פרסום בעלי מקצוע באינטרנט: כך תגדילו את כמות הלקוחות

פרסום בעלי מקצוע באינטרנט: מה זה בעצם אומר? לפתוח אתר עסקי, לנהל קמפיינים בעצמכם ולא לפחד מרימרקטינג: קבלו טיפים חשובים שיסייעו לכם להוציא את המקסימום מפרסום בדיגיטל

מאת: 
דצמבר 2023
זמן קריאה: 02:32 דק'

2023-12-07

https://www.b144biz.co.il/digital-marketing/%d7%94%d7%a2%d7%95%d7%91%d7%93-%d7%94%d7%9b%d7%99-%d7%97%d7%a8%d7%95%d7%a5-%d7%9b%d7%9a-%d7%99%d7%9b%d7%95%d7%9c-%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%91%d7%93%d7%99%d7%92%d7%99%d7%98%d7%9c-%d7%9c%d7%94/

פרסום באינטרנט מתאים לכל העסקים, כולל עסקים קטנים ובעלי מקצוע בכל התחומים. הפרסום באינטרנט נועד לכל בעלי המקצוע כולל טכנאים, רופאים, עורכי דין, רואי חשבון, אדריכלים, מטפלים אלטרנטיביים, נגרים, קבלני שיפוצים, רתכים וכיוצא בזה. עם זאת, פרסום לבעלי מקצוע באינטרנט עשוי להיות מורכב מאחר ולרוב מדובר בעסקים קטנים עם תקציב פרסום נמוך. יש תחרות גבוהה על הביטויים העיקריים, לכן כדאי להכיר שיטות יעילות של פרסום בעלי מקצוע באינטרנט בצורה נכונה וחסכונית המתאים לבעלי מקצוע ולתקציבי פרסום מוגבלים.

פרסום בעלי מקצוע באינטרנט הוא עבודה המחייבת מומחיות ויצירתיות

פרסום עסקים קטנים בדיגיטל

פרסום בעלי מקצוע באינטרנט: טיפים חשובים

בעלי מקצוע מנהלים בדרך כלל עסק קטן ומציעים שירות מקומי ללקוחות שונים, יש בעלי מקצוע המסתמכים על המלצות מפה לאוזן כדי לקבל עבודה חדשה, אך במציאות של היום ועקב התחרות הגבוהה בכל הענפים חשוב גם לפרסם את העסק באינטרנט.

יש מגוון שיטות וכלים לפרסום יעיל ואפקטיבי באינטרנט, בעיקר בגוגל וברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. לבעלי מקצוע כדאי להשקיע חלק מתקציב השיווק והפרסום שלהם גם לרישום באינדקסים מקצועיים של בעלי מקצוע, ובנוסף עליהם להחליט האם להקים אתר מושקע ולקדם אותו אורגנית בגוגל ובמנועי חיפוש רלוונטיים נוספים.

חשוב לציין כי בעלי מקצוע המנהלים עסק קטן לרוב לא ישתמשו במערכות מתקדמות ומורכבות לפרסום באינטרנט, הם ינהלו קמפיינים בסיסיים ובתקציב נמוך יחסית, ויש המנהלים את הקמפיינים לבד כדי לחסוך עלויות. עם זאת, מומלץ לבעלי מקצוע להיעזר בידע ובניסיון הרב של סוכנות פרסום או פרילנסר המתמחה בשיווק בדיגיטל, רק כך אפשר למקסם את תוצאות הפרסום והקמפיינים בגוגל וברשתות החברתיות, לפזר את התקציב נכון בין אמצעי פרסום שונים באינטרנט ולייצר לידים איכותיים שקל להפוך ללקוחות ולמכירות בפועל.

ריכזנו למענכם 5 טיפים חשובים שיסייעו לכם למקסם את תוצאות הפרסום באינטרנט:

אתר, דף נחיתה או פרופיל בפייסבוק

פרום בעלי מקצוע באינטרנט הוא עולם אינסופי. ניתן לפרסם בגוגל וברשתות החברתיות גם ללא אתר עסקי. יחד עם זאת, אתר איכותי מהווה כרטיס ביקור דיגיטלי ונכס דיגיטלי משמעותי, חלק מתקציב הפרסום כדאי להפנות לקידום האתר כדי להופיע במיקום גבוה בתוצאות החיפוש ולזכות בחשיפה רחבה.

לקמפיינים השונים אפשר לבנות דף נחיתה מעוצב שמטרתו בעיקר לייצר לידים איכותיים ולספק את המידע הנדרש ללקוחות. מעבר לכך, כדאי לכם להקים פרופיל עסקי בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות, כך תוכלו ליצור קהילה ולשמור על קשר ישיר עם הלקוחות והעוקבים.

חשוב לאפיין את קהל היעד של העסק הקטן כדי לקבל החלטה לגבי חשיבות האתר והפרופיל ברשתות החברתיות, יש בעלי מקצוע שיתקשו למצוא לקוחות באמצעות פרסום בפייסבוק, ובגוגל ניתן להגיע לקהל יעד מגוון ורחב יותר מאחר ואין לכל הישראלים חשבונות פעילים ברשתות החברתיות.

