איך בעלי מקצוע יכולים להגביר את החשיפה לעסק שלהם בדיגיטל?

בעלי מקצוע ובעלי עסקים רבים שואלים את עצמם לא פעם איך הם יכולים לגייס עוד לקוחות ואיך יוכלו לחשוף את העסק שלהם לקהל רחב יותר. שיווק בדיגיטל הפך לערוץ פרסום מרכזי היכול לתת פתרון מושלם לבעלי עסקים רבים

מאת: 
זמן קריאה: 02:47 דק'

הגברת החשיפה לעסק בדיגיטל

שיווק דיגיטלי עבור בעלי מקצוע תמיד נחשב לפעולה מאתגרת במיוחד. הסיבה לכך היא, שבדרך כלל בעלי מקצוע פועלים באמצעות תקציב שיווק מוגבל, בהרבה מקרים אין חברה עם עובדים רבים שעומדת מאחוריהם, וגם היכולת שלהם לבצע ניסוי וטעיה בעולם השיווק היא מוגבלת מאוד. הוסיפו לכל זה את העובדה שחלק נכבד היום מבעלי מקצוע פשוט עסוקים בעבודה, לעיתים קרובות בעבודת כפיים, ואינם נגישים לשירותים שונים שמאפשרים להם לקבל חיווי אודות הצלחת התהליך השיווקי להם. כמו כן, לא מעט פעמים, בעלי מקצוע כאלו היו מעדיפים להשקיע את עיקר המשאבים שלה בעבודה עצמה ולא בניסיון לשפר את הנוכחות הדיגיטלית שלהם.

מה עושים במקרים כאלו? איך יכולים בעלי מקצוע לשווק את הפעילות שלהם ולהגיע לקהלי יעד חדשים, אשר זקוקים לשירותים שהם מציעים? במאמר הבא נציג 6 דרכים אפשריות כאלו:

פעולה מספר 1: לרכוש אתר מקודם היטב בגוגל

הקמה של אתר אינטרנט וקידום עמודי האתר השונים במנוע החיפוש של גוגל יכולה להיות פעולה מפרכת למדי. לא זאת בלבד שפעולה כזאת דורשת זמן, משאבים, ניסיון וכסף – בהרבה מקרים לא ניתן להבטיח תוצאות טובות שלה על רקע סביבת התחרות. הפתרון במקרים כאלו, הוא לרכוש אתר מוכן ומקודם בגוגל עבור  ביטויי מפתח שחשובים לבעל המקצוע. פעילות באמצעות אתר מוכן ומקודם יכולה לחסוך לא מעט מאמצים מבעל המקצוע ולאפשר לו למקד את המשאבים שברשותו במתן שירות ללקוחות.

עם זאת, רכישה של אתר אינטרנט היא גם רכישה של אחריות. בעל המקצוע ידרש במקרה זה לשלם באופן תקופתי על חידוש הדומיין ותעודת ה – SSL של האתר, לתחזק את האתר ולדאוג להמשיך ולקדם אותו במנועי החיפוש, לאבטח אותו מפני מתקפות סייבר שונות ועוד.

פעולה מספר 2: לשכור אתר מקודם

אפשרות שניה שעומדת לרשותו של בעל מקצוע שמעוניין להיות נוכח ברשת ולקבל פניות איכותיות של לקוחות פוטנציאליים היא לשכור אתר אינטרנט מקודם המאפשר קידום באינטרנט או לפחות לבצע פרסום בגוגל במדיות כאלו ואחרות. בתצורת ההתקשרות הזאת, האתר לא עובר לבעלותו של בעל המקצוע, והוא שוכר את השימוש בו לזמן מוגבל. בתקופה הזאת, מורשה בעל המקצוע לבצע שינויים שונים באתר, ולהציב את פרטי ההתקשרות עימו בטפסים השונים המיועדים ליצירת קשר עם הלקוחות הפוטנציאלייים.

היתרון הגדול בהתקשרות לצורך שכירות של אתר אינטרנט הוא היכולת ליהנות מן השירותים השונים שמציע אתר האינטרנט וכן להתאים אותו לצרכים של בעל המקצוע. עם זאת, לאורך זמן, אפשרות פעולה זו נחשבת ליקרה ביחס לאלטרנטיבות, ועדיין דורשת לא מעט משאבים בתחזוקה השוטפת של האתר.

פעולה מספר 3: לקנות לידים בלעדיים

עוד דרך שכדאי יהיה להזכיר בהקשר הזה של פעילות אונליין עבור בעלי מקצוע, היא רכישה של לידים איכותיים מספקי לידים שונים. באמצעות רכישה של רשימות לידים יכול בעל המקצוע להיות מפוקס על יצירת ההכנסה בעסק מבלי לעסוק בהקמה או תחזוקה של אתר אינטרנט. כמו כן, בכל שלב נתון יכול בעל המקצוע להפסיק את ההתקשרות אם הוא מרגיש שהלידים אינם איכותיים מספיק.

