רוצים ליהנות מחשיפה מקסימלית לעסק? אתם צריכים להכיר את טאבולה

הלקוחות שלכם גולשים ממש עכשיו באתרים המובילים בישראל, האם הם יפגשו שם את העסק שלכם? עם פלטפורמת קידום התוכן של טאבולה, כל האפשרויות פתוחות. כך תעשו את זה כבר עכשיו

מאת: 
זמן קריאה: 00:56 דק

קריאת כתבות באינטרנט הפכה לחלק בלתי נפרד מהיומיום של רובנו. אנחנו עוברים על החדשות עם הקפה של הבוקר, גולשים אל כתבות מגזין בתור לרופא ומתעדכנים ברכילות או בתוצאות המשחק האחרון בין פגישות עם לקוחות. לכל גולש תחומי עניין משלו, ואינספור אתרים מתחרים על תשומת לבנו בכל רגע נתון. ובכל זאת, לצד אתרי הנישה קיימים גם אתרים שכמעט כל אחד מאיתנו מבקר בהם בקביעות כמו ynet, גלובס, כלכליסט, ספורט 5 וכדומה.

בעלי עסקים קטנים שואפים לקבל במה באתרים פופולאריים מהסוג שהזכרנו, ועד השנים האחרונות רק מעטים מהם הצליחו בהשגת המטרה. אלא שאז הגיעה טאבולה (Taboola) ושינתה לחלוטין את כללי המשחק. אם השם נשמע לכם מוכר, אתם לא טועים. מדובר באחת מהפלטפורמות הגדולות בישראל לקידום תוכן וסרטונים – שעוזרת גם לעסקים קטנים להגיע למקומות בולטים באתרים שכולם מדברים עליהם. איך זה עובד ואיך משתמשים בה? בשביל זה אנחנו כאן.

ההמלצה המנצחת – במיקום הכי מדויק שיש

טאבולה היא פלטפורמת שיווק באמצעות תוכן, שמיועדת לבעלי עסקים מתחום המקצועות החופשיים כמו עולמות הנדל"ן, רפואה, ביטוח, עריכת דין, ראיית חשבון וכדומה. היא מסייעת לבעלי העסקים להיחשף בפני לקוחות פוטנציאליים, בעזרת שיבוץ המלצות לתכנים שקשורים אליהם באתרים בעלי טראפיק גבוה. למה הכוונה? נאמר שאתם גולשים לכתבה שהופיעה באתר מסוים. בסוף הכתבה או בצדדים שלה, יחכה לכם פיד עם קישורים והמלצות לכתבות אחרות תחת כותרת כמו "מרחבי הרשת". אחרי שתסיימו לקרוא את הטקסט שהגעתם עבורו, קיים סיכוי גבוה שתבחינו בהמלצות שמוצעות לכם – ותקליקו על זו שתמשוך את תשומת לבכם.

בניגוד לפרסומות המסורתיות שקל להתעלם מהן, ההמלצות של טאבולה כוללות טקסטים שמנוסחים בצורה של כתבה עיתונאית. כל המלצה כוללת תוכן רלוונטי בעל ערך מוסף, שמעניק לגולש מידע מעניין תוך הצגת השירות או המוצר של המפרסם באופן טבעי ומותאם. הטקסט יכול לכלול קישורים נוספים או טופס לידים, בו יוזמנו הקוראים להשאיר פרטים מזהים. הכול בהתאם לצרכים, להעדפות ולמטרות של בית העסק המפרסם.

כמה מילים על כוחו של האלגוריתם

הפתרון של טאבולה מאפשר לכל עסק להופיע באתרים המובילים בישראל, ועל ידי כך לחשוף את השירותים או המוצרים שלו בפני קהלי יעד חדשים. אבל איך מוודאים שאותם קהלי יעד רלוונטיים עבורכם, ושלא מדובר בגרסה מודרנית ללוח מודעות? הפלטפורמה של טאבולה מבוססת אלגוריתם מתקדם שלומד לזהות מה מעניין כל משתמש, ולהתחשב במאפיינים ובתחומי העניין שלו כדי להציג בפניו את התוכן הרלוונטי עבורו.

כך שבמקום להציג תכנים אקראיים בפני גולשים באתר, האלגוריתם מזהה מה סוג התכנים שיכולים לעניין את הגולש הספציפי – ולהציג אותם בפניו. נוסף לנושא של הטקסט הנוכחי שהמשתמש בוחר לקרוא, האלגוריתם מתחשב גם במאפיינים כמו המיקום הגיאוגרפי שלו או המכשיר ממנו הוא גולש. מה שאומר שעל ידי פרסום בטאבולה תוכלו ליהנות מפרסום שמשלב בין העיתוי המדויק לבין קהל היעד הרלוונטי ביותר עבורכם. כל זה, באתרים המובילים שאף אחד לא מדלג עליהם.

מתחילים לקדם את העסק עבורכם

רוצים להשתמש ביתרונות של טאבולה אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? אנשי המקצוע של B144 כאן בשבילכם. עם חבילת קידום בטאבולה שמאפשרת לקדם את העסק בפלטפורמת קידום התוכן של טאבולה, באתר של B144 ובמנועי החיפוש ואתרי האינטרנט שכולם מדברים עליהם. חוץ מבניית קמפיין מנצח, תקבלו גישה למערכת ניהול ידידותית שתאפשר לכם להישאר עם אצבע על הדופק – לצפות במידע אודות ביצוע הקמפיין בכל רגע ואפילו לעדכן באופן עצמאי את דף הנחיתה שמקודם באתרים. אז בין אם אתם מעוניינים לקבל לידים חדשים, להגדיל את התנועה לאתר או לחנות הדיגיטלית שלכם, קמפיין בטאבולה הוא הבחירה המתאימה עבורכם.

כתבות נוספות בנושא
אסטרטגיה שיווקית

 דילוג לתוכן