ההשפעה האמיתית של תקציב פרסום העסק שלכם

עסקים רבים רוצים להגביר את כמות המכירות שלהם בדרכים שונות. שיווק בדיגיטל הפך לערוץ מרכזי ואפילו הכרחי בתהליך הפרסום וכלי עזר ממשי להגברת מכירות וחשיפה ללקוחות פוטנציאלים

מאת: 
זמן קריאה: 02:43 דק'

כמעט כל עסק שרוצה לספק שירותים בזירה הדיגיטלית מודע לעובדה, שעל מנת לחשוף את הצעות הערך שלו לקהל יעד רלוונטי על גבי הרשת, הוא ידרש להשקיע בפרסום דיגיטלי. רשת האינטרנט מציעה מגוון רחב של פלטפורמות פרסום, ולכל אחת מהן יש יתרונות וחסרונות משלה. במאמר הזה ננסה להבין כיצד תקציב הפרסום שהעסק מייחד לטובת קבלת החשיפה הזאת משפיע בפועל על איכות הפרסום. ובכן, בלי להכביר במילים, בואו נתחיל.

ניהול תקציב פרסום בצורה אחראית מבטיח מיקסום של הקמפיין ומיטוב של פעולת הפרסום

ניהול אחראי של תקציב פרסום מבטיח קמפיין שלא מבזבז כסף ומשאבים

 

היכולת להחליט על מיקום המודעה שלכם

שיטת הפרסום בגוגל מתבצעת בשיטה של מכרז. השחקנים השונים מנסחים מודעות פרסום ונוקבים במחיר המקסימלי שהם מוכנים לשלם עבור כל הקלקה של גולש שיחשף למודעה. יחד עם איכות דף הנחיתה (פרמטר שעוד נגיע אליו בהמשך), למחיר שבית העסק מוכן לשלם עבור הזכיה במכרז ישנה השפעה לא רק על עצם הופעתו בדף תוצאות החיפוש, אלא גם על מיקום שלו בדף התוצאות.

כעת, יהיו עסקים שכל שיהיה חשוב להם להיות ראשונים, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בחיפושים המכילים את שם המותג שלהם. עסקים אחרים לעומתם יעדיפו לשלם מחיר נמוך יותר ולהופיע בהמשך דף התוצאות, תחת ההנחה שמי שיטרח להקליק על המודעה אם היא לא מופיעה ראשונה הוא לקוח פוטנציאלי ברמת בשלות גבוהה יותר, ובנוסף, כאמור, עלות הגיוס שלו תהיה זולה יותר.

 

רוצים להתחיל לפרסם את העסק שלכם בדיגיטל? רוצים להגדיל את כמות הלקוחות שלכם? השאירו פרטים עכשיו והמומחים של B144 דיגיטל יעזרו לכם >>>

 

היכולת להיחשף לקהלים חדשים

הגדרת קהלי יעד לפרסום היא אחת מן המשימות החשובות בכל תהליך יצירה של קמפיין פרסומי עבור העסק. תקציב הפרסום, בהקשר הזה, משפיע על היכולת של העסק להיחשף לקהלים חדשים. לא חשוב באיזו פלטפורמה יבחר העסק לפרסם את המודעות, על מנת שאלו יוצגו ליותר אנשים המשתייכים לקהלים שונים, יהיה צורך בהשקעה גדולה יותר של תקציב הפרסום.

היכולת לאפשר לפלטפורמות הפרסום לשפר את החשיפה

כל קמפיין פרסומי מייצר תוצאות ראויות לשיפור בנקודת ההתחלה. טיוב קמפיין פרסומי הוא אבן דרך מרכזית בכל פרוייקט פרסום. דיוק קהל היעד, דיוק המסרים, שיפור העיצוב והנראות של המודעות וביצוע מבחני A/B – כולם מהווים בקרות מפתח חשובות בכל תהליך שיווקי.

על מנת שפלטפורמת הפרסום תוכל לסייע לכם לשפר את הביצועים של הקמפיין לאורך זמן, היא זקוקה לדאטה שאיתו תוכל לעבוד באופן שוטף. באמצעות מנגונים של למידת מכונה ובינה מלאכותית, מצליחות פלטפורמות הפרסום לאפשר לעסקים למקד את המודעות עבור קהלי יעד שמגיבים טוב יותר למודעות הפרסומיות..

אולם כדי שזה יקרה, ופלטפורמות הפרסום תוכלנה לעשות שימוש בדאטה הזה, הן זקוקות לאויר – כלומר, תקציב, שאיתו תוכלנה לקבל נתונים ולטייב את הביצועים של הקמפיין בהמשך הדרך.

