פרסום בגוגל לעסקים: כל השלבים להקמת עסק בגוגל בחינם!
אחת הדרכים היעילות לחשוף את העסק שלכם בפני קהלי יעד נוספים היא באמצעות כרטיס עסק בגוגל. מה זה שירות "גוגל לעסק שלי" ולמה כדאי להיעזר בו? המדריך המלא
תוכן עניינים; ניתן לדלג לתוכן הרלוונטי
שירות גוגל לעסקים (Google My Business), הנקרא "גוגל לעסק שלי", מאפשר לכל בעלי העסקים ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי שיוצג במיקום מרכזי בדפי תוצאות החיפוש של גוגל ובמפות. השירות מתאים לעסקים קטנים ובינוניים מכל הסוגים. כרטיס הביקור לעסק שלכם יוצג בהתאם לחיפושים רלוונטיים של הגולשים במנוע החיפוש הפופולרי. זהו שירות חינמי וכלי חשוב להצגת העסק שלכם במפות גוגל – כך תקבלו חשיפה רחבה מאוד לקהל יעד מגוון, תוכלו לקבל יותר פניות לעסק ותיהנו מגידול משמעותי במכירות ומנכס דיגיטלי שעובד עבורכם 24/7.
קידום לוקאלי וחינמי של העסק
שירות גוגל לעסקים, הוא כלי שעבר לא מעט תהפוכות, תחילתו בשירות הנקרא Google Places ששימש כאחד הכלים בשירות גוגל פלוס. כיום, שירות גוגל לעסקים הפך לפלטפורמה עצמאית ולכלי שיווקי יעיל ואפקטיבי המשרת בהצלחה עשרות מיליוני עסקים בכל העולם.
למעשה, 'גוגל לעסק שלי' הוא כלי חינמי לקידום האתר והפרופיל העסקי שלכם במפות גוגל ובמנוע החיפוש. יש לפתוח חשבון בגוגל לעסק שלי כדי לצפות מי הלקוחות שמתעניינים בעסק שלכם, לתקשר איתם ישירות בנוחות ובמהירות, וניתן גם לפרסם עדכונים ומבצעים שונים בפרופיל של העסק ולנטר את הדרכים בהם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים יוצרים קשר עם העסק שלכם.
מהם היתרונות של פרסום בגוגל לעסקים?
קידום העסק שלכם באמצעות פרסום בגוגל לעסקים מבטיח לכם יתרונות רבים ומשמעותיים, כגון:
• העסק שלכם יופיע במפות של גוגל ויהיה חשוף לקהל עצום של לקוחות פוטנציאלים.
• העסק שלכם יופיע בתוצאות החיפוש בגוגל על פי מיקומים קרובים בהתאם לשאילתה של הגולש, לדוגמה בעת חיפוש בגוגל של הביטוי מוסך בנהריה.
• מודעת הפרסום של העסק תופיע במיקום מרכזי ובולט בדף תוצאות החיפוש, בדרך כלל באזור התוצאות האורגניות.
• מודעת הפרסום כוללת מידע רב כמו שם העסק, כתובת עדכנית, תמונה, מידע קצר על מוצרים ו/או שירותים שהעסק מציע, שעות פעילות, לינק לאתר, מספר טלפון ופרטים נוספים המסייעים ללקוחות ליצור עמכם קשר ולהגיע לבית העסק.
• פרסום בגוגל לעסקים מאפשר לכם להוסיף ביקורות אותנטיות של גולשים, זו אפשרות טובה למשיכת לקוחות חדשים לעסק.
• ניתן להוסיף מבצעים, דילים והטבות כדי למשוך לקוחות נוספים לעסק.
• מגוון רחב של עיצובים לבחירה.
• כלי שיווקי חינמי ללא כל עלות או התחייבות.
• כלי ליצירת לידים איכותיים.
• אפשרות לבניית אתר חינמי לעסק באמצעות Google לעסק שלי.
• לחיצה על קישור לאתר המופיע במודעת הפרסום של העסק נספרת ככניסה אורגנית לאתר העסקי, לכן השירות משפיע גם על קידום אורגני של העסק בגוגל.
הרשמה לשירות Google My Business
תהליך ההרשמה לשירות גוגל לעסק שלי מבוסס על שני שלבים עיקריים: הקמת פרופיל חדש ואימות הפרופיל. השלבים העיקריים להרשמה לשירות Google My Business הם:
• הקמת חשבון גוגל חדש אם אין לכם עדיין חשבון. מומלץ לבדוק האם יש לכם פרופיל קיים בגוגל מפות.