שיטת הפרסום היעילה ביותר לבעלי מקצוע

כאמור, יש מגוון שיטות ואפשרויות לפרסום בעלי מקצוע באינטרנט, לכן עבור חלק מבעלי המקצוע תתאים שיטת הפרסום בגוגל, עבור בעלי מקצוע אחרים תתאים שיטת הפרסום בפייסבוק ויש בעלי מקצוע שעדיף להם להשקיע בפרסום באמצעות תוכן שיווקי, לדוגמה באמצעות טאבולה ואאוטבריין.

במקרים רבים כדאי לשלב בין שיטות וכלי הפרסום כדי ליצור באזז גדול ולחשוף את בעל המקצוע לקהלי יעד שונים. ככל שהחשיפה רחבה יותר כך בעלי המקצוע יכולים ליהנות מגידול במספר הלקוחות והפניות לעסק.

ניהול קמפיינים לבד, על יד סוכנות או בעזרת פרילנסר

רבים מבעלי המקצוע מתלבטים האם לנהל את הקמפיינים באינטרנט באמצעות סוכנות לפרסום דיגיטלי, על ידי פרילנסר המתמחה בפרסום עסקים קטנים או לבד. אפשר לנהל קמפיינים לבד, מערכות הפרסום של גוגל ופייסבוק ידידותיות למשתמש אך כדי לשפר תוצאות וליצור גידול משמעותי במספר הלקוחות נדרש ידע וניסיון, לכן ברוב המקרים כדאי לכם להיעזר באנשי המקצוע המנוסים.

בדיוק כפי שאינכם מנסים לתקן את המזגן לבד, ובכל תקלה ובעיה אתם קוראים לטכנאי מזגנים מנוסה, כך עליכם לפעול בנוגע לפרסום באינטרנט. אנשי המקצוע שולטים בכל השיטות וכלי הפרסום בדיגיטל, לכן הם יודעים כיצד לחלק את תקציב הפרסום על מנת להשיג את התוצאות הרצויות.

פרסום בעלי מקצוע בצורה אפקטיבית

אחד הטיפים החשובים ביותר לבעלי מקצוע המתכננים לפרסם באינטרנט הוא שימוש בכלי הרימרקטינג, כלומר כלי השיווק מחדש. מערכות הפרסום המתקדמות של גוגל ופייסבוק מאפשרות לכם לנהל קמפיינים של שיווק מחדש, כך מודעות הפרסום שלכם יוצגו בפני לקוחות פוטנציאליים שביקרו באתר שלכם והביעו עניין במוצרים או בשירותים שאתם מציעים.

פרסום בעלי מקצוע תורם לעסק בכל הצורות

פרסום דיגיטלי יגרום לקמפיינים שלכם להמריא

ניתוח תוצאות הקמפיינים

כל אחד יכול להקים קמפיין חדש בגוגל ובפייסבוק תוך זמן קצר וללא ידע מקצועי, אך ללא ניתוח ומעקב אחר תוצאות הקמפיין מדובר בבזבוז כסף. זו אחת הסיבות מדוע עדיף לפרסם באינטרנט באמצעות סוכנות פרסום, צוות הסוכנות עוקב אחר הקמפיין, עוצר אותו בהתאם לצורך כדי לבצע שינויים ומשפר את הקמפיין על מנת להשיג את התוצאות שנקבעו מראש.

לסיכום, פרסום בעלי מקצוע באינטרנט עשוי להיות מורכב, עם זאת פרסום נכון ושימוש מושכל בכלי הפרסום הדיגיטליים מבטיח חשיפה רחבה, גידול משמעותי במספר הלקוחות ויצירת נכס דיגיטלי העובד מסביב לשעון עבורכם.


B144 דיגיטל אחת מהחברות המובילות בתחום הפרסום בדיגיטל עם תג איכות של גוגל פרטנרס (Google Partner).
כחברה העובדת בשותפות קבועה עם גוגל, אנחנו מומחים בעולם השיוק הדיגיטלי ויודעים בדיוק איפה הקהל שלכם נמצא ומה הם מחפשים.
תנו למומחים של B144 דיגיטל למצוא לכם את חבילות הפרסום המשתלמות ביותר, כלי פרסום דיגיטליים חדשניים ופתרונות שיווק במטרה להגדיל את כמות הלקוחות שלכם.     לחבילות הפרסום שלנו לחצו כאן >>>

גוגל פרטנרס

אז אפשר להתחיל? נהדר!
כאן אפשר להכניס פרטים, כדי שמומחה פרסום יחזור אלייך:

    הודעה נשלחה בהצלחה! מומחה פרסום יחזור אליך בהקדם.

    כתבות נוספות בנושא
    פרסום ושיווק דיגיטלי

     דילוג לתוכן