שלב אחרי שלב: כך תבנו דף נחיתה אפקטיבי לעסק
כל החלקים בפאזל החשוב ביותר שתבנו
תוכן עניינים; ניתן לדלג לתוכן הרלוונטי
יצירת דף נחיתה אפקטיבי זו אומנות של ממש – אבל כזו שבהחלט אפשר ללמוד. המדריך הזה יעזור לכם לייצר דף מקצועי וממוקד שאי אפשר לעמוד בפניו ותוכלו להשתמש בו לפרסום באינטרנט.
1. מעצבים את הכותרת
הכותרת היא מטבע הדברים הדבר החשוב ביותר ביצירת דף הנחיתה שלכם ולכן אנשים רבים משקיעים דווקא במשפט הקצר הזה הכי הרבה מחשבה. לא מעט מחקרים ניסו לבדוק מה הופך כותרת לאפקטיבית ומצאו כי הכותרות שנוגעות בבעיה כואבת של הלקוח ומציעות פתרון פשוט – הן בדרך כלל המצליחות ביותר.
בנוסף, כותרות שמכילות מספרים או מבטיחות תוצאות תוך פרק זמן מסוים ישכנעו בצורה טובה יותר את הלקוח לקבל את המוצר או השירות. גם עדות של לקוח בכותרת תצליח לשכנע ביעילות. אולם, הכותרת לבדה לא מספיקה. מומלץ לחבר אליה כותרת משנה שתסביר אותה יותר בפירוט ותחזק את המסר העיקרי.
איך תבטיחו תוצאות טובות בקידום העסק שלכם? התייעצו עם המומחים של B144
קחו דוגמה: אם אתם נניח מציעים שירותי ייעוץ לאנשים שחושבים לפתוח עסקים, כך כדאי לנסח את הכותרות:
כותרת ראשית: רוצה לפתוח עסק אבל הפחד משתק אותך? גלה איך להקים עסק משלך תוך 30 ימים
כותרת משנה: במשך 20 שנות ליווי בעלי עסקים, גיבשתי שיטה שתעזור לך לגייס הון התחלתי, לבנות תכנית עסקית ולהקים את העסק שחלמת עליו – בקלות.
2. מוסיפים תוכן משכנע
מתחת לכותרת יופיעו כמובן תכנים נוספים שיעזרו לשכנע את הגולשים לקבל את ההצעה. במקום לכתוב כמה פסקאות מסורבלות ומייגעות, הנה כמה כלים שיעזרו לשכנע ביעילות:
סרטון שיווקי
מעביר מסרים מורכבים בצורה קלילה ומהנה לצופה.
עדויות לקוח
המלצות של לקוחות קיימים על המוצר או השירות.
רשימה ממוספרת
מחקרים מראים שכולנו אוהבים רשימות כי הן מסדרות את המידע בצורה נוחה יותר לקריאה. נסו למנות רשימת יתרונות או תכונות ייחודיות של ההצעה.
שאלון אינטראקטיבי
הפרסומים הטובים ביותר הם אלו שמפעילים את הקהל. תוכלו להיעזר במומחים כדי לייצר שאלונים שינתחו את הצורך של הלקוח וימליצו לו על המוצר או השירות המתאים לו ביותר.
3. הנעה לפעולה
הדבר החשוב ביותר בדף הנחיתה הוא ההנעה לפעולה – זהו האזור שבו הגולש משאיר פרטים, מבצע רכישה, מוריד אפליקציה או מבצע כל פעולה אחרת שהגדרתם מראש. כל תהליך הפרסום באינטרנט מתבסס על דפי נחיתה איכותיים בין אם מדובר על פרסום בגוגל או לחילופין בפייסבוק או כל זירה דיגיטלית כזו או אחרת.
מומחים שחקרו את הנושא ממליצים לעצב כפתורים בצבעים שונים מאלו של שאר הדף – עדיף בגוונים בוהקים ובולטים כמו ירוק או כתום.
אם אתם מעצבים טופס השארת פרטים לדוגמה, מומלץ לנסח את הטקסט על הכפתור כך שלא יכלול רק מילה בנאלית כמו "שלח" אלא ידגיש שוב את הערך ללקוח. אפשר לדוגמה לנסח אותו כך: "אני רוצה ייעוץ בחינם", "רוצה לשמוע עוד", "גלו לי מהי ההטבה". עדיף לנסח את הפנייה כך שתתאים לגברים ולנשים כאחד.
בנוסף, חשוב שטופס הרכישה או השארת הפרטים יהיה מתומצת ככל הניתן. זאת מכיוון, שטופס ארוך עלול להבהיל אנשים ולגרום להם לאבד עניין. מומלץ לכלול רק שם וכתובת מייל או מספר טלפון – ולהסיר תאים לא רלוונטיים במידת האפשר.