בעת ביצוע התקשרות כזאת, חשוב יהיה ששני הצדדים יגדירו כללים ברורים לגבי איכות הלידים, ובפרט מה נחשב לליד איכותי, מה נחשב לליד פסול, מה נדרש בעל המקצוע להראות לספק הלידים על מנת לאשר פסילה של לידים ועוד ועוד.

רכישת לידים משותפים

אפשרות אחת לרכוש לידים כאלו היא באמצעות קבלת רשימות לידים יעודיים. בפועל, זה אומר שבעל המקצוע מקבל בלעדיות על הלידים, ואלו אינם נמכרים במקביל לבעלי מקצוע אחרים. כאשר מובטחת בלעדיות כזאת, בדרך כלל הלידים יהיו יקרים יותר.

פעולה מספר 4: לקנות לידים משותפים

אפשרות אחרת לרכוש לידים היא באמצעות מנגנון לרכישה של לידים משותפים. לידים משותפים הם לידים הנשמרים ברשימות אשר מסופקות למספר בעלי מקצוע במקביל. בתצורה כזאת, הראשון אשר פונה אל הלקוח ומסכם איתו על התקשרות זוכה במימוש הליד. היתרון הגדול בתצורת העבודה הזאת הוא המחיר הנמוך, בדרך כלל, שאפשר להשיג עבור ליד. החיסרון הגדול הוא העובדה שחלק גדול מן הלידים שאליהם תפנו יציינו כי כבר סגרו מול בעל מקצוע אחר.

פעולה מספר 5: לפרסם בפייסבוק

אם יש לכם כבעלי מקצוע אתר אינטרנט עבור העסק, או אם אתם מסתפקים רק בקיום דף נחיתה – תוכלו לעשות שימוש במערכת הפרסום של פייסבוק על מנת להגיע אל קהל היעד הרלוונטי לשירותים שאתם כבעלי מקצוע מציעים. פייסבוק מציעה מערכת פרסום חכמה, שמאפשרת לכם לבנות קהלים בצורה מפולחת וממוקדת, ולשפר באופן דרמטי את שיעורי ההמרה של הקמפיינים השיווקיים שלכם. כמו כן, פייסבוק מאפשרת לכם לבחור קהלים שעבדו היטב עם הקמפיינים שלכם וליצור קהלים דומים, רחבים יותר, עם מאפיינים דומים.

פעולה מספר 6: לפרסם באינדקס בעלי מקצוע

רוצים להיות היכן שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם נמצאים? תמיד תוכלו לעשות שימוש באינדקסים של בעלי מקצוע המנוהלים ברשת האינטרנט. רבים מן הגולשים ברשת אשר מבקשים לקבל שירות מבעל מקצוע מסוים, מבצעים את החיפוש אחריו בפורטלים שונים אשר מאפשרים להם למיין, לסווג ולסנן בעלי מקצוע על פי מגוון של פרמטרים, כמו איזורי שירות, שעות פעילות, איכות הביקורות של גולשים אודות השירות שלהם ועוד. רבים מבעלי המקצוע בוחרים באופציה הזאת של פרסום תוך מתן שירות מצויין ללקוחות – פעולה שבמקרים רבים גוררת אחריה שילוב של תגובות אוהדות של הלקוחות וקידום המוניטין של בעל המקצוע בפורטל הספציפי.

 חבילות הפרסום של B144 מותאמות לבעלי עסקים ובעלי מקצוע הרוצים לשפר את הנוכחות שלהם בדיגיטל ולהגביר את המכירות דרך הדיגיטל. חבילות פרסום בגוגל המותאמות לפי תקציב, חבילות פרסום בפייסבוק המותאמות לפי קהל ועוד מגוון מוצרים ופתרונות פרסום בדיוק לעסקים

לצפייה בחבילות הפרסום בגוגל לחצו כאן >>>

לצפייה בחבילות הפרסום בפייסבוק לחצו כאן >>>

על כותב הכתבה: דניאל זריהן >>>


על כותב הכתבה:

דניאל זריהן

דניאל זריהן הוא מומחה לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי, ויועץ לקידום עסקים באינטרנט. לדניאל יותר מ-11 שנות ניסיון בתחומי ה-SEO (קידום אורגני) ופרסום בדיגיטל, שבמהלכן קידם באינטרנט מאות עסקים קטנים ובינוניים. B144 החלה בשיתוף פעולה עם דניאל זריהן, במטרה ללמד בעלי עסקים כיצד לקדם את עצמם ברשת.

כתבות נוספות בנושא
פרסום ושיווק דיגיטלי

 דילוג לתוכן