הסיבות האמיתיות שכל עסק חייב לפרסם בגוגל
בעלי עסקים הרוצים להגביר את החשיפה של העסק שלהם חייבים להתחיל לפרסם בדיגיטל. פרסום בגוגל הוא אחד הערוצים המרכזיים והמשתלמים ביותר
תוכן עניינים; ניתן לדלג לתוכן הרלוונטי
עסקים חדשים כמו גם עסקים ותיקים, משקיעים בפרסום של המוצרים או השירותים שבית העסק מספק, כדי להגביר את המודעות של קהל היעד והצרכנים לקיומו של העסק. תדירות ועצימות הפרסום תלויים בלא מעט משתנים, ובהם סביבת התחרות שבה העסק פועל, קיבולת השירותים שמסוגל העסק לספק, הביקוש בקרב הצרכנים לשירותים או המוצרים המסופקים ועוד.
אחד מערוצי השיווק המשמעותיים ביותר שעומדים לרשות בתי עסק רבים הוא הפרסום בגוגל. בתצורת השיווק הזאת, משלמים בתי עסק עבור הזכות להציג מודעה בדפי תוצאות החיפוש, כאשר גולשים מבצעים שאילתות רלוונטיות, שעונות לקריטריונים שהוגדרו מראש.
אל מול ערוצי שיווק דיגיטליים אחרים, נחשב הפרסום בגוגל לאחד מן הערוצים האקטיביים ביותר. במאמר הזה ננסה להציג 5 סיבות לכך.
בעזרת B144 תוכלו להתחיל לפרסם את העסק שלכם בערוצי פרסום נרחבים ובפרט בגוגל. רוצים לקבל ייעוץ מהמומחים שלנו? היכנסו לחבילות הפרסום שלנו >>>
סיבה מספר 1: באמצעות פרסום בגוגל תמצאו לקוחות בזמן שהם מחפשים אתכם
אחד העקרונות החשובים ביותר בשיווק הוא להכות על הברזל בעודו חם. כאשר גולש מחפש את המוצרים או השירותים שאתם מספקים באופן שוטף, קל הרבה יותר למכור לו. שיעורי ההמרה של גולשים המגיעים מתנועת חיפוש יזומה גבוהים בדרך כלל, בעשרות אחוזים מאשר בערוצי פרסום אחרים, מבוססים שיווק בדחיפה.
גולשים אשר מבצעים חיפוש במנועי החיפוש השונים הם גולשים בשלים יותר לבצע התקשרות מול בית העסק, ועצם ביצוע החיפוש יכול ללמד לא מעט על הצורך של הגולשים האלו ועל כוונת החיפוש שלהם. כך, יכול בית עסק לפעול להתאמת המסרים השיווקים שלו ואסטרטגיית התוכן שלו לצרכים של הגולשים בצורה הרבה יותר הדוקה ומדויקת.
סיבה מספר 2: פרסום בגוגל מאפשר מיקוד בקהל היעד הרלוונטי בלבד
אחת מתופעות הלוואי שאותה חווים בעלי עסקים רבים במהלך כמעט כל קמפיין שיווקי הוא פניה של גולשים ברמת בשלות נמוכה לבצע התקשרות מול בית העסק. גולשים כאלו בדרך כלל מצויידים בשאלות לא רלוונטיות, אינם מבינים כיצד השירותים של בית העסק יכולים לסייע להם, וגוזלים זמן יקר ומשאבים רבים מנציגי שירות הלקוחות של החברה.
לכן, אחת הפעולות החשובות שיש לבצע בכל קמפיין שיווקי כזה, היא מיקוד ודיוק קהל היעד. אחד היתרונות המשמעותיים של הפרסום בגוגל, הוא שהפלטפורמה הזו מציעה יכולות דיוק ומיקוד של קהל היעד. באמצעות הגדרת סוגי התאמות שונים לשאילתת החיפוש של המשתמשים וכן שימוש במילות מפתח שליליות, יכולים בעלי קמפיינים בגוגל לא רק לטרגט קהל יעד רלוונטי, אלא גם לנפות קהל יעד שהמסרים השיווקיים לא מיועדים עבורו.
סיבה מספר 3: פרסום בגוגל הוא מיידי
סיבה נוספת שבגללה כדאי יהיה לכם לבחור בפלטפורמת הפרסום של גוגל, הוא שהגדרת הקמפיין ותחילת הביצוע שלו מתאפשרות באופן מיידי. בניגוד לערוצי שיווק אחרים, כמו קידום אורגני במנועי החיפוש השונים, שמתאפיינים בפרק זמן ממושך ובביצוע הפעולות וההתאמות הנדרשות על מנת להתחיל ולראות תוצאות ראשוניות, הקמה של קמפיין בגוגל יכולה להימשך מספר דקות או שעות, שלאחריהן כבר תוכלו לראות תנועה של גולשים לאתר.
