רוצה לפרסם חינם את העסק שלך ב B144? להוספה >

פרסום ממוקד של בעלי מקצוע ועסקים קטנים באינטרנט

היום כאשר מחפשים בעל מקצוע, יודעים שניתן לגשת למחשב או לטלפון הנייד ולחפש בעלי מקצוע ולקבל תוצאות רלוונטיות. דניאל זריהן, מומחה קידום אתרים ושיווק בדיגיטל, מסביר איך מפרסמים נכון בעלי מקצוע ועסקים

2021-04-11

https://www.b144biz.co.il/digital-marketing/google-ads-and-ppc/advertising-for-professional/

מאת: | זמן קריאה: 02:31 דק' | אפריל 2021 | מערכת B144 דיגיטל |

  • אם אתם בעלי מקצוע או מנהלים של עסק קטן, אתם ודאי מודעים לעובדה שאחד האתגרים הגדולים בניהול עסק הוא לייצר תנועה איכותית של גולשים חדשים לאתר העסק. כאשר אל אתר העסק מגיעה תנועה של גולשים שמביעים עניין במוצר או השירות שבית העסק מספק, והם נמצאים ברמת בשלות גבוהה להתקשרות עם בית העסק, קל הרבה יותר לבצע מכירה עם השקעת משאבים נמוכה יחסית מצד העסק או בעל המקצוע.

    פרסום עסקים קטנים ובעלי מקצוע ברשת

    עם זאת, תנועה לא רלוונטית של גולשים עלולה לייצר נזק ממשי לעסק קטן או לבעל מקצוע, שכן לא רק שיצירת תנועה כזו מבזבזת את תקציב השיווק של העסק במקומות לא נכונים ומותירה את בית העסק עם תקציב מופחת להשקעה במקומות הרלוונטיים, אלא שתנועה לא רלוונטית של גולשים עלולה להעסיק את גורמי המקצוע ונותני השירותים בעסק הקטן לשווא.

    אחד מן האפיקים שבהם יכולים לעשות שימוש בעלי מקצוע ומנהלי עסקים קטנים על מנת להזרים תנועה איכותית של גולשים לעסק הוא ערוץ הקידום הממומן בגוגל, שיאפשר להם להציג מודעות ממומנות עבור חיפושים רלוונטיים של גולשים במנוע החיפוש.

    מהם היתרונות שיכול לספק קידום ממומן בגוגל לעסקים קטנים?

    להטמעה של תהליך קידום ממומן בעסק קטן או עבור בעל מקצוע יש כמה וכמה יתרונות מרכזיים:

    1. מיידיות בפרסום

    בניגוד לתהליך קידום אורגני שמטרתו לשפר את הנראות של עמודי האתר בדפי תוצאות החיפוש, פרסום בגוגל הוא מיידי. זה אומר שבטווח זמן של שעות תוכלו להקים קמפיין, למקד את המודעות עבור קהל יעד רלוונטי, להגדיר מילות מפתח וסוגי התאמות, לבחור את הפלטפורמה שבה תוצגנה המודעות ולצאת לדרך.

    2. שליטה על קצב הפניות

    תהליך קידום ממומן יכול לאפשר לבעל מקצוע או למנהל של עסק קטן לשלוט בזרם הפניות המגיעות לאתר בעקבות הקמפיין. מדוע הנושא הזה הוא חשוב? בעיקר משום שלעסק קטן לא תמיד קיימים המשאבים להשיב לפניות של גולשים מתעניינים במקביל לעבודה השוטפת. כאשר מדובר בבעל מקצוע, שאת רוב היום מבלה בעבודה כאשר הוא מנותק מן הזירה הדיגיטלית, הדבר נכון אף יותר.

    לכן, במקרים רבים, בוחרים בעלי מקצוע למלא מכסות של לקוחות ולשריין עבודות לפרקי זמן נתונים, ואז להשהות את הקמפיין עד לירידה בעומס העבודה. בערוצים אחרים, בהם לא ניתן לשלוט בפועל על קצב הגולשים, נאלץ בית עסק לבצע אחד מן השניים: להשקיע משאבים בחזרה אל כל פונה ופונה, מה שיגדיל את ההוצאות של בית העסק, או להתעלם מפניות, מה שעלול לפגוע בדירוגים של בית העסק ולייצר גם ביקורות שליליות.

