דף חדש לעסק: כך תפתחו חשבון פייסבוק עסקי

בעלי עסקים קטנים בלי נוכחות ברשת החברתית הפופולרית מפספסים לקוחות רבים, ומשאירים את החשיפה העצומה למתחרים. אל תישארו מאחור: זה חינמי, ללא התחייבות – ויביא לכם גידול במכירות

מאת: 
זמן קריאה: 02:19 דק'

רוצים לפתוח חשבון פייסבוק עסקי ומחפשים מדריך פשוט להבנה? למה כדאי לכם לפתוח דף עסקי בפייסבוק? האם פתיחת דף עסקי ברשת החברתית הפופולרית כרוכה בתשלום? כל התשובות כאן לפניכם.

פתיחת עמוד פייבסבוק עסקי מאפשר חשיפה רחבה יותר של העסק

פתיחת עמוד פייבסבוק עסקי מאפשר חשיפה רחבה יותר של העסק

בעלי עסקים קטנים ובינוניים שעדיין לא פתחו דף עסקי בפייסבוק מפספסים לקוחות רבים בעוד המתחרים שלהם זוכים לחשיפה עצומה ולגידול משמעותי במכירות. את הדף העסקי אתם יכולים להקים לבד, אין צורך באנשי מקצוע ופתיחת החשבון העסקי בפייסבוק אינה כרוכה בתשלום.

מה זה בדיוק פייסבוק עסקי?

דף עסקי בפייסבוק הוא פרופיל משתמש לכל דבר ועניין המיועד לשרת את העסק שלכם. יש להבדיל בין דף אישי ופרטי לבין דף עסקי, את התמונות והפוסטים מהחיים הפרטיים שלכם כדאי להעלות ולפרסם בפרופיל הפרטי, והדף העסקי נועד לחשיפת העסק שלכם, לחיזוק הקשר עם הלקוחות, להעלאת תכנים שיווקיים ועוד.

הדף העסקי בפייסבוק מהווה נכס דיגיטלי עבורכם, אתם יכולים לפרסם בו תכנים שונים כמו מבצעי מכירות, מוצרים חדשים, טיפים מקצועיים, הטבות משתלמות, סרטונים מעניינים על החברה ומוצריה או שירותיה, הדגמות של מוצרים, המלצות וכדומה.

פתיחת חשבון עסקי בפייסבוק

חשוב להדגיש כי פתיחת חשבון עסקי בפייסבוק היא בחינם וללא כל עלות או התחייבות מצדכם. כדי לפתוח חשבון עסקי ברשת החברתית הפופולרית עליכם לפתוח קודם כול חשבון פרטי, ודרך החשבון הפרטי תוכלו לבחור באפשרות להקים עמוד פייסבוק לעסק שלכם.

בהנחה שיש לכם כבר חשבון פרטי בפייסבוק, עליכם ללחוץ על הלחצן "צור" (Create) המופיע בראש עמוד הפייסבוק, בצד ימין. לנוחיותכם אתם יכולים ללחוץ על הקישור הבא כדי לפתוח עמוד עסקי: https://www.facebook.com/pages/create.

כעת עליכם לבחור באפשרות להקים עמוד עסקי, לאחר לחיצה תועברו לעמוד חדש ובו עליכם לבחור שם לעמוד העסקי ולציין קטגוריה. את הקטגוריה יש לבחור בהתאם לאופי הפעילות העסקית שלכם, הקטגוריות העיקריות הן: עסק מקומי, חברה או ארגון, מותג או מוצר, אמן או דמות ציבורית, בידור, קהילה או מטרה. כאשר תקלידו מילה אחת או שתיים בחלונית המתאימה פייסבוק יציע לכם קטגוריות רלוונטיות מהן תוכלו לבחור.

לאחר בחירת הקטגוריה פייסבוק יציג שדות נוספים למילוי, יש למלא את פרטי העסק שלכם – כתובת מלאה, מיקוד, מדינה, טלפון ועוד. אם העסק שלכם אינו מקבל קהל אתם יכולים להגדיר אפשרות לא להציג את כתובת העסק. בסיום יש ללחוץ על הלחצן המשך.

