קידום בפייסבוק – עשירייה: כך תבנו אסטרטגיה ל-10,000 לייקים
יעד של עשרת אלפים לייקים אמיתיים לדף העסקי החדש נשמע לכם גבוה? זהו שלא

תוכן עניינים; ניתן לדלג לתוכן הרלוונטי
- 1 קידום בפייסבוק ואופטימיזציה לדף הפייסבוק העסקי
- 2 השתמשו גם בפרופיל האישי
- 3 כפתור ״לייק״ באתר שלכם
- 4 תוכן עשיר ואיכותי תורם ישירות לנושא קידום בפייסבוק
- 5 רוצים דף פייסבוק עסקי שיטיס לכם את הלייקים למעלה? המומחים של B144 כאן
- 6 תמונות, וידאו ורגשות
- 7 תמריצים לגולשים
- 8 קידום בפייסבוק – העמוד ותכניו
- 9 Facebook Ads
כולנו מסכימים כי כמות הלייקים בעמוד שלכם היא מדד חשוב – לפופולאריות שלכם, לאמון הקהל במותג שלכם, וליכולת שלכם להגדיל את קהל הלקוחות הפוטנציאלי. בואו נבין, צעד אחר צעד, איך להגיע מ-0 ל-10,000 אוהדים בדף הפייסבוק
קידום בפייסבוק ואופטימיזציה לדף הפייסבוק העסקי
אחרי שפתחתם דף פייסבוק עסקי, יש לבצע אופטימיזציה הכוללת, בין היתר: בחירת שם ידידותי וזכיר, כתיבת תיאור קצר של העסק, מתן מידע רלוונטי (פרטי התקשרות, הוראות הגעה, שעות פתיחה, לינק לאתר) וכמובן מעל לכל – שיתוף תוכן מעניין, איכותי ורלוונטי לקהל היעד שלכם. זכרו, קידום בפייסבוק קודם כל מתחיל באופטימיזציה נכונה לעמוד שלכם.
השתמשו גם בפרופיל האישי
אחרי שהעליתם פוסט בעמוד העסקי, שתפו אותו גם בעמוד הפרטי. סביר להניח כי אנשים ברשימת החברים שלכם יעשו לייק לפוסט ואף ישתפו אותו, יגדילו את ה-engegament של הפוסט וכתוצאה מכך, פייסבוק יחשוף את הפוסט לאנשים נוספים (באופן אורגני). בנוסף, הזמינו את חברי הפייסבוק שלכם לעשות לייק לעמוד העסקי שלכם, וחזרו על כך מדי פעם לריענון, פעולות אלו אמנם פשוטות אך יכולות לעשות הבדל משמעותי בכל נושא קידום בפייסבוק של העמוד שלכם.
פנו לחברים שלכם בפייסבוק, זה עובד (צילום: shutterstock)
כפתור ״לייק״ באתר שלכם
זוהי דרך מצוינת לקשר בין האתר שלכם לדף הפייסבוק שלכם ולחזק את התדמית העסקית. בנוסף, זוהי אחת מהדרכים היעילות ביותר להשיג לייקים לפייסבוק בצורה אורגנית. תוכלו גם להשתמש בחלון קופץ (פופ-אפ) לגולשים חדשים באתר ולהציע להם לעשות לייק גם לעמוד הפייסבוק שלכם.
תוכן עשיר ואיכותי תורם ישירות לנושא קידום בפייסבוק
אם פרסמתם לינק לאתר שלכם בדף הפייסבוק, זה לא מספיק. אנשים שרואים כותרת ותמונה בטיימליין שלהם לא יבחרו לעשות לייק, סביר להניח, היות וזה לא מעניק להם שום ערך אמיתי (זה המקום לזכור כי הגולש הממוצע נחשף לעשרות ומאות פוסטים ברשתות חברתיות מדי יום). אולם, אם הם רואים תוכן איכותי, קל לקריאה וידידותי (כמו פוסט עם רשימה למשל), הסיכוי שהם ילחצו על לייק גבוה יותר מכיוון שהם קוראים דבר מה שימושי עבורם, מבלי שהם צריכים לעזוב את אזור הטיימליין שלהם.
רוצים דף פייסבוק עסקי שיטיס לכם את הלייקים למעלה? המומחים של B144 כאן
תמונות, וידאו ורגשות
תמונות, וידאו, אינפוגרפיקה, טבלאות וכו׳ – סוג זה של תוכן המגיע במקביל לטקסטים חד משמעית מקבל יותר לייקים ושיתופים. למה? כי המוח האנושי קולט טוב יותר תוכן ויזואלי מאשר טקסטואלי. קל לנו יותר להבין מסרים באמצעות תמונה מאשר לקרוא טקסטים ארוכים.
תמריצים לגולשים
פרסמו עדכונים, קופונים והטבות, תחרויות לגולשים וכל תוכן אחר שמהווה תמריץ לאוהדים פוטנציאלים להיכנס לדף הפייסבוק שלכם ולעשות לייק. על התוכן לענות על השאלה ״למה כדאי לי לעקוב אחרי העמוד הזה?״
תנו לתמונות לדבר על העסק (צילום: shutterstock)
קידום בפייסבוק – העמוד ותכניו
העמוד שלכם לא יקדם את עצמו, אלא זו אחריותכם. קידום בפייסבוק הוא תהליך אקטיבי בו צריך ליצור פעולות שונות ושיטות אחרונות עלמנת שהעמוד יקודם בפועל. כדי לצבור יותר לייקים, יש להשקיע: לקדם את עמוד הפייסבוק העסקי שלכם ברשתות חברתיות אחרות (גוגל+, pinterest, אינסטגרם וכו׳), לקדם אותו בניוזלטר שאתם מוציאים לרשימות תפוצה ללקוחות, לקדם אותו באמצעות לינק בחתימת המייל שלכם ועוד.
Facebook Ads
פייסבוק מציעה פלטפורמה בה ניתן להגדיל את מעגל האוהדים באמצעות: קידום העמוד שלכם, קידום הפוסטים, איסוף לידים, הגברת המודעות והשיח סביב המותג שלכם ומגוון פעולות נוספות. התהליך די פשוט וקל להבנה – בחירת עמוד, בחירת מטרה, בחירת קהל יעד (באמצעות טירגוט) וקביעת תקציב יומי. עלות הקמפיין תלויה במספר משתנים. אך כדי ליצור קמפיין יעיל, יש להריץ קמפיין ניסיוני קודם לכן, ולבצע לו אופטימיזציה לעתים תכופות עד להשגת התוצאות הרצויות.