מדוע משתלם לעבוד עם סוכנות דיגיטל
הרבה פעמים, עסקים ובעלי מקצוע קטנים אשר מעוניינים לחסוך בעלויות בפרמטרים שונים, בוחרים לקזז דווקא במקומות הלא נכונים. על תקן המשפט מה שלא יורה יקוצץ שמוכר לנו מהצבא, כך לא מעט עסקים בוחרים לקצץ במה שכביכול לא מספק תשואה בעבודה. ההנחה היא, אם זה לא מכניס כסף בהקדם, אין סיבה לבזבז עליו עלויות.
אך בעסקים הכלל הוא שונה. אם רוצים להרוויח חייבים להוציא כסף ולעיתים זה אומר שאנחנו צריכים גם להיכנס למינוס מסוים, רק כך נוכל לטפס לזכות ולהרוויח. במילים אחרות, לא כל מה שיורה בהכרח הוא נכון מבחינה כלכלית ומה שבטוח, דברים שלא יורים, לפי הקלישאה, יכולים בהחלט לעזור לנו בקרב.
דוגמא טובה לכך זה סוכנות דיגיטל. בעלי עסקים ובעלי מקצוע מסוימים בוחרים לא פעם לוותר על אופציה של עבודה עם סוכנות מקצועית, מתוך הנחה שהם יכולים לעשות את העבודה בעצמם או להבדיל, לתת לאחד מהאנשים בעסק לנהל את כל עבודת הדיגיטל במקום, כך במקום לשלם שתי משכורות הוא משלם אחת ומנצל אותה לשתי עבודות שונות. יש מי שאפילו מוותר על אופציה זו, ונותן לאחד מבני המשפחה שלו לעשות זאת.
מן הסתם, זה לא נכון לנהוג כך. סוכנות דיגיטל היא עסק מקצועי שמתמחה בנושא, מדובר באנשי מקצוע שמכירים היטב את כל הנושא של פרסום ושיווק באינטרנט, בין אם זה בגוגל, פייסבוק או רשתות חברתיות אחרות. העבודה שעושים אנשי הסוכנות, היא כזו ששום גורם אחר, לא ידע לעשות טוב כמוהם.
מדוע משתלם להשקיע בסוכנות דיגיטל
נכון, העסקת סוכנות דיגיטל היא עניין לא זול בהכרח, מדובר על הוצאה כספית נוספת להוצאות של העסק. אך מדובר בהוצאה, אשר גם אם נדמה לנו שאיננה מביאה תועלת אזי שהיא ללא ספק יכולה לשפר ולעזור לפעילות העסק בטווח הקצר והארוך, ולהחזיר לנו את ההוצאה הכספית שעשינו.
ראשית, עובדים בסוכנות או חברת פרסום שמתעסקת בתחום של פרסום ושיווק בדיגיטל, מבצעים עבורנו עבודת מחקר מעמיקה, מציעים לנו גישה שיווקית ייחודית ומביאים למקסימום את האופציות שעומדות לרשותנו. גורם לא מקצועי לא ידע להגיע לרמה כזו של עבודה, וגם לא יהיה מסוגל להתגבר על קשיים שהוא עלול להיתקל בהם בדרך.
שנית, אומנם מדובר בהוצאה כספית, אך פרסום ושיווק זה חלק בלתי נפרד מהעבודה של עסק. אנחנו משקיעים בכך תקציב במטרה לקבל חשיפה גדולה יותר, על מנת למשוך לקוחות אשר יעלו את התשואה שלנו. לפעמים עסקה אחת טובה יכולה לממן את כל ההוצאה הכספית שלנו על העסקת הסוכנות.
שלישית, אם אנחנו משתמשים בשירותיו של גורם מסוים מתוך העסק לצורך עבודות פרסום ושיווק, אנחנו מונעים ממנו אפשרות לבצע את העבודה המקורית שלשמו שכרנו אותו וכך הוא לא יוכל לבצע במאה אחוז את העבודה בה הוא מתמחה. זה יהיה נטו הפסד כספי עבורנו.