בשלב הבא פייסבוק יבקש מכם להוסיף תמונת פרופיל לחשבון העסקי, מומלץ לבחור תמונה המשקפת את הפעילות העסקית שלכם או לבחור תמונה איכותית שלכם המשדרת מקצועיות, יושרה, אמינות וכדומה. יש לבחור גם תמונת נושא לעמוד העסקי (קאבר), אפשר לבחור תמונה עם מסר שיווקי. ישנם שדות נוספים שכדאי לכם למלא לאחר פתיחת הדף העסקי שיצרתם:

תיאור כללי – מומלץ לנסח תיאור כללי ותמציתי אודות העסק שלכם. בתיאור העסק כדאי לכלול ביטויי מפתח רלוונטיים, כך גולשים בפייסבוק המחפשים עסק כמו שלכם או מוצר שאתם מציעים יוכלו להגיע אליכם בקלות.

אתר אינטרנט – כדי לאפשר לגולשים בפייסבוק להגיע לאתר העסקי מומלץ לציין את כתובת האתר.

כתובת דף פייסבוק – חשוב להקליד את כתובת דף הפייסבוק העסקי שלכם.

סוג ארגון – אפשר לבחור בין ארגון פרטי לממשלתי.

בעמוד העסקי שפתחתם בפייסבוק יש אפשרויות נוספות שיכולות לסייע לכם בחשיפת העסק וקידומו. כך לדוגמה פייסבוק מציע לכם להוסיף כפתור יצירת קשר לעמוד העסקי, לחיצה על הכפתור מאפשרת לגולש לשלוח לכם הודעה באתר העסקי שתבחרו. יש גם אפשרות להפעיל מענה אוטומטי להודעות.

מומלץ לעבור על כל האפשרויות הקיימות בעמוד העסקי כדי לערוך את הדף היטב ולספק מידע רלוונטי לאוהדים ולמבקרים בעמוד העסקי שלכם, למשל שעות הפעילות של העסק.

כאשר העמוד העסקי שלכם בפייסבוק מוכן תוכלו להתחיל לשלוח הזמנות לחברים כדי לצרף אותם לחשבון העסקי. בשלב זה חשוב ליצוק תוכן בעמוד העסקי כדי ליצור עניין בקרב האוהדים והמבקרים. ראוי לציין כי פייסבוק אינו מגביל את כמות האוהדים שלכם בדף העסקי, לעומת מגבלת ה-5,000 איש שיש בפרופיל הפרטי.

בעלי עסקים שלא פתחו פיסבוק עסקי מפסידים לקוחות רבים

בעלי עסקים שלא פתחו פיסבוק עסקי מפסידים לקוחות רבים

פרסום בפייסבוק של פוסטים בעמוד העסקי נחשב לפעולה פשוטה שכל אחד יכול לבצע בעצמו. בדף העסקי בפייסבוק תוכלו לראות טופס מתחת לתמונת הנושא, בטופס אתם יכולים לנסח את המודעה שברצונכם לפרסם בעמוד העסקי, אפשר לצרף למודעה תמונות וסרטונים כדי ליצור יותר עניין ולקבל תגובות טובות יותר.

חשיפה רחבה לעמוד העסקי בפייסבוק

כדי לקבל חשיפה רחבה בפייסבוק מומלץ לבקש מחברים ומבני משפחה לעשות לייק על העמוד העסקי שפתחתם, אפשר לבקש מהחברים לשתף את העמוד העסקי שלכם בפיד שלהם כדי לצבור יותר לייקים ואוהדים.

בנוסף, פייסבוק מציע מערכת פרסום מתקדמת באמצעותה תוכלו לקבל לייקים רבים ולהגדיל את העניין בעמוד העסקי שיצרתם. עמוד פייסבוק עסקי מהווה נכס דיגיטלי חשוב, יש לנהל נכון את העמוד העסקי, לכן כדאי לפנות למומחים. ניהול מקצועי של העמוד מבטיח לכם חשיפה גדולה, קשר ישיר עם הלקוחות ונכס דיגיטלי המשפר את התוצאות העסקיות שלכם.

B144 עסקים
פתרונות פרסום דיגיטליים

כתבות נוספות בנושא
קידום ממומן בפייסבוק

 דילוג לתוכן