שימצאו אתכם ראשונים: הטרנדים החמים של 2020 בקידום עסקים בגוגל

שנה חדשה בפתח, האם העסק שלכם מוכן? הנה כל מה שהמומחים צופים שיהיה טרנדי ולוהט בקידום בגוגל בשנה הקרובה

מאת: 
זמן קריאה: 01:40 דק

עולם השיווק הדיגיטלי משתנה, מתעדכן ומשתדרג ללא הפסקה. גוגל לא מפסיקה לחדש כדי לאפשר לעסקים לפרסם וליהנות מאפיק שיווק אטרקטיבי, ומצד שני – התחרות בין העסקים רק גוברת. מה שנותר לכם, בעלי העסקים, לעשות כדי להצליח הוא לנסות להיות מעודכנים בכל החידושים והטרנדים החמים, ובמקביל – לא להתפשר ולבחור רק במומחים עם ניסיון לניהול הקמפיין קידום בגוגל שלכם.

1. מחפשים בקול הכוח

ב-2020 כבר לא תוכלו להתעלם מהחיפוש הקולי בגוגל. זה הזמן להפוך את האתר שלכם לאופטימלי עבור חיפוש קולי.

איך עושים את זה? אחת הדרכים הפשוטות היא לשלב מילות מפתח ב-SEO עם "זנב" ארוך יותר, בהתאם לניסוח שאלה בעל פה, למשל "איך מכינים אורז אחד אחד", במקום "אורז  אחד אחד".

2. עוברים לאוטומט

השיפורים האחרונים שהוכנסו במערכת הפרסום של גוגל הפכו את הבידינג (הצעת המחיר לקליק) האוטומטי לאופציה המועדפת.

אלו חדשות מעולות לבעלי העסקים שמפרסמים בגוגל- המודעות שלכם הולכות להיות אפקטיביות ומשתלמות מתמיד, באוטומט!

3. באופן אישי

ב-2020 המודעות יהפכו ליותר פרסונליות. ללקוחות נמאס ממודעות עם סיסמאות גנריות וקלישאות. זה הזמן לדבר אל הלקוח באופן אישי, בגובה העיניים, ולהציף את הצורך שלו במה שאתם מוכרים.

4. כולם רוצים להיות אפס

שינוי בתוצאות החיפוש של גוגל: האתר שמדורג ראשון במנוע החיפוש לא מופיע הכי למעלה, אלא קיים מיקום נוסף ובו טקסט שעונה על שאלה- תכירו, מיקום #0 הנחשק.

איך מגיעים למיקום #0? אם יש לכם תקציר או תשובה לשאלה בראש הדף, זה עוזר. כמו כן, תוכן ארוך ואיכותי, שמציע תשובות לשאלות נפוצות.

5. השולף המהיר

מהירות הטעינה של העמוד שלכם ממשיכה להיות קריטית מתמיד ב-2020. גם אם יש לכם מודעה מדהימה בגוגל, הגולש הממוצע יתאכזב וינטוש אם האתר שלכם לא יעלה במלואו תוך 4 שניות.

עם המומחים של B144, אתם תמיד צעד אחד קדימה בשיווק האתר שלכם בגוגל!

 

כתבות נוספות בנושא
קידום אורגני

 דילוג לתוכן