פרסום בגוגל בזול – כך תעשה זאת בצורה הנכונה, הזולה והאפקטיבית ביותר לעסק

איך לפרסם בגוגל בזול? האם פרסום בגוגל בזול משפיע על תוצאות הקמפיינים שלך? האם באמצעות פרסום בגוגל בשיטות עשה זאת בעצמך תוכל למקסם את החשיפה לעסק ולהשיג את התוצאות הרצויות?

מאת: 
יולי 2020
זמן קריאה: 02:39 דק'

2020-07-02

https://www.b144biz.co.il/digital-marketing/google-ads-and-ppc/%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%9e%d7%a2%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%90%d7%9e%d7%99%d7%aa%d7%99%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%91%d7%92%d7%95%d7%92%d7%9c-%d7%91%d7%96%d7%95%d7%9c/

בעלי עסקים קטנים ובינוניים מתלבטים לגבי אפקטיביות הפרסום בגוגל, יש המנסים להקים קמפיינים לבד במערכת הפרסום של גוגל ובגלל תוצאות ירודות הם משוכנעים כי הפרסום במנוע החיפוש הפופולרי אינו מתאים לעסק שלהם. לכן, חשוב להדגיש כי פרסום בגוגל עובד כל עוד מנהלים את הקמפיינים במקצועיות ומשתמשים נכון בכלי הפרסום ובאפשרויות המתקדמות של גוגל אדס.

האם כדאי לפרסום בגוגל בזול

(צילום מגוגל) היתרונות בגוגל אדס ברורים, בטוחים ומתאימים לכל סוגי העסקים

 

אמנם, ניתן לפרסם בגוגל בזול ובתקציב נמוך המתאים לעסק שלך, לקבל חשיפה רחבה ולהפוך לידים איכותיים למכירות. עם זאת, המשמעות האמיתית של פרסום בגוגל בזול היא תוצאה פחות טובה לעסק שלך וניהול קמפיינים פחות אפקטיביים שאינם באים לידי ביטוי ביחס ההמרה, בתעבורת הגולשים לאתר או לדף נחיתה ובקצב המכירות.

פרסום בגוגל אדס

מערכת הפרסום של גוגל נקראת Google Ads, זו פלטפורמה מתקדמת הכוללת מגוון רחב של אפשרויות וכלים. באופן כללי כל בעל עסק יכול לנהל קמפיינים מצליחים לבד ובמחירים יחסית זולים בהשוואה לעלויות הפרסום במדיות אחרות, עם זאת נדרש ידע וניסיון כדי לקבל חשיפה רחבה ועל מנת לקבל לידים איכותיים.

הפרסום בגוגל מבוסס על שיטת ה-PPC, כלומר המפרסם משלם רק עבור הקלקה בפועל על מודעת הפרסום או על פניה טלפונית לעסק. מודעות הפרסום של גוגל מופיעות בדרך כלל מעל התוצאות האורגניות, כאשר המודעה שלך תופיע בפני גולשים המחפשים ביטוי רלוונטי למילות המפתח שציינת במערכת.

בחירה נכונה של מילות וביטויי המפתח ואפיון מקצועי של קהלי היעד, כל אלו ועוד מבטיחים לך שיפור ניכר בתוצאות הפרסום בגוגל. הפרסום הממומן בגוגל מתאים לרוב העסקים, הוא מחזק את המותג וחושף את העסק שלך בפני קהלי יעד שמאפייניהם ידועים מראש. זהו פרסום אפקטיבי לטווח קצר, כדאי לשלב אותו עם קידום אורגני בגוגל.

מהן עלויות הפרסום בגוגל אדס?

מערכת הפרסום של גוגל מאפשרת לך לקבוע תקציב יומי, התמחור של מודעות הפרסום מבוסס על מחיר ממוצע לקליק. כדי לאתר את עלות הקליק למילות מפתח שברצונך לבחור לקמפיין עליך להיעזר בכלי Google Adwords,
בנוסף, המחיר אותו תשלם בפועל לרוב ישתנה בהתאם לציון האיכות של מודעת הפרסום (AdRank). האלגוריתם המתקדם של גוגל מעניק ציון איכות למודעות הפרסום, הציון מושפע מגורמים שונים כמו התאמת המודעה למילות המפתח שהמשתמש חיפש בגוגל, אחוז ההקלקות על מודעת הפרסום, ביצועים של מודעות פרסום אחרות בחשבון שלך, התאמה של דף הנחיתה למודעה ועוד. ככל שציון האיכות למודעה שלך גבוה יותר כך תשלם פחות כסף והסיכוי להצגת המודעה בעמוד התוצאות הראשון גבוה יותר.

