רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

מדוע ג'ינגל פרסומי חשוב למיתוג העסק שלך?

מאת: | זמן קריאה: 01:11 דק' | אפריל 2017 | מערכת B144 דיגיטל |

  • מדוע ג'ינגל פרסומי חשוב למיתוג העסק שלך?

    מהו ג 'ינגל פרסומי?

    ג 'ינגל פרסומי הוא שיר קצר או תשדיר פרסום שמשודר ברדיו או בצורה מושמעת אחרת.

    לא מדובר על סרטון וידאו, אלא על סאונד שמע בלבד.

    הג 'ינגל יכול להיות מולחן או ללא מוסיקה בקריינות בלבד. ברוב המקרים לג 'ינגל מולחן או לשיר יש כוח רב יותר מתשדיר בקריינות בלבד:

    ג 'ינגל פרסומי מולחן טוב, עם מילים ומסר ברורים יעביר את המסר שלך בצורה מהנה וקלה לקליטה ולזכירה.

    זהו ה 'פטנט ' הראשון של הג 'ינגל להעברת מסרים.

    כיצד מנסחים מסר קליל וקליט של ג 'ינגל עסקי? לחצו וגלו

    כוחה של התמדה

    ג 'ינגל קבוע הופך לקריאה להקשבה ולתשומת לב מצד קהל היעד.

    מי לא מכיר את הקרן והיחידה להכוונת חיילים במשרד הביטחון?

    מי לא יודע שזו המקפצה שלך לאזרחות ?

    אם תשימו לב, התשדיר הזה מושמע כל כך הרבה פעמים, שהוא כבר הפך לסמל וכל אחד מזמזם אותו. כל אחד, וזה לא קשור בכלל מתי ואם השתחררנו מהצבא.

    אבל מה שחשוב הוא, שחיילים שזה עתה השתחררו מזהים את הג 'ינגל של היחידה להכוונה מקילומטרים כשהוא מושמע, והם פותחים היטב את האוזניים כדי להקשיב היטב למסר התשדיר המקוריין.

    זוכרים את נקה 7?

    תשדירים מסחריים מוכרים מאוד הם למשל התשדיר ההוא, שעדיין משתמשים בו לעיתים, תשדירי חברת 9,000,000 או מחסני חשמל.

    תדמית של עסק ותיק

    ג 'ינגל קליט וטוב, שמשודר הרבה בטלפון, ברדיו ובכל מקום אחר הופך חלק מהנוף הקבוע שלנו.

    אם הוא מוכר ונשמע ותיק, הוא מקרין את תדמית הוותק והעסק ההיסטורי גם על העסק שמשתמש בו.

    זו הסיבה שבגללה משתדלים לעיתים להשתמש בלחן קרוב לזה של לחן ותיק ומוכר או מחזירים תשדירים ישנים לשימוש.

    העברת מסרים קלה בלחן

    שיר או לחן קצר מאפשרים לנו להעביר ולקלוט מסרים בצורה הרבה יותר מהירה ממסרים מוקראים.

    הם שוברים את שגרת הקריינות והשיחה ברדיו ולכן מתבלטים, ובמקביל הם הופכים את המסר לנעים יותר לקליטה.

    ומה עושים אם אין לכם לחן או מוסיקה?

    שחקו אותה ממש כמו בתיאטרון.

    הבאנו כדוגמא את מחסני חשמל: אלה תשדירים מקוריינים בצורה דרמטית שמניעה היטב לפעולה.

    קולו של הקריין בעבר הרחוק היה זה יורם ארבל מזוהה היטב עם המפרסם.

    די בקול הקריין הדומה לו, בסגנון ובקצב התשדיר כדי שהמסר יעבור וייקלט מהר, אפילו אם לא שמענו שמדובר ב 'מחסני חשמל '.

    ומה אם אני לא מפרסם ברדיו?

    זה לא משנה. אם לא רדיו, אזי יו טיוב, טלפון או כל מערכת תקשורת או המתנה: ג 'ינגל פרסומי ישמש אותך בהצלחה ליצירת תדמית ולהעברת מסרים.

  • דילוג לתוכן