כללים חיוניים ליצירת דף נחיתה ממיר עבור העסק
דפי נחיתה יכולים לעזור בשיפור ההמרות בקמפיינים, בעזרת מידע תמציתי וקולע שמניע את הגולשים לפעולה. אלה הכללים שיעזרו לכם לשדרג את דף הנחיתה הבא
תוכן עניינים; ניתן לדלג לתוכן הרלוונטי
דפי נחיתה נועדו לגרום למבקרים בהם לבצע פעולה מסוימת. רוצים לעודד את הלקוחות להזמין מוצר, להירשם להרצאה או להצטרף לרשימת התפוצה שלכם? יצרנו רשימת כללים שתעזור לכם להשיג את המטרה.
-
ודאו שדף הנחיתה רלוונטי למודעה
אם הקמפיין שלכם פונה למי שרוצה להצטרף לקורס בישול איטלקי, העבירו את המקליקים לדף נחיתה רלוונטי וממוקד. דף נחיתה כללי מדי שעוסק בכל השירותים שאתם מציעים, עלול לבלבל חלק מהגולשים ולגרום להם לעזוב.
-
הוסיפו קריאה חזקה וברורה לפעולה
יצרתם עמוד, הוספתם מידע, אבל מה השלב הבא? האם מי שמבקר בעמוד מבין מה הוא נדרש לעשות ואיך ליצור אתכם קשר?
-
בדקו שהדף נטען במהירות
ללקוחות הפוטנציאליים שלכם אין זמן מיותר לחכות, ואם תאלצו אותם להמתין לטעינת העמוד הם עלולים לסגור אותו.
-
עשו שימוש בויז'ואל
אם תסתכלו על דפי נחיתה של עסקים אחרים, תגלו שרובם משתמשים באמצעים ויזואליים. אלה יכולות להיות תמונות של מוצרים, של נותני השירות, של החנות או תמונת אילוסטרציה שעוזרת להעביר את האווירה הכללית הרצויה. תמונות מיועדות למשוך את תשומת לבם של המבקרים בדף, לעזור להם ללמוד על העסק ולהגדיל את הסיכוי שיהפכו ללקוחות.
-
הוסיפו המלצות או ביקורות
חוות דעת וביקורות של לקוחות קיימים עוזרות לבנות אמון עם מי שעדיין לא מכיר אתכם, ומספקות הוכחה לעובדה שמדובר בעסק פעיל ואמין. בנוסף, ההמלצות מאפשרות לגולשים להבין אילו בעיות אתם פותרים ובמה אתם שונים מאחרים.
-
השתמשו בשפה פשוטה ותמציתית
אלא אם מדובר בקהל מקצועי, רבים מהלקוחות שלכם לא בהכרח מכירים מונחים מורכבים מתחום העסק שלכם. כדי להקל עליהם להבין את השורה התחתונה, השתדלו להשתמש בשפה ברורה ובמילים פשוטות שקולעות למטרה.
-
התאימו את הדף למובייל
רבים מהגולשים יגיעו לדף הנחיתה שלכם מהסמארטפון ולא מהמחשב הביתי. ודאו שהדף נראה במיטבו גם במובייל, שהם לא צריכים לגלול יותר מדי כדי להגיע לסוף הדף ושהטקסט מופיע במלואו ולא נחתך.
-
הוסיפו טופס יצירת קשר בולט
מטרת דף הנחיתה היא לעזור לכם לאסוף לידים חדשים, ולכן חשוב שטופס יצירת הקשר שלכם יהיה בולט ונגיש לכל מבקר. אם "תחביאו" אותו בסוף טקסט ארוך למשל, אתם עלולים לפספס את מי שלא יסיים לקרוא הכול.
-
אל תשתמש ביותר מדי שדות בטופס יצירת הקשר
ריבוי שדות עלול לבלבל או לתסכל חלק מהלקוחות, ולגרום להם לנטוש את דף הנחיתה. השתדלו שהטופס יהיה תמציתי וממוקד, ויכלול מידע חיוני – בדגש על פרטי יצירת קשר.