מהיר ועצבני: הכירו את Reels – התשובה של אינסטגרם לטיקטוק!

המדריך המלא לפיצ'ר החדש של אינסטגרם, מה זה בעצם, מהם היתרונות שלו ורעיונות לסרטונים קצרים שגם אתם תוכלו לצלם ולערוך בעצמכם

מאת: 
אפריל 2021
זמן קריאה: 01:16 דק'

2021-04-04

https://www.b144biz.co.il/digital-marketing/instagram-advertising/reels-%d7%94%d7%aa%d7%a9%d7%95%d7%91%d7%94-%d7%a9%d7%9c-%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d-%d7%9c%d7%98%d7%99%d7%a7%d7%98%d7%95%d7%a7/

הכירו את Reels, דרך חדשה ומהנה להקליט סרטונים קצרצרים ומהירים בני 15-30 שניות עם מוזיקה, באינסטגרם. נשמע מוכר? אין ספק שזו התשובה של אינסטגרם לטיקטוק, כדי להישאר במרכז הבמה. לאלו מכם שמתקשים להשלים עם הרעיון הזה, אולי מעטים ממכם זוכרים שגם הסטוריז שכל כך מזוהים עם אינסטגרם היום, התחילו בכלל כפיצ'ר בסנאפשוט.

אז מה זה אינסטגרם Reels ואיך תוכלו לשלב אותם באסטרטגיית השיווק של העסק? בואו נתחיל.

אלו סרטונים מהירים, כיפיים ומעוררי מעורבות. בדיוק כמו בטיקטוק, מהיום גם באינסטגרם המשתמשים יכולים להקליט ולערוך קליפים קצרים, להתאים להם מוזיקה ולשתף אותם בסטוריז, בפיד, ובטאב הייעודי החדש של Reels בפרופיל המשתמש. תוכלו למצוא את האייקון של Reels בסרגל הניווט המרכזי של אינסטגרם וגם ב"Explore".

במה זה שונה מ-IGTV? בעיקר באווירה – הסרטונים של IGTV  הם "כבדים יותר" ומלאים בתוכן, בעוד הסרטונים של Reels קצרים, קצביים ומשעשעים. הבנתם את הרעיון, נכון?

איך לגרום לסרטון שצילמתי לקבל יותר חשיפה?

זה לא ברור לגמרי מהם החוקים של החשיפה, אבל נראה שהיא מושפעת ממי שאתם עוקבים אחריו, התוכן שאליו אתם מגיבים, והמיקום שממנו אתם גולשים. בכל אופן זה ברור שסרטון Reels יצליח ויזכה ליותר צפיות אם הוא כיפי, מעורר השראה, אם הוא עושה שימוש בכלי היצירה של אינסטגרם (אפקטים במצלמה או פילטרים) וכמובן – הוא מצולם בצורה אנכית (כלומר, לאורך ולא לרוחב) וכולל מוזיקה.

במקביל, אינסטגרם חשפה שתוכן שמשתפים מאפליקציות אחרות (במילים אחרות – מטיקטוק) יזכה לפחות חשיפה, אז ראו הוזהרתם.

רשתות חברתיות ממשיכות לצבור תאוצה והופכות לכלי מרכזי בשיווק העסק. זה הזמן להצטרף עם חבילת פרסום ממומן בפייסבוק בליווי המומחים של B144

טיפים לצילום נכון של סרטוני Reels:

  • תנו הצצה בסרטונים שהעלו אחרים, זה תמיד חשוב לקבל השראה לפני שקופצים למים.
  • תוכלו לשלב איזה מוזיקה שתרצו מתוך ספרייה ענקית של שירים ומנגינות
  • באופן דומה לטיקטוק, אם תצפו בסרטון עם שיר או פסקול שאתם אוהבים, אתם יכולים להקיש על המוזיקה ולבחור להשתמש בה בסרטון שלכם.
  • עומדים לרשותכם מספר גדול של כלי עריכה שימושיים, התחילו לחקור אותם: מונה ספירה לאחור, התאמת מהירות הקליפ, חיתוך הקליפ ועריכה שלו, וגם ספריית אפקטים רחבה.
  • כדי ליצור סרטון Reel אתם יכולים ליצור סרטון קיים וערוך מספריית הוידאו במכשיר שלכם או לצלם במקום.
  • אחרי שהגעתם לתוצאה הרצויה, תוכלו להוסיף ציורים, טקסט או מדבקות להוספה.

איזה סרטונים אפשר להעלות?

זה הזמן שלכם לגלות יצירתיות וליצור תוכן משלכם. וודאי כבר צפיתם בבלוגרים של מזון מכינים עוגה ב-30 שניות בסרטוני ה-reels שלהם. אבל לא רק הם יכולים להיות חלק מהחגיגה, כל עסק יכול להשתלב. המוזיקה, הקצב, האפקטים – הם כולם הופכים כל תוכן כמעט לאטרקטיבי. אז מה אתם יכולים לצלם?

B144 עסקים
פתרונות פרסום דיגיטליים

כתבות נוספות בנושא
פרסום באינסטגרם

 דילוג לתוכן