דף פייסבוק עסקי: טיפים לעיצוב

דף מעוצב בצורה נכונה משפר את התדמית של העסק ומגדיל את החשיפה

מאת: 
זמן קריאה: 01:43 דק'
דף פייסבוק עסקי: טיפים לעיצוב
לפעמים העיצוב הוא כל ההבדל

אחד הכלים החשובים ביותר למיתוג העסק הוא בניית דף פייסבוק עסקי. מלבד אינספור שיטות שיווק כאלו ואחרות, ישנו דבר אחד מהותי אשר יכול להזניק את הדף שלכם ולהבטיח תוצאות טובות יותר – העיצוב. כך תעצבו דף פייסבוק מנצח, שימו לב:

תמונת פרופיל

לרוב, תמונת הפרופיל של דפי פייסבוק עסקיים תהיה פשוט הלוגו. חשוב לשמור על רזולוציה טובה כדי להימנע מתמונה מפוקסלת, וכמובן להשתמש בגודל תמונה מתאים (600×600). אם העמוד שלכם הוא של עסק עצמאי אשר אתם הפנים שלו (אמן, יועץ, עורך דין וכדומה) – יש להשתמש בתמונה מקצועית וחיובית, ולא ״סלפי״ באיכות ירודה שצילמתם עם הסמארטפון בסופ״ש.

דף פייסבוק עסקי הוא שונה מפרופיל אישי, ואם אתם רוצים למכור את השירות שלכם או לחזק את התדמית שלכם, על התמונה להיות ייצוגית ובאיכות גבוהה. בנוסף, על תמונת הפרופיל להתכתב עם תמונת הקאבר, הן מבחינה השפה העיצובית והן מבחינת המסר.

 

דף פייסבוק עסקי

אל תהססו להשקיע בתמונה מקצועית (צילום: shutterstock)

 

תמונת קאבר

כשמעצבים קאבר, יש לזכור כי תמונת הפרופיל ״תופסת״ חלק מהתצוגה שלו. לכן יש להקפיד כי תמונת הפרופיל לא תסתיר תוכן כלשהו, ומומלץ למרכז את התוכן של הקאבר. זכרו כי עיצוב הקאבר אמור לעורר בגולש תחושה מסוימת ולהכניס אותו לאווירה כלשהי – בין אם אינפורמטיבית או מניעה לפעולה.

אם אתם מרגישים יצירתיים, תוכן לעצב את תמונת הפרופיל ותמונת הקאבר כמקשה אחת. בנוסף, יש לזכור כי תמונת הקאבר נשמרת באלבום ולכן רצוי שתראה טוב גם כשאינה מוצבת כקאבר.

 

רוצים דף פייסבוק עסקי שמביא תוצאות? דברו עם המומחים של B144

 

עיצוב פוסטים ומודעות

לכל סוג מודעה בפייסבוק יש גודל תמונה ייחודי לה. שמירה על הגדלים הנכונים תבטיח את התוצאה הטובה ביותר מבחינת נראות המודעות והפוסטים, תמנע רווחים שחורים בצדי התמונה ותמנע חיתוכים, כיווצים או מתיחה של התמונה. כל אתם מאפשרים לקהל לקבל את המידע הוויזואלי בצורה אופטימלית.

להלן רשימה של הגדלים הנכונים לפי פייסבוק (התמונה להמחשה בלבד, יש להשתמש תמונה מקורית ומאושרת):

 

חוק ה – 20%

מחקרים מוכיחים כי המוח האנושי מעבד תוכן ויזואלי טוב יותר מאשר תוכן טקסטואלי. במילים אחרות – אנחנו מבינים תמונות מהר יותר מאשר מילים. כתוצאה מכך, תמונה תייצר יותר שיתופים ולייקים מאשר טקסט בלבד.

כאשר מעצבים מודעה לפייסבוק חשוב לשלב תמונה יחד עם טקסט, עם זאת, לפי חוקי פייסבוק, הטקסט במודעה לא יכול להוות למעלה מ-20% מגודל המודעה. כלומר, אם תחלקו את המודעה שלכם ל-20 משבצות שוות, עליכם לוודא כי הטקסט לא עובר יותר מ-5 משבצות. גם לוגו המכיל טקסט נכנס לקטגוריה זו.

 

עמוד פייסבוק עסקי

הגודל כן קובע וגם התמונות (צילום: shutterstock)

 

ולסיכום – הגודל (הנכון) קובע

עניין המידות הוא ביג-דיל כאשר מדברים על דף פייסבוק עסקי, ומכיוון ומדובר בכלי שיווקי חשוב לשמור על המידות והכללים על מנת להעניק ללקוח את המירב ממה שיש לנו להציע. עלינו להקפיד כי ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים יהיה נוח לשוטט בדף הפייסבוק שלנו, כי הוא נעים להם למראה, ידידותי, נוח לשימוש ומעביר מסרים עיצוביים אחידים.

 

 

 

 


B144 דיגיטל אחת מהחברות המובילות בתחום הפרסום בדיגיטל עם תג איכות של גוגל פרטנרס (Google Partner).
כחברה העובדת בשותפות קבועה עם גוגל, אנחנו מבינים את עולם השיוק הדיגיטלי ויודעים בדיוק איפה הקהל שלכם נמצא ומה הם מחפשים.
תנו למומחים של B144 דיגיטל למצוא לכם את חבילות הפרסום המשתלמות ביותר, כלי פרסום דיגיטליים חדשניים ופתרונות שיווק במטרה להגדיל את כמות הלקוחות שלכם.     לחבילות הפרסום שלנו לחצו כאן >>>

גוגל פרטנרס

 

B144 עסקים
פתרונות פרסום דיגיטליים

כתבות נוספות בנושא
קידום ממומן בפייסבוק

 דילוג לתוכן