לכן, חשוב להדגיש כי עלות הפרסום בגוגל תלויה בציון האיכות, בהצעת המחיר שלך לביטוי המפתח ולפורמט הפרסום שבחרת. מאחר ולבטח גם אתה מחפש שיטות יעילות לצורך פרסום בגוגל בזול – כדאי לך לקרוא את הטיפים בהמשך הכתבה.

כאשר אתה מתכנן וקובע את התקציב לקמפיינים שלך במערכת הפרסום של גוגל עליך להתייחס לעלויות נוספות. אם בכוונתך לנהל בעצמך פרסום בגוגל בזול תוכל להשתמש בכל התקציב לטובת הפרסום הממומן, אם אתה שוכר חברת פרסום או משלם לפרילנסר שינהלו עבורך את הקמפיינים בגוגל עליך לחשב עלויות נוספות תמורת השירות של איש המקצוע. בהתאם לצורך יש לחשב עלויות נלוות נוספות כמו בניית ועיצוב דף נחיתה, תשלום לכותב תוכן, רכישת תמונות באיכות גבוהה ועוד.

יש שתי שיטות עיקריות לצורך חישוב תקציב הפרסום שלך בגוגל, אתה יכול להגדיר תקציב מינימלי של 1,500 ₪ עבור הפרסום בפועל בגוגל, ואיש הפרסום יוסיף מעל התקציב את עלות העבודה שלו. השיטה השנייה נפוצה בקרב מקדמי אתרים ופרילנסרים, בשיטה זו אתה משלם לאיש המקצוע לפי אחוזים מהסכום שקבעת לפרסום בגוגל, מקובל לשלם 20-10 אחוזים מתקציב הפרסום.

תקציב הפרסום משתנה מעסק לעסק, לעסקים קטנים כדאי לחשב תקציב חודשי המתחיל ב-3,000 ₪, כלומר תקציב פרסום יומי של 50 ₪. במקרים מסוימים יש גם אפשרות לפרסם בתקציב יומי נמוך של עד 20 ₪, אך אל תצפה לתוצאות מרשימות, זהו תקציב נמוך המאפשר לך לקבל כ-5 קליקים כל עוד בחרת תחום וביטויים כמעט וללא תחרות.

פרסום בגוגל בזול עם מערכת אדס

גוגל אדס מאפשר שליטה בתקציב הפרסום וניהול נכון יותר של הקמפיינים

 

טיפים לפרסום בגוגל בזול

המטרה של כל בעלי העסקים, לרבות בעלי עסקים קטנים ובינוניים, היא למזער את עלויות הפרסום ברשת. עם זאת, פרסום בגוגל בזול עלול להביא לתוצאות ירודות ולבזבוז זמן ומשאבים עבורך, לכן מומלץ להעסיק אנשי מקצוע המתמחים בפרסום דיגיטלי, ובמיוחד במערכת הפרסום של גוגל. כדאי לך להכיר שיטות להוזלת עלויות הפרסום בגוגל בלי לפגוע באיכות הפרסום, למשל:

• בחירת ביטויי מפתח פחות פופולריים, לרבות ביטויי זנב ארוך.

• הקמת דף נחיתה לבד באמצעות אפליקציה חינמית.

• העברת תקציב הפרסום לחברה המציעה מבצע משתלם.

• אופטימיזציה מקצועית ומעמיקה של הקמפיין כדי למקסם תוצאות ולהוזיל עלויות.

• השקעה באיכות מודעת הפרסום כדי לקבל מגוגל AdRank גבוה ועלות נמוכה יותר לביטוי תחרותי.

לסיכום, פרסום בגוגל בזול יכול להיות אפקטיבי ומשמעותי לעסק שלך כל עוד אתה שולט היטב במערכת הפרסום של גוגל ויודע כיצד לנהל קמפיינים שמביאים לתוצאות הרצויות. כדי למקסם את תוצאות הקמפיינים כדאי לבחור חברת פרסום מובילה בדיגיטל ולהשאיר לאנשי המקצוע לנהל את הקמפיינים עבורך.

 

 

 


B144 דיגיטל אחת מהחברות המובילות בתחום הפרסום בדיגיטל עם תג איכות של גוגל פרטנרס (Google Partner).
כחברה העובדת בשותפות קבועה עם גוגל אנחנו מבינים בשיוק דיגיטלי ויודעים בדיוק איפה הקהל שלכם נמצא ומה הם מחפשים.
תנו למומחים של B144 דיגיטל למצוא לכם את חבילות הפרסום המשתלמות ביותר, כלי פרסום דיגיטליים חדשניים ופתרונות שיווק במטרה להגדיל את כמות הלקוחות שלכם.     לחבילות הפרסום שלנו לחצו כאן >>>

גוגל פרטנרס

תג איכות גוגל פרטנרס

B144 עסקים
פתרונות פרסום דיגיטליים

כתבות נוספות בנושא
פרסום ממומן בגוגל

 דילוג לתוכן