איך מתחילים לפרסם בגוגל? 4 צעדים ראשונים

להגדיר, לכוון, לפגוע ולבקר

מאת: 
זמן קריאה: 01:45 דק'
איך מתחילים לפרסם בגוגל? 4 צעדים ראשונים
מוכנים ללמוד איך להטיס את העסק שלכם לשחקים

גוגל הוא במקרים רבים המורה, הרופא והבורר שלנו, אז אתם בטח מבינים למה חשוב שתופיעו בו. הנה כל מה שאתם צריכים כדי לדעת איך מתחילים לפרסם בגוגל – מנוע החיפוש הפופולרי בעולם:

צעד ראשון: מגדירים מטרות

מחקרים רבים מבהירים שאחד האלמנטים הראשונים והחשובים להצלחה הוא הגדרה נכונה של המטרות העסקיות. בעלי עסקים שמתחילים לפרסם בגוגל צמאים לתוצאות, אבל לא מבינים בעצמם לאילו תוצאות הם מצפים. מטרה שכזו יכולה להיות הגדלת המכירות, חשיפה לקהלים חדשים, חיזוק התדמית של המותג, שימור לקוחות קיימים, או אפילו הודעה חשובה שאתם רוצים להעביר.

בכל קמפיין שתעשו, מומלץ שתהיה מטרה אחת ברורה בראש – ולא כמה מטרות מפוזרות. היתרון הגדול של הפרסום בגוגל הוא האפשרות למדוד בצורה ברורה ומדויקת את ההצלחה, אך כדי לעשות זאת נכון חשוב לדעת מה אנחנו מודדים.

 

איך מתחילים לפרסם בגוגל? גלו את כל הסודות

תדעו בדיוק לאן אתם מכוונים (צילום: shutterstock)

 

2. בונים נוכחות דיגיטלית

איך מתחילים לפרסם בגוגל? חושבים פשוט! כמו שלא הייתם מתחילים לבנות בית בלי היסודות, כך לא כדאי להוציא אל הפועל קמפיין בגוגל בלי שיש לכם נכסים שיווקיים בסיסיים שאפשר לקשר אליו. לפני שיוצאים לדרך חשוב להקים אתר ראוי, לוודא שהעסק שלכם מופיע בגוגל מפות.

3. איך מתחילים לפרסם בגוגל? מתחילים…

השלב הבא יהיה להירשם ל-Google AdWords ולהיכנס לממשק המשתמש. כעת עלינו להבין אילו מילות מפתח שקשורות לעסק שלכם הן פופולריות בחיפוש. בממשק העברי, לחצו בסרגל העליון מצד שמאל על "כלים" ונווטו ל"מתכנן מילות מפתח". כאן תוכלו לחפש מילים רלוונטיות, לבחון את הפופולריות שלהן ולהיחשף גם למילים נפוצות נוספות הקשורות אליהן.

 

לא יוצאים לדרך בלי מחקר מעמיק של מילות מהפתח

לא יוצאים לדרך בלי מחקר מעמיק של מילות מהפתח (צילום: shutterstock)

 

לאחר מכן חזרו לתפריט הראשי, בסרגל הימני הקליקו על "קמפיינים" ואז על סימן הפלוס (+) הכחול. בחרו את סוג הקמפיין שמתאים לכם מבין האפשרויות (מומלץ לקרוא את ההסברים על סוגי הקמפיינים) ובחרו את יעד הקמפיין- מכירות, לידים או תנועה לאתר. בשלב הבא תתבקשו להגדיר שפה, מיקום ותקציב מקסימלי שתרצו להשקיע. לאחר מכן תתבקשו להזין את מילות המפתח שיקושרו לקמפיין אז תועברו לניסוח המודעה.

רוצים ליצור קמפיין קידום בגוגל שיציב אתכם בתוצאות הראשונות? פנו למומחים של B144

בניסוח המודעה עומדות לרשותכם שתי כותרות עם 30 תווים בכל אחת ותיאור של עד 80 תווים. עליכם לנסח את ההצעה בקפידה, להדגיש את הערך ללקוח ולהסביר למה כדאי לו לבחור דווקא בשירות שלכם.

 

4. לא מפסיקים למדוד

הזכרנו את אחד היתרונות החשובים ביותר בפרסום בגוגל – מדידה מדויקת של תוצאות הקמפיין. כדי לעשות זאת עומדים לרשותכם שני כלים: "מדידת המרות" לבחינת תוצאות המודעות עצמן ו-"Google Analytics"  לניתוח פעילות הגולשים באתר ובעמודי הנחיתה שהקמתם.

בעוד שהכלי הראשון יעניק לכם את מדד ההמרות עצמן – כלומר כמה גולשים ביצעו את הפעולה שביקשתם מהם לבצע, Google Analytics ימפה עבורכם פעילות גולשים מגוונת, כמו זמני שהייה בכתבה או בתוכן שהצגתם ועוד.

כדי להגיע לשני הכלים האלו תוכלו ללחוץ על "כלים" מצד שמאל בסרגל העליון ולנווט ל"מדידה". רוצים לדעת איך להשתמש ב-Google Analytics? קראו את המדריך שלנו בנושא.

 

 

 

 


B144 דיגיטל אחת מהחברות המובילות בתחום הפרסום בדיגיטל עם תג איכות של גוגל פרטנרס (Google Partner).
כחברה העובדת בשותפות קבועה עם גוגל, אנחנו חיים יום יום את עולם השיוק הדיגיטלי ויודעים בדיוק איפה הקהל שלכם נמצא ומה הם מחפשים.
תנו למומחים של B144 דיגיטל למצוא לכם את חבילות הפרסום המשתלמות ביותר, כלי פרסום דיגיטליים חדשניים ופתרונות שיווק במטרה להגדיל את כמות הלקוחות שלכם.     לחבילות הפרסום שלנו לחצו כאן >>>

גוגל פרטנרס

כתבות נוספות בנושא
פרסום ממומן בגוגל

 דילוג לתוכן