    3. מיקוד בקהל יעד רלוונטי

    פרסום בגוגל יכול לאפשר לעסקים ולבעלי מקצוע למקד את הפניה שלהם לקהל היעד הרלוונטי בלבד, באמצעות הגדרה חכמה של מילות המפתח לחיפוש. שקלול פרמטרים כמו נפח החיפוש של ביטוי מפתח, האם עומדת מאחוריו כוונת רכישה אמיתית, רמת התחרות על מילת המפתח הזו, וההתאמה של מילת המפתח לשירותים שמספק בפועל בית העסק – כל אלו מאפשרים לבית העסק להגיע לקהל היעד הרלוונטי בלבד לעסק.

    כמו כן, הפרסום בגוגל מאפשר לבעלי עסקים להגדיר במסגרת הקמפיין מילות מפתח שליליות, שעבורן הוא אינו מעוניין להציג את המודעות שלו במנוע החיפוש. בצורה כזו, הוא יכול להימנע מפניה של גולשים לא רלוונטיים לשירותים אשר העסק מספק באופן שוטף.

    חשוב יהיה לזכור כי ערוץ הקידום הממומן בגוגל מלכתחילה מתמקד בגולשים אשר מתעניינים בתחום בו אתם כבעלי עסק מציעים שירותים, ומאפשר לכם הצגת הצעה שיווקית רלוונטית עבורם בזמן ובמקום שנוח להם להם – כלומר, בזמן החיפוש עצמו.

    4. אין צורך בהשקעה גדולה בתשתית

    באמצעות מיקוד העסק בקידום ממומן, יכול העסק לקדם את עמודי האתר שלו גם בלי השקעה מסיבית בתוכן, אופטימיזציה, קישורים, חווית משתמש ורמת גימור מצויינת של האתר. כדי לייצר קמפיין קידום ממומן מוצלח, יכולה להספיק גם השקעה בבנייה של דף נחיתה מרשים, עם מסרים נכונים ועיצוב מקצועי.

    הפרסום בגוגל מתאים לעסקים חדשים

    אם אתם נמצאים בשלבי ההקמה של עסק חדש, או בעלי מקצוע עם רזומה דל יחסית, יהיה לכם קשה הרבה יותר לקדם את עמודי האתר שלכם בצורה אורגנית. כאן בא לעזרתכם תהליך הפרסום בגוגל: באמצעות השקעה לא גדולה מידי, תוכלו להזרים לקוחות פוטנציאליים אל בית העסק, אפילו אם התשתיות שלכם נמצאות עוד בשלבי הקמה ועדכון מתמיד.

    פרסום בגוגל מאפשר מדידה מדוייקת

    הפרסום בגוגל מאפשר מדידה מדויקת של הערך מהלקוח

    אחד היתרונות הגדולים שמספק תהליך הקידום הממומן בגוגל הוא היכולת למדוד בצורה מדויקת את אפקטיביות הקמפיין. מאחר שגוגל מספקת שקיפות מלאה לגבי התמחור של ההקלקות השונות, ומאחר שאתם כבעלי העסק יודעים מהם שיעורי הסגירה שלכם מול הלקוחות, תוכלו בפועל לחשב מהי העלות של גיוס לקוח חדש והאם הוא רווחי מבחינתכם.

    בצורה כזו, תוכלו להטמיע תהליכי שיפור מתמידים על מנת לצמצם את העלות הממוצעת לגיוס לקוח, וכן הגדלת ההכנסות ממנו.

     

    חבילות הפרסום של B144 דיגיטל מותאמת לבעלי עסקים הרוצים להגביר את הנוכחות של העסק שלהם בזירה הדיגיטלית. B144 מציעה מגוון חבילות פרסום בגוגל, פייסבוק ועוד מגוון שירותים ומוצרים לבעלי עסקים המתאימים לתקופת המשבר ולתקופת החזרה לשגרה.

     

    על כותב הכתבה: דניאל זריהן >>>


    על כותב הכתבה:

    דניאל זריהן

    דניאל זריהן הוא מומחה לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי, ויועץ לקידום עסקים באינטרנט. לדניאל יותר מ-11 שנות ניסיון בתחומי ה-SEO (קידום אורגני) ופרסום בדיגיטל, שבמהלכן קידם באינטרנט מאות עסקים קטנים ובינוניים. B144 החלה בשיתוף פעולה עם דניאל זריהן, במטרה ללמד בעלי עסקים כיצד לקדם את עצמם ברשת.

  • דילוג לתוכן