ארבע דרכים לגיוס לידים לעסק
לקוחות הם בלון החמצן וקו החיים של כל עסק. כדי לגייס לקוחות, צריך להגיע אליהם וכדי להגיע אליהם, צריך את פרטי הקשר שלהם. איך משיגים אותם?
תוכן עניינים; ניתן לדלג לתוכן הרלוונטי
מהו ליד ?
ליד מהמילה האנגלית lead הוא אדם או עסק (אם אתה מוכר לעסקים) שיש לו או להם עניין במוצר או בשרות שלך.
האתגר הגדול שלך, כבעל עסק, הוא לאסוף כמה שיותר לידים כאלה, לפנות אליהם בצורה מוצלחת ולהפוך אותם ללקוחות.
יש המון דרכים לגייס לידים, וברשת, הגיוס הזה נעשה לא מעט באמצעות דפי נחיתה שמטרתם אחת:
לגרום לגולש לתת לך את הפרטים שלו.
אז איך מביאים גולשים לקוחות בכוח להגיע לדף הנחיתה שלך, ואיך גורמים להם למלא את הפרטים שלהם ולשלוח אותם?
הנה כאמור ארבע דרכים בדוקות:
קח ותן
רוצה לדעת איך ל… ב… צעדים קלים?
קח בחינם את הספר שלי, שמדבר בדיוק על זה. מלא כאן את הפרטים שלך, בבקשה.
קח ותן עובד מצוין, כאשר יש לכם מה להעניק ללקוח שלכם בתמורה לפרטים שלו.
זה יכול להיות ספר מקוון, אלה יכולים להיות 10% הנחה על הקניה הראשונה שלו באתר: העיקר שההצעה תהיה קלה להבנה, רלוונטית ועניינית.
מפגשים מקצועיים וירטואליים
היום אתם יכולים ליצור webinar כמעט בכול נושא ובכלום כסף וזמן.
סמינר מקוון שבו יש מומחה שמספר על מוצר חדש, שרות או טרנד ועונה על שאלות הגולשים ימשוך לא מעט נרשמים.
ונרשמים הם לידים אנשים שאתם יכולים אחר כך לדוור אליהם הצעות שיווקיות שונות, למשל.
סרטונים שיווקיים
צרו סרטון אינפורמטיבי טוב, כזה שפותר בעיות ושימו אותו באתר שלכם או ביו טיוב.
נצלו אותו כדי להביא גולשים לפנות אליכם כאל בעלי מקצוע בתחום או לפחות כדי שיצטרפו לערוץ היו טיוב שלכם.
מומחי שיווק של B144 מספרים: כך יוצרים סרטון תדמית מוצלח
צרו דף נחיתה טוב
מה זה אומר?
עמוד נחיתה טוב חייב להיות אינפורמטיבי אבל לא חופר .
הוא חייב שיהיה בו מידע רלוונטי ללקוחות שלכם, הצעה וסיבה שבגינן ימלאו את הפרטים בטופס יצירת הקשר שבו.
עצבו את דף הנחיתה היכול לשמש לפרסום בגוגל או בדיגיטל, בצורה נעימה לעין, מעוררת אמון וקלה להבנה ושימוש.
אל תנתקו לחלוטין את דף הנחיתה מהאתר שלכם: אפשרו ללקוח שלכם בכל מקרה להגיע לאתר ולקבל עוד מידע, אם הוא צריך אותו.
ולסיום, אל תשכחו להודות ללקוח שלכם עבור מילוי הפרטים שלו הציעו לו אפילו קופון קטן או מתנה, אם אתם יכולים.