דיאטה שיווקית לעסק: מה חשוב לשמור בתפריט הדיגיטלי ועל מה כדאי לוותר?

רוצים להצטמצם אבל חוששים לאבד רכיבים משמעותיים בתהליכי השיווק הדיגיטליים? יצרנו עבורכם "תפריט דיאטטי" מנצח להגדלת החשיפה – שיעשה לכם תיאבון להשקיע בעסק

מאת: 
יולי 2022
זמן קריאה: 00:51 דק

2022-08-09T10:13:40+02:00

https://www.b144biz.co.il/%d7%98%d7%99%d7%a4%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%a2%d7%a1%d7%a7%d7%99%d7%9d/%d7%90%d7%a1%d7%98%d7%a8%d7%98%d7%92%d7%99%d7%94-%d7%a9%d7%99%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%99%d7%aa/%d7%93%d7%99%d7%90%d7%98%d7%94-%d7%a9%d7%99%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%99%d7%aa-%d7%9c%d7%a2%d7%a1%d7%a7-%d7%9e%d7%94-%d7%97%d7%a9%d7%95%d7%91-%d7%9c%d7%a9%d7%9e%d7%95%d7%a8-%d7%91%d7%aa%d7%a4%d7%a8%d7%99/

מאחורי כל עסק קטן עומדת עבודה בהיקף גדול, שבתור בעלי העסק חשוב לכם להשקיע בה. עם זאת, לצד סעיפי חובה שאסור לשכוח מהם, קיימים גם רכיבים אחרים. כאלה שאפשר לדחות להמשך הדרך או שלא בהכרח יעילים עבורכם בטווח המיידי. כדי להקל עליכם לקבל החלטה בכל הנוגע לשיווק הדיגיטלי, בנינו את ה"תפריט הדיאטטי" המשתלם – עם רשימה של סעיפים אפקטיביים ותוכניות פעולה שכדאי לשמור, וגם כיוונים שאפשר לוותר עליהם.

 

התפריט המומלץ להגדלת החשיפה בדיגיטל – הצעת הגשה

פתיח

עמוד עסקי במדיה החברתית

הנוכחות של עסקים קטנים בערוצי המדיה החברתית פורחת בשנים האחרונות, ובצדק. רוב הלקוחות שלכם נמצאים בפלטפורמה כזו או אחרת, ועמוד עסקי הוא אחת מהדרכים המובילות לשמור איתם על קשר רציף.

הגרסה הדיאטטית

אתם אמנם יכולים להיות בכל מקום, אבל אתם ממש לא חייבים. ההחזר על העבודה שהשקעתם בחיזוק הנוכחות בכל הפלטפורמות – לא תמיד יצדיק את הזמן והכסף. התמקדו בפלטפורמה אחת או שתיים, לאחר שווידאתם כמובן שקהל היעד שלכם משתמש בה. עמוד עסקי בפייסבוק או באינסטגרם יכול להיות נקודת מוצא נכונה.

התיבול הסודי:

אחרי שפתחתם את העמוד, תוכלו להגדיל את החשיפה אליו באופן חינמי באמצעות 14 הדרכים הבאות.

 


מנה ראשונה

קידום ממומן

את המנה הזו תוכלו להגיש לגולשים בשני אופנים שמשמשים למטרות שונות – קמפיין ממומן בגוגל או פרסום ממומן בפייסבוק. קמפיין מהסוג הראשון מיועד לקדם את בית העסק שלכם בתוצאות החיפוש, על מנת להגדיל את סיכויי החשיפה שלכם בפני גולשים שיודעים מה הם מחפשים אבל לא בטוחים מי בית העסק המתאים עבורם. הקמפיין הממומן בפייסבוק לעומת זאת, יציג את המודעה שלכם בפיד של קהלי יעד רלוונטיים.

הגרסה הדיאטטית

שמירה על תקציב ידוע מראש תעזור לכם להימנע מהפתעות. תוכלו ללמוד על עלויות הקלקה, להתעדכן בשינויים האחרונים בקמפיינים בפייסבוק, ולחזק את נושא הקידום האורגני – באמצעות תוכן איכותי ומוכוון SEO שיקדם אתכם בתוצאות החיפוש ללא עלות.

התיבול הסודי

חושבים על קמפיין ממומן בפייסבוק או בגוגל, אבל חוששים לחרוג מהתקציב? עם חבילות הפרסום של B144 תוכלו לקבל נראות מקסימלית, בתקציב מדויק ומוגדר

 


מנה עיקרית: אתר עסקי

אתר אינטרנט

אתר מעוצב יכול להגדיל את כמות המתעניינים בעסק ולשפר את תדמית המותג שלכם. בעלי עסק קטן לא תמיד מצליחים לאזן בין עלות משתלמת לבין תוצאה מקצועית, ולכן עלולים לשלם סכומים גבוהים עבור אתר שלא באמת משרת אותם או להתפשר על תוצאה שלא עומדת בסטנדרטים שלהם.

הגרסה הדיאטטית

האם יכול להיות שאתם בכלל לא זקוקים לאתר אלא לדף נחיתה ממוקד?

התיבול הסודי

עם B144 תוכלו ליהנות מאתר מעוצב, הכולל תכנים מקצועיים ורספונסיבות מלאה לכל סוגי המסכים – כדי להגדיל חשיפה בפני לקוחות ולקבל פניות חדשות. כל זה, במחיר שווה במיוחד.

 


קינוח

פרסום במאגר עסקי

כדי לתת למתעניינים טעימה מכל מה שהעסק שלכם מציע, כדאי לכם להצטרך אל מאגר עסקי דיגיטלי. גולשים רבים פונים אל מאגר עסקי כדי לקבל מבחר עסקים בתחום ספציפי, ואתם רוצים להופיע ברשימה הזו.

הגרסה הדיאטטית

בחרו במאגר המאפשר לכם להציג בעמוד העסק לא רק פרטי יצירת קשר, אלא גם מידע נוסף כמו מבצעים או מוצרים חדשים שאתם מציעים. שימו לב שקיימים מאגרים עסקיים שניתן להירשם אליהם ללא עלות.

התיבול הסודי

ההרשמה למאגר של B144 מוצעת לעסקים בחינם. הנרשמים יכולים לקבל דף עסקי, אפליקציה לניהול שיחות עם לקוחות, אפשרות לשיתוף במוצרים, הצגת המלצות וכדומה.

כתבות נוספות בנושא
אסטרטגיה שיווקית

 דילוג לתוכן