו לצרכים שלכם ביתר קלות.

    פרסום בדיגיטל מאפשר ביצוע שינויים מהירים

    מאפיין חשוב נוסף של קמפיינים בדיגיטל שכדאי יהיה להכיר הוא היכולת לבצע שינויים מהירים, ולהגיב לתמורות בשוק, שינויים בהרגלי הצריכה של צרכנים, והביצועים ההיסטוריים של הקמפיין. בניגוד לערוצי מדיה אחרים, בהם שינויים מהותיים דורשים השקעה מסיבית של משאבים וזמן, ביצוע שינויים בקמפיינים דיגיטליים הוא קל ופשוט ויכול להתבצע בצורה אפקטיבית.

    כך, למשל, ניתן לדייק את המסרים של הקמפיין על מנת להגדיל את שיעורי ההמרה של גולשים, למקד את קהל היעד של הקמפיין על מנת להשיג את אות מטרה, לכבות את הזרמת התנועה מערוצים פחות אפקטיביים ועוד. השינויים המהירים האלו מאפשרים לכל בית עסק שמפרסם בדיגיטל להיות עדכני, ליישר קו עם התנהגות השוק, ולהציג מסרים רלוונטיים לקהל היעד. קצב השינויים בעולם הפרסום הדיגיטלי הוא גבוה במיוחד, ולכן נדרשים לכל בית עסק הכלים הדרושים לביצוע עדכונים ושינויים בקמפיין בצורה אפקטיבית ופשוטה.

    פרסום בדיגיטל מאפשר מיקוד בקהל יעד

    יתרון חשוב נוסף שמאפשר לנו הפרסום בערוצים הדיגיטליים השונים הוא היכולת למקד את הקמפיין בקהל יעד, ואף ליצור קהלי יעד חדשים המתבססים על קהל יעד בסיסי. בעולם הפרסום מתקיים מתח מתמיד בין הרצון להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ובין הרצון להמיר כמה שיותר גולשים ולגרום להם לבצע פעולה שתקדם אותם במורד המשפך השיווקי.

    מיקוד בקהל היעד מאפשר, לצד שיפור שיעור ההמרה של גולשים, גם שיפור בנוסח הקופי השיווקי. כאשר פונים לקהל מאוד ממוקד, ניתן לעשות שימוש בניסוח פרטני, שיגרום לקהל היעד להרגיש שהמודעה הותאמה במיוחד אליו. נוסח ספציפי ומדוייק של המודעה יגרום ליותר ויותר גולשים להחליט ולהקליק עליה, וליותר מהם להשאיר פרטים או ליצור קשר עם בית העסק לצורך ביצוע התקשרות פיננסית.

    כדאי יהיה לדעת שעדכון המיקוד של קהל היעד עבור הקמפיין יכול להתבצע בלחיצת כפתור כאשר מדובר בניהול קמפיין דיגיטלי. אין צורך לאסוף מודעות שנתלו ברחובות מסוימים, להדפיס מודעות חדשות, להוציא שליחים או כל מרכיב לוגיסטי אחר. מיקוד בקהל היעד יכול להתבצע על פי מגוון רחב של פרמטרים כמו גיל, תחומי עניין, ביטויי חיפוש, מגדר, היסטוריית פעילות ועוד.

    פרסום בדיגיטל מאפשר ביצוע שיווק חוזר

    תובנה חשובה שרבים מבעלי העסקים שותפים לה היא ששיוק אף פעם אינו נקודה בזמן אלא תהליך מתמשך. לא תמיד עומדים בפני הלקוח הכלים שמאפשרים לו לקבל החלטה בצורה מיידית. לעיתים הוא מעוניין לבדוק הצעות נוספות, בפעמים אחרות הוא מעוניין להתייעץ עם אנשים קרובים, לפעמים הוא מתבקש לבצע פעולות לוגיסטיות שונות כדי להמשיך בהתקשרות ויש גם לא מעט פעמים שבהן הדברים צריכים לשקוע כדי לגרום ללקוח הפוטנציאלי לקבל החלטה.

    זאת הסיבה, שהרבה מקרים, בוחרים בעלי עסקים לפרסם את המודעות השיווקיות שלהם לקהל יעד שכבר נחשף למותג, השירות או המוצר. הרעיון הוא להזכיר ללקוח הפוטנציאלי את היתרונות הרבים של המוצר ולהניע אותו לפעולה.

    שיווק חוזר לגולשים שהתעניינו במוצרים

    אחד היתרונות בהקשר הזה של פרסום בדיגיטל הוא האפשרות שעומדת לבעלי עסקים לבצע שיווק חוזר, כלומר, רימרקטינג לקהל יעד שכבר צפה במודעה, וכל זאת בקלות יחסית, תוך אפשרות לביצוע מדידה וקבלת נתונים סטטיסטיים מתאימים. בצורה כזאת, יכולים מנהלי קמפיינים גם לקבוע עד כמה ירצו שהמודעה תהיה רפטטיבית. מצד אחד, חשוב יהיה להזכיר ללקוח את קיומו של המותג ומצד שני, תדירות גבוהה מידי של הצגת מודעות עלולה לייצר אי נוחות בצד הלקוח ולהרחיק אותו מהתקשרות מול בית העסק.

    פרסום בדיגיטל מאפשר שליטה בקצב ייצור הלידים

    מרכיב לא פחות חשוב מן המרכיבים האחרים שהוצגו כאן, ומאפיין כל קמפיין שיווק דיגיטלי, הוא היכולת של מנהל הקמפיין לעצור או להשהות אותו בכל רגע נתון, ולווסת את תנועת הגולשים. למי התכונה הזאת מתאימה במיוחד? כמובן, לעסקים קטנים, שקיבולת השירות שלהם מצומצמת, והם אינם מעוניינים לקחת סיכון ולהרחיב את התשתיות של העסק על מנת לשרת קהל יעד גדול יותר בו זמנית.

    במצב דברים זה, בית עסק שממלא את היומן שלו בפגישות עם לקוחות יכול להשהות את הקמפיין עד שיוכל לפנות זמן נוסף, משאבים אנושיים ומשאבים לוגיסטיים שונים, על מנת לשרת את קהל הלקוחות שלו בצורה הטובה והאיכותית ביותר.

     

    חבילות הפרסום של B144 דיגיטל מותאמת לבעלי עסקים הרוצים להגביר את הנוכחות של העסק שלהם בזירה הדיגיטלית. B144 מציעה מגוון חבילות פרסום בגוגל, פייסבוק ועוד מגוון שירותים ומוצרים לבעלי עסקים המתאימים לתקופת המשבר ולתקופת החזרה לשגרה.

     

    על כותב הכתבה: דניאל זריהן >>>


    על כותב הכתבה:

    דניאל זריהן

    דניאל זריהן הוא מומחה לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי, ויועץ לקידום עסקים באינטרנט. לדניאל יותר מ-11 שנות ניסיון בתחומי ה-SEO (קידום אורגני) ופרסום בדיגיטל, שבמהלכן קידם באינטרנט מאות עסקים קטנים ובינוניים. B144 החלה בשיתוף פעולה עם דניאל זריהן, במטרה ללמד בעלי עסקים כיצד לקדם את עצמם ברשת.

  • דילוג לתוכן