לעסקים חדשים או עסקים שזקוקים להכנסות באופן מיידי, תצורת העבודה הזאת טובה במיוחד. חשוב יהיה לזכור כי לא לכל עסק עומדת האפשרות לספוג חודשים ארוכים ללא הכנסות. כמו כן, במקרים מסוימים, עסקים ותיקים מנסים להשיק כפיילוט שירות או מוצר חדש, ומעוניינים לראות מה תהיה התגובה של קהל היעד באופן מייד, וזאת על מנת לערוך את ההתאמות הנדרשות למוצר או השירות. גם במקרה הזה, פלטפורמת הפרסום של גוגל יכולה להיות פתרון מעולה בהקשר הזה.
סיבה מספר 4: פרסום בגוגל מאפשר שליטה על קצב המבקרים באתר
מי שמעולם לא ניהל עסק, יכול בטעות לחשוב כי ככל שמגיעים מבקרים רבים יותר לאתר, כך העסק נמצא במצב טב יותר. אולם בפועל, הדברים לא עובדים ככה. לכל עסק, בתצורה הנוכחית שלו, יש נקודת אופטימום. מספר לקוחות שהוא יכול לשרת במקביל בלי להגדיל את מצב העובדים, מלאי הסחורה שלו, או מספר הספקים איתם הוא עובד.
לא תמיד עסקים מעוניינים להרחיב את השירותים שלהם אל מעבר לקיבולת הנוכחית שלהם, מאוסף של סיבות. הברירה במקרים האלו היא פשוטה: או שבית העסק מתחיל לספק שירות פחותאיכותי ללקוחות הקיימים, או שהוא מפחית באופן ניכר את החשיפה של אתר האינטרנט של העסק לגולשים ולקוחות פוטנציאליים.
פלטפורמת הפרסום של גוגל מאפשרת לכם לקבל שליטה על קצב כניסת הגולשים לאתר. תוכלו להשהות את הקמפיין בכל עת, לקבוע את פרקי הזמן שבהם הקמפיין פעיל (למשל, בשעות הפעילות של העסק) ולדאוג לסנכרון מלא בין מועדי החשיפה של העסק לגולים שונים, והשעות בהן מסופק שירות הלקוחות של העסק.
סיבה מספר 5: פרסום בגוגל לא מצריך נקודת פתיחה חזקה במיוחד
אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של הפרסום בגוגל, הוא שזה מאפשר גם לעסקים שאינם מנהלים אתר אינטרנט חזק, שיש בו תוכן רב ומשמעותי, שעבר אופטימיזציה למנועי החיפוש השונים, להגדיל את החשיפה שלהם לקהל היעד הרלוונטי.
בעוד שבקידום אורגני כמעט כל אספקט המעיד על הסמכות והמהימנות של האתר הוא חשוב, כולל הותק של האתר, מספר עמודי התוכן שבו, היקף התוכן, הקישורים המפנים אליו מעמודים אחרים, איכות הקישורים הפנימיים, חווית השימוש באתר וכן הימצאות תוכן רזה באתר (עלול לפגוע בקידום), הרי שבקידום ממומן מספיק גם דף נחיתה מושקע ואיכותי, כדי לצאת לדרך.
העובדה הזאת, יכולה לחסוך לא מעט השקעת משאבים עבור עסקים קטנים, שמעוניינים לצאת לדרך ולהגדיל את המכירות בעסק, כמה שיותר מהר.
צוות B144 דיגיטל מאפשרת לבחור חבילות פרסום שונות לעסק לפי תקציב ידוע מראש עם ליווי מסודר של המומחים שלנו. רוצים להתחיל לפרסם בצורה אחראית מבלי לבזבז תקציב מיותר? ביחרו עכשיו את חבילת הפרסום המתאימה לכם ואנו ניצור איתכם קשר >>>
על כותב הכתבה:
דניאל זריהן הוא מומחה לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי, ויועץ לקידום עסקים באינטרנט. לדניאל יותר מ-11 שנות ניסיון בתחומי ה-SEO (קידום אורגני) ופרסום בדיגיטל, שבמהלכן קידם באינטרנט מאות עסקים קטנים ובינוניים. B144 החלה בשיתוף פעולה עם דניאל זריהן, במטרה ללמד בעלי עסקים כיצד לקדם את עצמם ברשת.