ההבדל בין פרסום בגוגל לקידום אורגני

בעלי עסקים רבים לא יודעים מהו בדיוק ההבדל בין קידום אתרים לבין פרסום ממומן. הזמנו את דניאל זריהן, מומחה קידום אתרים להסביר ולתת טיפים בנושא

מאת: 
זמן קריאה: 00:44 דק'

משבר הקורונה גרם לשינויים רבים בעולם הדיגיטל. עסקים רבים שינו את השירותים והמוצרים שלהם ובעיקר החלו לעשות שימוש בדיגיטל על מנת להגביר את המכירות של העסק ולהמשיך לתת שירות לקהל הלקוחות שלהם. בין שלל האפשרויות שקיימות בדיגיטל הבולטת ביותר היא הזירה הדיגיטלית של גוגל, כאשר במרכז עומדים שתי אפשריות – פרסום ממומן בגוגל או קידום אורגני בגוגל.

אז מה ההבדל בין פרסום ממומן בגוגל לבין קידום אורגני בגוגל?

פרסום ממומן בגוגל היא דרך פופולרית מאד המאפשרת הקמה של קמפיין והגשת מודעות פרסום לפי קהל יעד מוגדר בעוד שקידום אורגני הוא תהליך ארוך טווח אשר מטרתו היא שאתר העסק שלכם יופיע בדירוגים גבוהים בתוצאות החיפוש של גוגל כאשר גולשים מחפשים ביטויים רלוונטים לעסק שלכם.

אנחנו ב-  B144 הזמנו את דניאל זריהן, מומחה שיווק בדיגיטל וקידום אתרים להסביר מהן האפשרויות לפרסום באינטרנט ואיך ניתן להגביר את הנוכחות של העסקים באינטרנט בתקופת הקורונה ולא רק…

צפו בסרטון וקבלו טיפים, עצות ורעיונות שיכולו לעזור לכם לפרסם את העסק שלכם בדיגיטל.

לחבילות הפרסום של B144 לחצו כאן >>

 

 

 

 

על כותב הכתבה: דניאל זריהן >>>


על כותב הכתבה:

דניאל זריהן

דניאל זריהן הוא מומחה לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי, ויועץ לקידום עסקים באינטרנט. לדניאל יותר מ-11 שנות ניסיון בתחומי ה-SEO (קידום אורגני) ופרסום בדיגיטל, שבמהלכן קידם באינטרנט מאות עסקים קטנים ובינוניים. B144 החלה בשיתוף פעולה עם דניאל זריהן, במטרה ללמד בעלי עסקים כיצד לקדם את עצמם ברשת.

 

 

כתבות נוספות בנושא
פרסום ממומן בגוגל

 דילוג לתוכן