קידום אורגני באינסטגרם

איך תוכלו באמצעות עמוד האינסטגרם שלכם להגדיל את החשיפה של העסק שלכם ולבנות סביבו קהילה נאמנה והכול ללא השקעה כספית? קבלו את הטיפים שלנו. בונוס: דוגמאות למותגים שאימצו את הטיפים והצליחו בגדול

מאת: 
זמן קריאה: 01:02 דק

אינסטגרם מוכרת כפלטפורמת שיתוף תמונות וסרטונים פופולרית בבעלות פייסבוק. בפלטפורמה זאת, שפעילים בה מיליארדי משתמשים, תוכלו ליצור פרופיל, לשתף תמונות וסרטונים ולתייג את החברים שלכם. בנוסף, תוכלו להוסיף תיאורים, תגובות, לייקים ולהשתמש בתגיות כדי לקטלג את התוכן שלכם ולהגביר את הנראות.

 

מהו קידום אורגני באינסטגרם?

אם יש לכם עסק, ולא משנה מה גודלו, קידום אורגני באינסטגרם צריך להיות חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלכם. קידום אורגני באינסטגרם מתייחס לכל הפעולות שנועדו להגדיל את החשיפה והמעורבות של הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם ללא תשלום (בניגוד לקידום ממומן).

כדי להצליח בקידום אורגני באינסטגרם, חשוב להבין את האלגוריתם של הפלטפורמה. האלגוריתם, אמנם, מתעדכן באופן קבוע, אך עקרונות הבסיס שלו נשארים דומים: תכנים שמקבלים הרבה אינטראקציות (לייקים, תגובות, שיתופים) מוצגים ליותר משתמשים. אמנם, מדובר בתהליך הדורש זמן ומאמץ אך לטווח רחוק הוא בהחלט משתלם.

 

מדוע קידום אורגני חשוב?

  1. כדי לבנות קהילה סביב המותג שלכם: קידום אורגני מאפשר לכם ליצור קשרים אמיתיים עם העוקבים שלכם, להבין את הצרכים שלהם ולהציע להם תוכן רלוונטי.
  2. כדי לרכוש לקוחות נאמנים: עוקבים שקנו מכם מוצר או שירות באופן אורגני נוטים להיות יותר נאמנים ומסורים למותג שלכם.
  3. כדי לחסוך בעלויות: בניגוד לפרסום ממומן, קידום אורגני אינו כרוך בעלויות כספיות משמעותיות.
  4. כדי לשפר את דירוג החיפוש שלכם: אלגוריתם האינסטגרם מעדיף חשבונות פעילים ומעורבים, מה שמוביל לשיפור בדירוג החיפוש שלכם.

 

כיצד תקדמו את העמוד שלכם באינסטגרם באופן אורגני?

  • הגדירו קהל יעד ברור. מי הם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם? מה מעניין אותם? מהן הבעיות שהם רוצים לפתור? ככל שתבינו טוב יותר את קהל היעד שלכם, כך תוכלו ליצור תוכן ממוקד ומעניין יותר.
  • צרו תוכן איכותי ומעניין. חשבו על רעיונות מקוריים ויצירתיים להצגת התוכן שלכם. הציגו אותו באמצעות תמונות וסרטונים איכותיים, מושכים את העין ומעוררים עניין.
  • העלו תוכן בקביעות, ולא רק כשנזכרתם. זה בונה ציפייה ונאמנות.
  • השתמשו בתיוגים (האשטגים) רלוונטיים לתחום שלכם ולתוכן שלכם, אך לא כאלו שיהיו תחרותיים מדי. זה יאפשר לעוקבים חדשים למצוא אתכם. בדקו אילו תיוגים פופולריים בקרב קהל היעד שלכם.
  • שמרו על אינטראקציה עם העוקבים שלכם. ענו על תגובות והודעות שלהם, השתמשו בסקרים וסיפורים (Stories) כדי לעודד מעורבות. קיימו תחרויות והגרלות כדי לעורר עניין.
  • שתפו פעולה עם משפיענים שמתאימים לערכי המותג שלכם.
  • העלו פוסטים בזמנים שהעוקבים שלכם הכי פעילים בהם. ניתוח סטטיסטיקות יכול לעזור לכם להבין מתי זה מתרחש.
  • עקבו אחרי מה שעובד ומה לא. השתמשו בתובנות כדי להתאים את האסטרטגיה שלכם.
  • הצטרפו לקבוצות ולקהילות רלוונטיות באינסטגרם.

 

דוגמאות למותגים שהצליחו לבנות קהילה גדולה ומעורבת באמצעות קידום אורגני באינסטגרם  


  1. Glossier

גלוסייר יצרו מותג קוסמטי שמרגיש כמו החברה הטובה שלכן. הם משתמשים בשפה כנה ואישית, מעודדים את העוקבות לשתף את החוויות שלהם עם המוצרים. בנוסף, הם מארגנים תחרויות ואירועים מקוונים כדי לבנות קהילה חזקה.


  1. Nike

נייקי מציגים בעמוד האינסטגרם שלהם את הספורטאים המובילים בעולם כדי להעביר מסרים של השראה ומוטיבציה. הם יוצרים תוכן ויזואלי מרהיב ומעודדים את העוקבים שלהם לשתף את ההישגים שלהם.

 


  1. National Geographic

בנשיונל ג'יאוגרפיק משתמשים באינסטגרם כדי לשתף תמונות וסרטונים מדהימים מהטבע. הם מעוררים את הסקרנות של העוקבים ומעודדים אותם לחקור את העולם סביבם.


  1. Starbucks

בסטארבקס משמש עמוד האינסטגרם ליצירת חוויה ויזואלית מושכת ומזמינה. הם מציגים את המשקאות והמאפים שלהם בצורה אסתטית ומעודדים את העוקבים לשתף את התמונות שלהם עם מוצרי החברה.

כתבות נוספות בנושא
קידום אורגני

 דילוג לתוכן