בשורה התחתונה: איך תגרמו למודעת הפייסבוק שלכם להיחשף לכמה שיותר גולשים?

בתוך ים המודעות הממומנות של פייסבוק, מה יהפוך את המודעה שלכם לבולטת ומעניינת במיוחד מול המתחרים?

מאת: 
זמן קריאה: 0:57 דק

פייסבוק היא מזמן כבר לא רשת חברתית תמימה שבה כולנו רק משתפים רגעים אינטימיים עם חברים. הפיד של כולנו מוצף במודעות ממומנות בפייסבוק, כולן מנסות ללכוד את תשומת לבנו ולגרום לנו לעצור לרגע, לקרוא, להביט, להקליק או לעשות לייק ושיתוף. אם כבר משקיעים כסף בקידום המודעה, איך אפשר לגרום לה לעניין, לסקרן ולהיחשף ליותר גולשים?

 

 

רוצים מודעת פייסבוק שאי אפשר להתעלם ממנה? פנו למומחים של B144

 

1. חיים בסרט

העלאת סרטון לעסק היא הדרך הטובה ביותר להשיג את תשומת הלב של הגולשים, נסו והיווכחו!

 

2. צחוקים איתכם!

מודעות שמכילות הומור הן בעלות פוטנציאל ויראלי ומעוררות מעורבות של הגולשים.

 

3. מחוץ לקופסא

אל תלכו על ה'מובן מאליו'. הפתיעו! לדוגמה: צלמו את המוצר בסביבה יוצאת דופן.

 

4. בינינו…

כשהפוסט שלכם מגיע מהמקום האישי, הוא מעניין יותר וזוכה לשיתופים ולייקים.

 

5. מעורב ירושלמי

צרו מעורבות!

שאלו שאלה, הבטיחו פרס על תשובה מקורית ועודדו את הקהל לתייג חברים.

 

B144 עסקים
פתרונות פרסום דיגיטליים

כתבות נוספות בנושא
קידום ממומן בפייסבוק

 דילוג לתוכן