רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

טיפים להפקת סרטון תדמית מקצועי לעסק

דקה וחצי, מקסימום שתיים - זה הזמן שעומד לרשותכם על מנת להשאיר רושם טוב על הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. למה שלא תעשו זאת באמצעות סרטון תדמית מקצועי?

2013-06-30

https://www.b144biz.co.il/%d7%98%d7%99%d7%a4%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%a2%d7%a1%d7%a7%d7%99%d7%9d/%d7%99%d7%99%d7%a2%d7%95%d7%a5-%d7%a2%d7%a1%d7%a7%d7%99/%d7%98%d7%99%d7%a4%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%94%d7%a4%d7%a7%d7%aa-%d7%a1%d7%a8%d7%98%d7%95%d7%9f-%d7%aa%d7%93%d7%9e%d7%99%d7%aa-%d7%9e%d7%a7%d7%a6%d7%95%d7%a2%d7%99-%d7%9c%d7%a2%d7%a1%d7%a7/

מאת: | זמן קריאה: 01:32 דק' | יוני 2013 | מערכת B144 דיגיטל |

  • טיפים להפקת סרטון תדמית מקצועי לעסק

    דקה וחצי שתיים: זה כל מה שיש לכם כדי להשאיר רושם טוב על הלקוחות העתידיים שלכם. למה שלא תעשו את זה בעזרת סרטון תדמית טוב?

    העולם המודרני דוהר ורץ, ולאף אחד אין ממש זמן כדי לשמוע את השני. נכון, זה לא טוב וזה לא תמיד הוגן, אבל זו המציאות גם בעסקים.

    כאשר גולש מחפש מידע, בעל מקצוע או חנות לקנות בה, הוא ממוקד מטרה: יש לו צורך והוא צריך לספק אותו. קריאת מאמרים דורשת סבלנות שלא לכל הלקוחות יש. כיצד אם כך תציגו את העסק שלכם בצורה הטובה והמשכנעת ביותר? פתרון מצוין הוא סרטון תדמית קצר ואיכותי.

    טיפים וחלקים חשובים בסרטון התדמית

    סרטון תדמית צריך להיות תפור למידותיו של העסק שלכם, עם מבט אל צרכי הלקוח. לדוגמא, אם העסק שלכם הוא חנות או מסעדה, חשוב מאוד לשלב את צילומי חזית העסק בסרטון התדמית. למה? כיון שאז, צפיה בסרטון התדמית, תקל על הלקוח למצוא את החנות או המסעדה.

    צילומי פנים שישולבו בסרטון התדמית יציגו את המבחר, את המראה הפנימי ואולי גם מוצרים מובילים או מנות אטרקטיביות. קריינות הרקע לא צריכה בהכרח לתאר את מה שרואים; זכרו שרואים את הדברים בסרטון.

    כדאי לזכור שבמיוחד כשמדובר בעסקים קטנים ובינוניים, הלקוחות 'קונים ' את בעל העסק ואת הצוות שלו. חשוב להם מאוד עם מי הם עומדים בקשר. זו נקודה שכדאי להדגיש בסרטון התדמית. אפשר לעשות את זה על ידי קריינות של בעל העסק או מישהו מהצוות שיש לו או לה קול נעים וכמובן צילומים שלהם, רצוי תוך כדי עבודה ועם חיוך. במאי טוב של סרטי תדמית קצרים ידע להכיל הרבה באותו מעט זמן שעומד לרשותכם.

    שקפו את אופי העסק שלכם, ואם זה לא מתאים, אל תשתמשו בפירוטכניקה בסרטון תדמית קצר. יש לכם דקה וחצי לספר לעולם מי אתם, מה אתם עושים ולמה אתם עושים את זה (והכי טוב). שווה לבזבז את השניות היקרות האלה על מוצרים מעופפים? לא ממש.

    תנו ללקוחות לדבר! אם יש לכם לקוח שאוהב אתכם מאוד, 'רץ ' אתכם שנים ארוכות ומוכן לספר על זה לעולם צלמו ושלבו אותו בסרטון התדמית. תארו לכם את האפקט של לקוחות מסעדה, ליד שולחן עמוס כל טוב, שאומרים למצלמה אנחנו באים לכאן לפחות פעם בשבוע. העסקית שלהם מעולה! וואו איזה אפקט מדהים זה עושה.
    זכרו תמיד לסיים את סרטון התדמית שלכם בשקופית ובה כתובת האתר שלכם, שעות פתיחה, כתובת העסק ותאור קצר של אופן ההגעה.

    איך להשתמש בצורה יעילה בסרטון תדמית?

    ראשית, שלבו את סרטון התדמית באתר האינטרנט שלכם. זה א-ב. תנו לו מקום של כבוד, רצוי כבר בעמוד הבית. אתם יכולים לשלב אותו גם בדף על אודות ולתת באותו עמוד גם טופס 'צור קשר '. כך, סרטון התדמית ידחוף את הלקוח להתקשר אליכם בו-במקום.

    רצוי מאוד לשים קישורים לסרטון התדמית ברשתות חברתיות שונות: פייסבוק, טוויטר ואחרות. יו טיוב הוא כמובן מקום מצוין להעלות אליו את סרטון תדמית, בדף שתייצרו לעסק שלכם ובו כל הפרטים אודותיו.

    השתמשו בקישור לסרטון התדמית כדי למשוך לקוחות להכיר אתכם. את הקישור הכניסו ושלבו ב 'חתימה ' שלכם בהודעות אימייל ואל תשכחו גם את הניוזלטר או את ההודעות למועדון הלקוחות שלכם.

    בערוץ היוטיוב של b144 תוכלו לצפות במבחר סרטוני תדמית של אלפיבעלי עסקיםמרוצים, ולהבין בעצמכם מדוע כדאי לקדם את העסק עם סרטון מקצועי.

  • דילוג לתוכן