כל מה שרצית לדעת על אינסטגרם לעסקים, ולא העזת לשאול
בוודאי לא תופתעו לגלות שהאינסטגרם היא הרשת החברתית הצומחת בקצב המהיר ביותר מבין כל הרשתות החברתיות הקיימות! עד לפני כשנה היו לה מעל 300 מיליון משתמשים ברחבי העולם בחודש! כשהיא מגדילה את חשיפתה בכמעט 50 אחוז בפחות משנה. נתון מרשים, לא כך?
סיכמנו והסכמנו לא אחת שתמונה שווה יותר מאלף מילים – ואם אפשר ללכת עם זה עוד יותר רחוק – אז אינסטגרם!
האינסטגרם היא אפליקציה חינמית לשיתוף תמונות המופעלת מהטלפונים החכמים (אפשר גם דרך המחשב) שפותחה ע י חברת סטארט-אפ וכעת תחת שליטתה של פייסבוק שקנתה אותה לפני כשנה. באמצעות האפליקציה, ניתן
להעלות ולשתף תמונות כשהמטרה היא אחת – לקבל עליה לייקים, עוקבים ותגובות.
בוודאי לא תופתעו לגלות שהאינסטגרם היא הרשת החברתית הצומחת בקצב המהיר ביותר מבין כל הרשתות החברתיות הקיימות! עד לפני כשנה היו לה מעל 300 מיליון משתמשים ברחבי העולם בחודש! כשהיא מגדילה את חשיפתה בכמעט 50 אחוז בפחות משנה. נתון מרשים, לא כך? תהיה זאת טעות להתייחס לאינסטגרם כאל עוד אפליקציית צילום והעלאת תמונות. מדובר ברשת חברתית פעילה מאד, שבכדי לתפעל אותה נדרשת מיומנות פשוטה ומהירה מהנייד שנמצא איתנו 24/7.
אז מה הופך אותה לכל-כך פופולרית?
הפופולריות שלה נעוצה בעובדה שהיא מתעדכנת במהירות, היא נוחה לתפעול, התמונות שמועלות מאפשרות לנו להרגיש קרוב גם לחבר שנמצא עשרות קילומטרים מאיתנו, היא מאפשרת הצצה לעולמם של ידוענים ומפורסמים המאפשרים בעצמם את ההצצה הזאת (מצב של ווין-ווין). בעולם העסקים, קל מאד לתקשר עם בעל העסק, להבין מהם השירותים ו/או המוצרים אותו הוא מוכר וליצור דו שיח.
חושבים לשווק את העסק שלכם באינטרנט? ביחרו חבלת פרסום משתלמת של B144
כיום, בעקבות אפליקציית האינסטגרם, בעלי עסקים רבים מוצאים עצמם משתפים תמונות של מוצרים הקשורים לעסק שלהם, חלקם אף לוקחים את האינסטגרם צעד אחד קדימה ומקיימים תחרויות תמונות, תחרויות שיתוף, תחרויות תיוג ועוד.
בדרך זאת מייצרים מודעות (באז) ו-ויראליות, ומחזקים את המותג. לא די בהעלאת תמונות לאינסטגרם, אלא שיש גם לתייג את האנשים המצולמים,או הקשורים לתמונה, ובעיקר את הנושאים (הקטגוריות) אליהם משתייכת התמונה ו/או העסק, וזאת על מנת להפיץ את שם העסק בקרב מי שעתיד לחפש מונח מסוים הקשור לתחום שהעסק שלי מייצר או מספק בכל מנועי החיפוש ולהרחיב ולהגדיל את מעגל העוקבים (הלקוחות הפוטנציאליים).
בנוסף, האינסטגרם מתהדר בהילה של חדשנות, האפליקציה מחוברת למובילי דעת קהל, והאפקטיביות של הפעילות בה היא מהירה מאד. תגובת הצרכנים לצורך העניין הרבה יותר מהירה מהפייסבוק.
לא בכדי קנתה פייסבוק את אינסטגרם בסכום האגדי של מיליארד דולר, וזאת משום שהאפליקציה נחשבת לאחת מהיותר מוצלחות שנוצרו. אנשים נהנים לצלם ולשתף, ליצור אפקטים צילומיים מיוחדים, נהנים מיכולת צילום מעניינת וכמובן מהלייקים שמגיעים בעקבות כך.
עסקים יכולים לתחזק אינסטגרם ביעילות רבה, ללא עלות כלל וללא מאמץ גדול. כל שנדרש הוא להבין אחרי מי כדאי לעקוב, את מה ומי כדאי לתייג ואיך להביא לקוחות אל העסק בעזרת תמונות מושכות ומסוגננות.
נטע הרשקוביץ, מנהלת תחום אינטרנט, תוכן ורשתות חברתיות,בחברת GPS לעסקים מזה 5 שנים. נטע ליוותה בעבר ומלווה כיום עשרות לקוחות מתחומי עיסוק שונים, ברשתות החברתיות השונות, בשיווק האינטרנטי ובכתיבת התוכן.
מעבירה סדנאות בנושא פייסבוק עסקי, ואיך נכון להיות לשווק את העסק ולהיות שם.
ניתן להתקשר לטלפון: 1-700-700-379 או להשאיר פרטים באתר.