זכרת לטפל בעסק? פלטפורמות הקידום והשיווק המובילות לקוסמטיקאיות

קוסמטיקאיות מטפלות מדי יום בנראות של נשים וגברים רבים, אבל חלקן שוכחות להקדיש זמן לטיפול בעסק שלהן. איך משווקים, מגדילים את מעגל המתעניינים ושומרים על נוכחות בפלטפורמות הנכונות?

מאת: 
אפריל 2023
זמן קריאה: 00:57 דק

2023-04-05

https://www.b144biz.co.il/%d7%98%d7%99%d7%a4%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%a2%d7%a1%d7%a7%d7%99%d7%9d/%d7%90%d7%a1%d7%98%d7%a8%d7%98%d7%92%d7%99%d7%94-%d7%a9%d7%99%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%99%d7%aa/%d7%96%d7%9b%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%98%d7%a4%d7%9c-%d7%91%d7%a2%d7%a1%d7%a7-%d7%a4%d7%9c%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%a8%d7%9e%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%a7%d7%99%d7%93%d7%95%d7%9d-%d7%95%d7%94%d7%a9%d7%99%d7%95/

 

קוסמטיקאיות עובדות מול קהל לקוחות משני סוגים – הלקוחות הקבועים שמקפידים להגיע אחת לתקופה, ולקוחות חדשים שמצטרפים לרשימה. אם גם את מעוניינת להגדיל את קהל הלקוחות שלך ולשמר את אלה שמגיעים לעתים קרובות, את חייבת להקים ולתחזק נוכחות דיגיטלית לעסק. על אילו פלטפורמות אסור לך לוותר ומה עושים בכל אחת מהן? כל התשובות ממש כאן.

 

אינסטגרם או טיקטוק – תוכן ויזואלי

הפלטפורמות החברתיות הן דרך מצוינת להגדיל את כמות הלקוחות. שימוש בתמונות איכותיות של לפני ואחרי או סרטונים שמציגים את תהליך העבודה, יעודדו מתעניינים להכיר אותך ולהגיע לטיפול. מומלץ להוסיף סרטונים עם טיפים לשימור התוצאות, הסברים בנוגע לסוגי הטיפולים שאת מציעה ולניסיון שלך, רילס עם "מאחורי הקלעים" של העסק וכמובן גם המלצות של לקוחות מרוצות או מבצעים מתחלפים. אפשרות נוספת היא לעלות ללייב כדי לענות על שאלות או להתארח בלייבים של אחרים על תקן אשת המקצוע.

 

חלק מהקוסמטיקאיות כבר הצטרפו גם לטיקטוק, ואם את נהנית לערוך סרטונים ופונה אל קהלי יעד צעירים יחסית, זו בהחלט יכולה להיות פלטפורמה ששווה לקחת בחשבון.

 

גוגל – קמפיין מקומי

מטופלות רבות מחפשות קוסמטיקאית קרוב לבית או למקום העבודה. קמפיין מקומי שכולל מילות מפתח מתאימות וניסוח אטרקטיבי, יעזור לך לבלוט על פני נשות מקצוע אחרות ולהגיע למקום מוביל ברשימת תוצאות החיפוש.

 

מדריך עסקי דיגיטלי – כרטיס עסקי עדכני

בעבר, רובנו היינו מחפשים מידע על בתי עסק במדריך הטלפונים הביתי. כיום, לקוחות נעזרים במדריכים דיגיטליים כדי לאתר את בעל המקצוע הנדרש להם. הצגת העסק בקטגוריה המתאימה ויצירת כרטיס עסקי, יעזרו להציג את העסק שלך בפני גולשים נוספים.

 

פייסבוק – תוכן מילולי, המלצות וביקורות

עמוד עסקי בפייסבוק הוא הפלטפורמה המומלצת להציג מידע תמציתי אודות העסק שלך, כולל שעות פעילות ודרכי יצירת קשר. את מוזמנת להשתמש בו גם ליצירת תוכן מילולי שמעניק ערך מוסף, כמו למשל טיפים, מענה על שאלות, הסברים מקצועיים, פרטי מבצעים ועוד. לקוחות רבות נוטות לדרג עסקים בעמוד העסקי שלהם בפייסבוק, כך שזו אפשרות להגדיל את רמת האמינות של העסק.

 

אתר אינטרנט – תעודת הזהות העסקית

אתר אינטרנט הוא הפלטפורמה המושלמת למשוך לקוחות שמחפשים ריכוז של כל המידע לגבי העסק במקום אחד. תוכלי לצרף בו מאמרים, המלצות, הסברים קצרים וטיפים, קישורים לפלטפורמות החברתיות שלך וכל המידע הנדרש כדי לתאם פגישה (כתובת, מספרי טלפון ועוד).

 

רוצה ליצור את הקמפיין הראשון, מתלבטת איך לבנות עמוד עסקי בפייסבוק ומעוניינת בטיפים מקצועיים נוספים שיעזרו לך לשווק את העסק בצורה נכונה? כאן תוכלי להגדיל חשיפה באמצעות החבילה המתאימה לך.

כתבות נוספות בנושא
אסטרטגיה שיווקית

 דילוג לתוכן