• כניסה לשירות Google לעסק שלי ומילוי פרטי העסק באמצעות חשבון גוגל קיים או החשבון החדש שפתחתם.
• חשוב להקפיד ולמלא פרטים נכונים ומדויקים אודות העסק שלכם, לרבות כתובת עדכנית, מספר טלפון, אזורי שירות, שעות פעילות, קישור לאתר, פירוט מוצרים או שירותים, תיאור העסק וכדומה.
• העלאת תמונות לפרופיל החדש.
לאחר השלמת מילוי הפרטים הנדרשים ליצירת פרופיל חדש בגוגל לעסק שלי יש לאמת את הפרופיל. תהליך האימות נועד להבטיח שהמידע על העסק עדכני ולמנוע מאחרים להתחזות לנציגי העסק שלכם. יש מספר שיטות לאימות הפרופיל, השיטה הנפוצה ביותר הינה באמצעות אימות גלויה הנשלחת על ידי גוגל לבית העסק שלכם, על פי הכתובת שציינתם בפרופיל העסקי. יש גם אפשרות לאמת את הפרופיל באמצעות SMS או דואר אלקטרוני, שיטת האימות תלויה בשיקולים של גוגל.
לאחר קבלת הגלויה לכתובת של העסק עליכם להיכנס לחשבון שפתחתם בגוגל לעסקים ולהקליד את קוד האימות. כעת העסק שלכם יופיע בגוגל מפות ובתוצאות החיפוש של גוגל.
טיפים לקידום האתר באמצעות שירות גוגל לעסקים
שירות גוגל לעסק שלי הוא חינמי ומומלץ במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים, לרבות עסקים לוקליים המציעים שירות באזור מוגדר מסוים כמו חנויות בגדים, עסקי מזון, טכנאים, מרפאות ועוד. כדי לקדם את הפרופיל שלכם בתוצאות החיפוש בגוגל מומלץ למלא את כל הפרטים בפרופיל, וחשוב לעדכן את פרטי העסק מידי פעם כדי לא לפספס פניות ולידים איכותיים.
בנוסף, חשוב להעלות פוסטים מידי פעם ולהוסיף לפרופיל סרטונים, לא ניתן לשתף סרטונים מיוטיוב. אחת השיטות היעילות ביותר לקידום הפרופיל בתוצאות החיפוש היא באמצעות הוספת ביקורות של לקוחות על העסק, לכן עליכם לבקש ולעודד את הלקוחות המרוצים להוסיף ביקורות וחוות דעת על העסק שלכם. גולשים רבים בוחרים ממי לרכוש ולהזמין מוצרים ושירותים על סמך חוכמת ההמונים וקריאת ביקורות.
כמו כן, מומלץ לשתף פוסטים מהפרופיל על בסיס שבועי, לעדכן מבצעים והטבות, לבנות קישורים איכותיים לפרופיל שיצרתם, ולשתף ברשתות החברתיות ובמיקומים נוספים את הקישור לפרופיל של העסק בגוגל לעסקים. חשוב לעקוב ולנתח את הביצועים בעזרת לוח הבקרה במממש של גוגל לעסק שלי, כך תוכלו לשפר ביצועים ולמקסם את החשיפה של הפרופיל העסקי בתוצאות החיפוש.
לסיכום, פרסום בגוגל לעסקים מבטיח לכם חשיפה רחבה ואפשרות לקבל לידים איכותיים ופניות רבות לעסק. זהו כלי חינמי ויעיל, באפשרותכם לפתוח ולנהל את הפרופיל בגוגל לעסקים לבד, אך עדיף להיעזר באנשי המקצוע המנוסים כדי לזכות במקסימום חשיפה וכדי לבנות נכס דיגיטלי משמעותי ובעל ערך.
B144 דיגיטל אחת מהחברות המובילות בתחום הפרסום בדיגיטל עם תג איכות של גוגל פרטנרס (Google Partner).
כחברה העובדת בשותפות קבועה עם גוגל אנחנו מבינים בשיוק דיגיטלי ויודעים בדיוק איפה הקהל שלכם נמצא ומה הם מחפשים.
תנו למומחים של B144 דיגיטל למצוא לכם את חבילות הפרסום המשתלמות ביותר, כלי פרסום דיגיטליים חדשניים ופתרונות שיווק במטרה להגדיל את כמות הלקוחות שלכם. לחבילות הפרסום שלנו לחצו כאן >>>