איכות ההגדרה של הקמפיין

כסף, בסופו של יום, קונה אנשי מקצוע טובים, וככל שיותר תקציב מוקצה לטובת ניהול הקמפיין, כך, בסבירות גבוהה, תוכלו להתקשר עם אנשי מקצוע טובים יותר.

אחד הפרמטרים שמשפיעים בצורה המשמעותית ביותר על ההצלחה של קמפיין שיווקי, הוא מידת הניסיון וההיכרות שיש למנהל הקמפיין עם השוק בנישה הספציפית שבה פועל בית העסק המפרסם.

ככל שהמודעות תנוסחנה על ידי קופירייטר מקצועי יותר, ככל שמחקר מילות המפתח יתבצע על ידי איש מקצוע מיומן יותר, ככל שקהלי היעד יטוייבו ויסוננו על ידי אי שבקיא בעבודה ויוכל לבצע אותה ברמת אפקטיביות גבוהה יותר – כך גם הביצועים של הקמפיין יהיו מוצלחים יותר.

איכות דף הנחיתה

פרמטר נוסף וחשוב לא פחות מאיכות המודעה, הוא איכות דף או עמוד הנחיתה אליו מגיע הגולש לאחר ההקלקה על המודעה. דף נחיתה טוב צריך לקחת בחשבון את הסטייט אוף מיינד שבו נמצא הגולש, להבין מאיזה מקור הגיע, לתת מענה איכותי לצרכים הספציפיים של הגולש, להשיב על השאלות שלו, ולעשות כל זאת בצורה תמציתית אך ממצה, ועם חווית שימוש מעולה. דף נחיתה טוב הוא דף שנטען באופן מהיר וחלק, ומותאם לתצוגה במכשירים שונים. דף נחיתה טוב הוא דף שמונגש לבעלי לקויות שונות, ומעוצב בצורה מקצועית.

המסרים בדף הנחיתה, המהירות שהוא עולהושלל פרמטרים נוספים משפיעים על איכות דף הנחיתה

איכות דף הנחיתה נקבעת על יד שלל פרמטרים טכנים ושיווקיים

 

נציין כאן, כי חלק מן הציון שמקבלת מודעה במערכת הפרסום של גוגל הוא איכות דף הנחיתה אליו מובילה המודעה. כלומר, ככל שדף הנחיתה יהיה דף איכותי יותר, כך גדל הסיכוי שבעבור מחיר נמוך יותר, המודעה שנוסחה תוכל להיות מוצגת לגולשים השונים, במיקומים ריאליים וטובים.

לסיכום

בעת הקמה וניהול של קמפיינים פרסומיים יש לא מעט פרמטרים שיש לתת עליהם את הדעת, ויכולים לשפר באופן משמעותי את הביצועים של הקמפיין. אחד הפרמטרים שיש לו את ההשפעה הניכרת ביותר על ההצלחה של הקמפיין הוא, כמובן, התקציב של הקמפיין.
באמצעות תקציב איכותי ניתן להתקשר מול בעלי מקצוע מעולים שיודעים את העבודה, לאפשר לפלטפורמות הפרסום להפעיל את מנגנוני למידת המכונה והבינה המלאכותית כדי לטייב את ביצועי הקמפיין, לחשוף את המודעות של הקמפיין לקהלי יעד חדשים, ולקבל החלטות מושכלות באשר לרמת החשיפה הדרושה לעסק. באופן כללי, ניתן יהיה להגיד כי ככל שתקציב הפרסום יהיה גדול יותר, כך הוא יאפשרגם ביצועים מדויקים יותר.

 

צוות B144 דיגיטל מאפשרת לבחור חבילות פרסום שונות לעסק לפי תקציב ידוע מראש עם ליווי מסודר של המומחים שלנו. רוצים להתחיל לפרסם בצורה אחראית מבלי לבזבז תקציב מיותר? ביחרו עכשיו את חבילת הפרסום המתאימה לכם ואנו ניצור איתכם קשר >>>

 

על כותב הכתבה: דניאל זריהן >>>


על כותב הכתבה:

דניאל זריהן

דניאל זריהן הוא מומחה לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי, ויועץ לקידום עסקים באינטרנט. לדניאל יותר מ-11 שנות ניסיון בתחומי ה-SEO (קידום אורגני) ופרסום בדיגיטל, שבמהלכן קידם באינטרנט מאות עסקים קטנים ובינוניים. B144 החלה בשיתוף פעולה עם דניאל זריהן, במטרה ללמד בעלי עסקים כיצד לקדם את עצמם ברשת.

 

כתבות נוספות בנושא
פרסום ושיווק דיגיטלי

 דילוג לתוכן