רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

אתר אינטרנט הוא כרטיס הביקור שלכם

כמו כל שרות אחר שאתם מזמינים עבור העסק שלכם, כל מוצר או תוכנית, אתר אינטרנט טוב חייב להתאים לצרכים שלכם. קיימים מספר פונקציות ופיצ'רים בסיסיים שחייבים להיות באתר אינטרנט, ורצוי מאוד להכיר אותם.

2013-06-26

https://www.b144biz.co.il/%d7%98%d7%99%d7%a4%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%a2%d7%a1%d7%a7%d7%99%d7%9d/%d7%99%d7%99%d7%a2%d7%95%d7%a5-%d7%a2%d7%a1%d7%a7%d7%99/%d7%90%d7%aa%d7%a8-%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%98%d7%a8%d7%a0%d7%98-%d7%94%d7%95%d7%90-%d7%9b%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%a1-%d7%94%d7%91%d7%99%d7%a7%d7%95%d7%a8-%d7%a9%d7%9c%d7%9b%d7%9d/

מאת: | זמן קריאה: 01:24 דק' | יוני 2013 | מערכת B144 דיגיטל |

  • אתר אינטרנט הוא כרטיס הביקור שלכם

    אתר אינטרנט של עסק הוא קודם כל כרטיס ביקור. הוא חייב להכיל פרטים על אודות החברה או העסק שלכם, מעט על ההסטוריה שלכם ועל המומחיות שלכם. בנוסף, חייבים להיות באתר האינטרנט פרטים עדכניים ליצירת קשר רצוי עם אדם בשר ודם ולא סתם מרכזיה , ואם הדברים רלוונטיים, אזי מפה ושעות פתיחה.

    זכרו שאתר האינטרנט שלכם נצפה ונקרא לא רק על ידי לקוחות פוטנציאליים, אלא גם על ידי ספקים חדשים וותיקים: כאשר ספק רוצה להעריך את יכולות הלקוחות שלו, הוא מחפש כל פרט עליהם. הדבר נכון במיוחד אם אתם מייצגים חברות אחרות ומפרסמים עובדה זו ודאו שאתר האינטרנט שלכם מכובד וראוי לסוכנויות שקיבלתם. מראה אתר האינטרנט, טיב השפה בה הוא כתוב והתוכן שהוא מציג, חשובים מאוד. לא, זה לא מה שיקבע אם תקבלו אשראי, אבל זה יועיל.

    חישבו כמה פעמים נכנסתם אתם לאתר אינטנרט שהיה כתוב רע או מעוצב ברישול, ועדיין שמחתם לעשות עסקים עם בעלי העסק? תנו לנו להמר: לא הרבה. זיכרו: הנראות של האתר היא המוניטין שלכם!

    מלבד אודות וצור קשר , מה עוד רצוי שיהיה באתר אינטרנט?

    כאן אנחנו נכנסים לאפיון צרכיו של כל עסק, בהתאם לתחום העיסוק שלו. ייתכן וחלק מהדברים לא יהיו רלוונטיים לעסק שלכם, אבל אם אתם מתכננים בניית אתר אינטרנט נסו להשליך מהדברים הבאים למקרה שלכם.

    קטלוג מוצרים כמובן, שאם אתם מוכרים מוצרים או שרותים, רצוי לפרט על אודותיהם כמה שניתן. זאת, גם אם אתם לא מקימים חנות מקוונת או מחזיקים קטלוג מוצרים מלא באתר.

    רשימת לקוחות וגם המלצות. חלק חשוב מאוד בבניית התדמית שלכם.

    הצגה ויזואלית של העסק עצמו אם באמצעות סרטון תדמית קצר או באמצעות תמונות טובות חשובה מאוד.

    תמונות אנשים באתר האינטרנט – תמונות טובות של חברי הצוות ולא רק של ההנהלה, חשובות גם כן. כמה פעמים יוצא ללקוח לדבר עם המנכ ל? לא חשוב יותר שידע מאתר האינטרנט, איך נראה איש המכירות שיגיע אליו, המרכזנית שעונה לשיחתו או איש השרות? זה חשוב חשוב מאוד מאוד.

    תמונות פעילות – אגב גלריות, באתרי תדמית נהוג לשלב היום גלריות של צילומים לא רק של החברה, אלא גם של פרוייקטים שלה, פעילויות שונות והתרחשויות. לרוב דברים אלה הם חלק מ 'יומן רשת ' או 'בלוג ' שתורם גם לקידום האתר במנועי חיפוש.

    עדיין אין לכם אתר? הזמינו כאן חבילה משתלמת במיוחד לבניית אתר אינטרנט חדש לעסק שלכם >>>

    האם כדאי לשלב מוזיקה ו 'פירוטכניקה ' אחרת באתר האינטרנט?

    לא. אל תעשו שום דבר שעלול להסיט את תשומת הלב של הגולש הלקוח-בכח שלכם מהמסר שאתם רוצים להעביר. עצבו את אתר האינטרנט בצורה פשוטה ונקיה ככל האפשר (זה הכיוון הנפוץ באמצע 2013), עם תפריטים קלים לניווט ותוכן קל לקריאה. השאירו את תשומת הלב של הגולש ממוקדת בתכנים השיווקיים שבאתר האינטרנט ותנו לו את האפשרות ליצור אתכם קשר מיידי ככל האפשר.

    אפשר ליצור תדמית באינטרנט, ועיקר השימוש באתרי אינטרנט הוא ביצירת קשר והפיכת גלישה באתר למכירה. תכננו את האתר ובנו אותו בהתאם לכך.

  • דילוג לתוכן