איך למצוא את חבילת הפרסום המתאימה ביותר לעסק שלכם?

פרסום בדיגיטל זה חשוב - אבל לא פחות חשוב להבין איזו פלטפורמת פרסום תתאים לעסק שלכם. מקס אוקונוב, מנהל הדיגיטל של B144, מסביר איך לבחור ערוץ פרסום לעסק

מאת: 
זמן קריאה: 00:37 דק'

כולם יודעים שפרסום בדיגיטל יסייע לחשוף את העסק שלכם ללקוחות נוספים. כל מה שאתם צריכים לדעת זה מה הפלטפורמה שתתאים לעסק שלכם, ומשם השמיים הם הגבול. לכל עסק אופי שונה – אבל אם נתכנן עבורו את המסלול הנכון נגיע במהירות ליעד. לקהל היעד.

אבל איך תדעו מה יותר מתאים לעסק שלכם – גוגל, פייסבוק או טאבולה? יש מספר כללים שחשוב לעקוב אחריהם.

למשל, בעלי עסקים המעניקים מענה מיידי של שירותים כמו מנעולנים והובלות יימצאו שגוגל היא הפלטפורמה הכי מתאימה להם; עסקים המעוניינים להגיע לקהלי יעד חדשים שלא מודעים לקיומם ייפרסמו בפייסבוק; ועסקים המצריכים מחקר מעמיק לפני קבלת ההחלטה על בחירת העסק – יימצאו בטאבולה פלטפורמה מתאימה.

צפו בסרטון ותנו למומחים של B144 להתאים לכם את חבילת הפרסום הנכונה לעסק!

מקסים אוקונוב, מנהל הדיגיטל של B144, מסביר איך בוחרים ערוץ פרסום עסק.

צפו בסרטון וקבלו עצות ורעיונות שיעזרו לכם לפרסם את העסק בדיגיטל.

לחבילות הפרסום של B144 לחצו כאן >>

על כותב הכתבה: מקסים אוקונוב >>>


מקסים אוקונוב:

מומחה דיגיטל

מקסים אוקונוב הוא מומחה לשיווק ופרסום בדיגיטל. בעל ניסיון של 10 שנים במשרדי דיגיטל שונים, ובין השאר כיהן כסמנכ"ל דאטה וטכנולוגיה בחברת GO מקבוצת אדלר-חומסקי. בשנתיים וחצי האחרונות מנהל את תחום הדיגיטל ב-144B.

כתבות נוספות בנושא
נוכחות ברשת

 דילוג לתוכן